علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

میلاد عشق مبارک...



نظرات 6 + ارسال نظر
معصوم 1396,03,02 ساعت 10:00

یه وقتای ازخدا تشکر می کنی که خیلی از دعاهات رو اجابت نکرده

خواهش می کنم مراحمین شما

خوشحال شدم
بازم سربزنید

من همیشه به یاد همه دوستانم هستم

معصوم 1396,03,01 ساعت 14:10

همه جا کم شده نه تنها شیراز

الهی شکر برای داشته هاتون

نداشته؟؟

امیدوارم که هیچ نداشته ای نداشته باشین

هنوز نه

مامان محترم کم کم دارن وسایل رو می برن 12 باید خونه رو تحویل بدیم

ما جسارت نمی کنیم به شما

همینقد که گفتین انگار اومدین

خیلی ممنون

اسباب ها رو دارن کم کم می برن برای همین خیلی سخت نیست منتها هر روز هست

خبرنگاری هم فعلا از تب و تاب افتاده چون انتخابات تموم شد ولی از چند روزه دیگه دوباره ماه رمضانه

من توی این ایام در واقع کار خاصی نکردم

بیشتر اجتماعی کار کردم

معصوم 1396,03,01 ساعت 13:47

هنوز هم خوب دارن با همه فرق های که کردن


اداره منزل، منزل اداره هم خیلی ها نمی تونن طی کنن، خد اروشکر کنید که اولا کار دارید، دوما خانواده، سوما سلامتی که هر روز طی مسیر می کنید، خیلی ها حسرت اینهای رو که گفتم دارن

ان شاءالله همیشه سلامتی باشه

ما هم خبر سلامتی ، امن و امان
خوبم ممنونم
اونا هم خوبن سلام دارن

گیر اسباب کشی

معصوم 1396,03,01 ساعت 12:47

سلام علکیم

خدا روشکر

بله که سراغ دارم دخترای شیراز همه خوبن

سپاس از شما
الهی همین دعا برای خودتون

دیگه چه خبر؟

چه کارا می کنید؟

هلنا 1396,03,01 ساعت 09:06 http://www.hlena.blogfa.com

ای وجودت عشق را معنای حسین
عالمی یک قطره تو دریا حسین.
سلام خیلی ممنونم
در پناه مولا علی علیه السلام باشین.

اللهم عجل لولیک الفرج
شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید: بین دو حاکم در تردیدم، چه کنم؟
امام فرمودند: عادل، صادق، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن.
آن شخص پرسید: اگر به تشخیص نرسیدم؟
امام فرمودند: ببین افراد متدین به کدام مایلند؟ پرسید:اگر نفهمیدم؟
امام فرمودند: بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر آن هارا خشمگین میکند، او را برگزین.
(اصول کافی،ج۱،ص۶۸)
بنگرید که در انتخابات پیش رو دشمنان دین و هنجار شکنان آن، چه در جامعه خودمان و اطرافیانمان و چه در جهان به چه کس تمایل دارند او را کنار بگذاریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.