علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

صاحب العصر والزمان...





نظرات 6 + ارسال نظر
دختری از جنس الماس 1394,12,17 ساعت 20:52

سلام نیما


خیلی ممنون که سر می زنی

لطف می کنی و البته منو شرمنده

سلام علیکم...
خواهش میکنم...لحظات خوب وفاطمی رو براتون آرزومندم

میمون درختی 1394,12,15 ساعت 20:54

خیلیییییی گلیییییییییییییی

معصوم 1394,12,12 ساعت 10:13

ک روز می افتد ؛

آن اتفاق خوب را می گویم ...

من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛

هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...

السلام علیک یا صاحب الزمان

السلام علیک یا امام الفرید...

دختری از جنس الماس 1394,12,12 ساعت 10:13

مولا جان،

بار ها آمدی و نبودم

در تقلای این زندگی

نیاز مند تو اما بی تو بودم

بار ها آمدی ونیامدم

بر دلم بار ها نشستی و

بی تو بودن را گریستم

میدانم آمدهای...بسیار نزدیک...پشت پلک هایی که توان باز شدن به روی زیبایت را ندارد... پشت در دلی که هنوز برای میزبانی تو پاک نشده...میدانم آمده ای ... دعا کن من هم بیایم به پیشواز تو

(برگرفته از وب لاگ برگ معرفت)

ان شاالله ما هرچه زودتر حاضر بشیم وبه غیبتمون پایان بدیم واگرنه مولا از حاضرم حاضرتره...السلام علیک یا امام الوحید...

دختری از جنس الماس 1394,12,12 ساعت 10:02

سلام نیما

من خوبم ممنون

شما خوبین؟

اوناهم خوبن؟
شما چطورین؟

خانم و بچه ها همه خوبین؟

آقا زاده بزرگ شده؟؟


لطف کردین که سراغ گرفتین


راستش اون روز هم یه کامنت بدون اسم و آدرس داشتم درباره کفش نارنجی که نوشته بود: بیچاره شیرین حدس زدم شما باشین اما بازم مطمئن نبودم

سلام خواهر معصوم..خدا روشکر...همه خوبن از لطف مولا..
آره من بودم.اسم مینویسم اما گاهی نمی افته!نمیدونم چرا؟!!

هلنا 1394,12,07 ساعت 19:56

روزگارتان از رحمت *الرَّحْمَنُ الرَّحِیم* لبریز...

دستانتان از نعمت * رَبُّ الْعَالَمِین* سرشار...

چشمانتان به نور*اللَّه نور السَّموَاتِ وَالَارض* روشن...

کفه ترازویتان در ردیف * فَأمَّا مَن ثَقُلَت مَوَازِینُه * میزان باد.

زندگانیتان * فِی عِیشَةِ رَّاضِیَة * باد.

و عاقبتتان * عِندَ مَلیِکَ الْمُقتَدِر" ختم به خیر باد...

آمین یا رب العالمین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.