علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

عشق...





                     همیشه می کنم با این سخن عشق



حسن مولا حسن آقا  حسن عشق





دو قطره اشک...


دو قطره اشک خجالت، هزار کوه گناه

کرامتی که همین است جنس بازارم





گدایی اهل بیت...





ما گدایان شما بوده، نه جای دگریم

حاجت خویش کجا جز در این خانه بریم؟






باز همه را می بخشی...




گر چه ما غرق گناهیم ولی از سر لطف

می‌کنی باز مدارا، همه را می‌بخشی


لعن و نفرین حضرت زهرا علیها سلام نسبت به دشمنان


هنگامی که ابوبکر لعنت الله علیه به عیادت حضرت صدیقه علیها سلام آمده بود حضرت زهــرا علیها سلام خطاب به آن ملعون فرمود : «والله لأدعُونً الله علیکَ فی کلً صلاة اُصلّیها» به خدا قسم من در هر نمازی که میخوانم حتماً تو را نفرین می کنم.
الامامه و السیاسه (از کتاب اهل سنت) ج1، ص20

برائت...



قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : کسی که احساس گناه کند از لعن کردن شخصی که خدا او را لعنت کرده ، پس لعنت خدا بر او باد .

برائت...



قال الصادق علیه السلام : ما بنی هاشم بزرگ و کوچک خود را امر می کنیم به ناسزا گفتن به اولی ودومی(لعنت الله علیهما)و بیزاری جستن از آن دو.


ایستاده بول کردن عمر بن ...؟؟!!!

چگونگی طهارت و ادرار کردن عمر  در کتب جماعت عمریه و بکریه :

1. در کتاب سنن ترمذی  یکی از کتب صحیح جماعت عمریه – کتاب‌الطهارة عن رسول‌الله(ص) - باب ما جاء فی النهی  عن البول القائمة :

عمر می‌گوید : من ایستاده ادرار می‌کردم که پیامبر مرا دید و به من گفت که عمر ایستاده ادرار نکن و دیگر ایستاده ادرار نکردم . (که البته این دروغ است و در ادامهاثبات می شود )

2. در کتاب سنن ابن ماجه قزوینی یکی دیگر از کتب صحیح جماعت عمریه – کتاب‌الطهارة و سننها – باب فی البول القاعدا :

در اینجا هم همین روایت از ابن عمر روایت شده که مثل روایت بالاست .

این نهایت بی‌شعوری و بی‌ادبی اوست که جایی ادرار می‌کند که پیامبر اکرم(ص) او را ببیند . خب اگر در جایی پوشیده این کار را می‌کرد پیامبر اکرم(ص) نمی‌دید پس در مکانی مثل کوچه و بازار بوده است که همه از جمله پیامبر اکرم(ص) می‌دیده‌اند و حتی بسیاری از مردم دیگر هم دیدند .

3. کنز العمال متقی هندی . جلد 9 – کتاب‌الطهارة – باب‌الاستنجاء :

از افرادی چون زید بن وهب و عبد الرحمن ابن ابی‌لیلی و الزهری و سیار بن نمیر و ابن عمر و ... روایت شده که این فعل زشت عمر را دیدند . حتی زید بن وهب می‌گوید که اینقدر خود را چاک داد چاک داد که من دلم به حالش سوخت و او آلت خود را با خاک پاک کرد و به زمین مالید و با آب نشست .

آیا عمر این کار را پس از توصیه رسول‌خدا(ص) کنار گذاشت ؟؟؟؟؟؟

4. سنن کبری بیهقی جلد 1- کتاب‌الطهارة – باب البول القاعدا

حدیث 495 : عمر می‌گوید که ایستاده بول کردن برای سفت شدن نشیمنگاه خوب است و شما را به این کار سفارش می‌کنم .

 5. سنن کبری بیهقی جلد 1 - صفحه 102

عمر به شخصی گفت : من ایستاده بول می‌کنم زیرا ایستاده بول کردن نشیمنگاه را سفت می‌کند و نشسته بول کردن موجب شل شدگی و نرمی نشیمنگاه می‌شود .

خب اولا کسی که این کار را به مردم سفارش می‌کند آیا این کار را ترک کرده است ؟؟؟ ثانیا ایشان چه کار به نشیمنگاه پیروانش دارد که این حرف را می‌زند ؟؟ و ثالثا او چه مشکلی با نشیمنگاه خود دارد که این کار را امتحان کرده و نتیجه گرفته و به دیگران توصیه می‌کند ؟؟!!

آیا این خلیفه رسول‌الله است ؟؟ الله اکبر

این روایات از معتبرترین کتب جماعت عمریه و بکریه است .