علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

عشق...





                     همیشه می کنم با این سخن عشق



حسن مولا حسن آقا  حسن عشق





نظرات 3 + ارسال نظر
هلنا 1395,03,31 ساعت 10:39

تا خدا هست و خدایی می کند،
مجتبی مشکل گشایی می کند.
میلادش پیشاپیش بر شما مبارک

هلنا 1394,03,24 ساعت 15:17

ابری شدم به نیت باران شدن فقط

مور آمدم برای سلیمان شدن فقط

باید ز گوشه چشم تو کاری بزرگ خواست

چیزی شبیه حضرت سلمان شدن فقط

باید به شیعه بودن خود افتخار کرد

راضی نمی شوم به مسلمان شدن فقط

دنیای دیگری ست اسیری و بردگی

آن هم به دام زلف کریمان شدن فقط

لا یمکن الفرار ز تیر نگاه تو

چاره رسیدن است و قربان شدن فقط

در خانه ی کریم کفایت نمی کند

یک لقمه نان گرفتن و مهمان شدن فقط

این لطف فاطمه است و عشق است تا ابد

سرمست از نوای حسن جان شدن فقط

فکری برای پر زدن بال من کنید

من را اسیر زلف امام حسن کنید

هلنا 1394,03,24 ساعت 15:16

با نیت نگاه تو آغاز می کنم
احساس خویش را به تو ابراز می کنم

من زائر نگاه توام از دیار دور

آن ذره ام که آمده تا پیشگاه نور

در نام تو چه حس غریبی نهفته است

در نام تو چه خاطره ها می شود مرور

آقا غریب هستی و وقت سرودنت

حسی غریب در دل من می کند ظهور

من هم غریب مثل تو یا ایها الغریب

من کی صبور مثل تو یا ایها الصبور

با تو چقدر ماهیتم فرق می کند

مانند ایستادن شب در حضور نور

السلام علیک یا ابا محمد یا حسن بن علی علیه السلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.