علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

یا علی ...


ریشه بکار بردن لفظ یاعلی!
از پیغمبر سئوال شد:
یارسول الله،ما وقتی صحبتمون،حرفمون با یکی تموم میشه، پایان کلاممون، او را به خدا می سپاریم، به بیان پارسی می گوییم:
خداحافظ و به زبان عربی می گوییم:
فی امان الله
اگر بدون خداحافظی کردن، در وسط سخن گفتن از او جدا بشیم، نوعی بی ادبی می پنداریم...
شما وقتی در معراج با خدا هم صحبت شدید ، پایان جمله که نمی توانستید به ذات خدا عرضه بدارید:تو را به خدا می سپارم!
آخرین جمله ی رد و بدل شده ، بین شما و خدا چه بود؟
حضرت فرمودند:
پایان صحبت، خداوند سبحان به من "یاعلی" گفت،من نیز به خدای خود " یا علی" گفتم.
این آخرین جمله بین من و ذات مقدس خدا بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
هلنا 1395,02,21 ساعت 10:40

سروشی دوش در گوشم، سرود این نغمه ی شیوا
که بشگفت از گلستان محمد(ص) نوگلی زیبا
بشارت ای گنه کاران حسین آمد حسین آمد
نثار مقدمش سرها، فدای جان او جان ها
ولادت امام حسین (علیه السلام) بر شما مبارک

دختری از جنس الماس 1395,02,20 ساعت 15:49

سلام نیما

امیدوارم خوب و سلامت باشی

ممنونم از این که در نبودم سر زدین

من هم اعیاد بزرگ شعبانیه رو به شما تبریک میگم

هلنا 1395,02,19 ساعت 12:10 http://www.hlena.blogfa.com

شکر خدا که نام علی در اذان ماست.
یا علی مدد.

شکر خدا که نام علی بر زبان ماست.گویا زبان برای همین در دهان ماست...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.