علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

اشک...


بی وجود اشک می گیرد دلم           راستی  بی اشک می میرد دلم
 


اشک درمان ملامت می کند                وقت دلتنگی قیامت می کند











          


قسمتی از وصیتنامه آیت الله سیدشهاب الدین مرعشی نجفی

سفارش مى کنم: به اینکه لباس سیاهى که در ماههاى محرم و صفر مى پوشیدم با من دفن شود. به سجاده اى که هفتاد سال بر روى آن نماز شب به جا آورده ام با من دفن شود.
به تسبیحى از تربت امام حسین علیه السلام ، که با آن در سحرها به عدد آن استغفار کرده ام ، با من دفن شود.
به دستمالى که اشکهاى زیادى در رثاى جدم حسین مظلوم و اهل بیت مکرم او ریخته و صورت خود را با آن پاک مى کردم بر روى سینه در کفنم بگذارند.



                صل الله علیک یا اباعبدالله

الو...!


این متن زیبا رو یکی از کاربران محترم فرستاده ،حیفم اومد شما نخونید...


الو؛ سلام منزل خداست.


این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت در در انتظار یک صداست . 


شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است. به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست ؟الووووووووووو ..... دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد، خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست ؟


چرا صدایتان نمیرسد، کمی بلندتر صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست ؟ 


اگر اجازه میدهی برایت درد و دل کنم 


شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست 


دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم 


پناه گاه این دل شکسته خانه شماست 


الو مرا ببخش بازهم مزاحمت شدم. 


دوباره،زنگ میزنم دوباره ......تا خدا خداست. 


الهی
مرا ببخش که با تمام خوبیت هنوز گناه میکنم 


مرا ببخش که غفلتا تو را فراموش میکنم 


مرا ببخش به خاطر شکستن توبه ها 


مرا ببخش اگر شکسته ام دلی زبنده ای 


مرا ببخش که سخت شکسته ام به جرم کارهای بد 


مرا ببخش به جرم هر گناه کوچک وبزرگ 


مراببخش...... 


مرا ببخش خدای مهربان من 


مرا ببخش که راست گفته اند:
دنیا دارمکافات است

ممنون...!


ممنون که حواست هست...


ممنون که دوستم داری...  ممنون که به رویم نیاوردی...  ممنون که لبخند می زنی... ممنون که به موقع می آیی...ممنون که...خدای منی

رؤیت ماه...

این برای اهل ذوق واهل عشق...

     

           درشب اول این ماه  پی ماه  نرو


                    ماه  این ماه  شب نیمه آن می آید...

فکر اشتباه...


مولای غریبم ...


تا الان با خودم فکر می کردم چه کارهایی باید انجام بدم تا شما تشریف بیاری...


اما الان فهمیدم خیلی کارها رو نباید بکنم تا برسم به ظهورتون...



                                      السلام علیک یا بقیه الله الاعظم روحی فداک

بعضی از بهترین ها...


بهترین دعا:پست قبلی!!!!!

  بهترین سفر:کربلا

    بهترین کار:دیوانگی عشق حسین

      بهترین رنگ : مشکی عزای حسین

         بهترین کالا :اشک جاری شده در عزای حسین

           بهترین محبت :محبت علی وفاطمه

              بهترین ذکر:حسین

                  بهترین آدم : هر کسی کلب الحسینه!

                      بهترین شور:شور حسینی

                           بهترین نوشیدنی:چای روضه حسین

                      بهترین زندگی: محیای محیا محمد وآل محمد

                   بهتربن مردن:مماتی ممات محمد وآل محمد

                 بهترین شهر: کربلا

             بهترین روز: روزهای باحسین بودن

        بهترین شب: شبهای بین الحرمین

     بهترین خواهر :زینب

   بهترین برادر :عباس

بهترین خانواده :محمد وآل محمد

   بهترین نوا : نوای محرم

     بهترین عزا : عزای محرم

بهترین دعا...


اللهم عجل لولیک الفرج