علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

جوابیه!!

سلام...!!


(این متن در جواب بعضی از بازدیدکنندگان که ما را به باد انواع تهمت وناروا می گیرند نوشته ام.میتوانید در نظرات مطالب اخیر قرار داده شده در وبلاگ بخوانیدکه ما را به جهل ودشمنی ونفهمی و...متهم کرده اند.البته عادت اینان است  اینگونه برخوردشان با مخالفین)
در جواب بازدیدکننده محترم جناب هیچ بن هیچ::
درنماز اونها حاضر شدن وعیادت بحث دیگریست.اما تبری در گفتار وکردار از دشمنان ولایت بحث دیگریست که واجب هست.چون دین بدون تبری بی دینیست..ضمن اینکه در عصر حاضر تقیه معنایی ندارد.مگر شما قرابتی با خلفای غاصب دراید که اینگونه برافروخته می شوید؟؟!!!آیا دشمنان اهل بیت نمی دانند که ما از مذهب آن ها بیزاریم؟آیا برفرض لعن نکردن واظهار ننمودن تبری آنها قانع خواهند شد ؟با افکار وعقایدمان چه کنیم؟؟ما هیچ سنخیتی با آنها نداریم.بنا بر احادیث بسیار زیاد که اتفاقا بیشتر در کتب همین اهل بدعت نقل شده ائمه معصومین ما را به اظهار تبری از دشمنان اهل بیت  امر نموده اند.این احادیث از کجا آمده؟آیا به غیر این است که از امام معصوم روایت شده؟؟آیا امام معصوم نمی دانستند وحدت یعنی چه؟؟!!!آیا اهل بدعت عقاید ائمه ما وما را نسبت به خودشان نمیدانند؟؟چه چیز را مخفی کنیم؟؟وحدت فقط در مقابل کفار ودشمنان اسلام هست نه در عقیده.کسی که ولایت ندارد مشرک است وطبق نص صریح روایات کسی که به منکر ولایت امیرالمونین مسملان خطاب  کند کافر است.نکند شما این ها را مسلمان میدانید؟؟!!!!اهل بدعت معاویه را خلیفه میدانند پس زیارت عاشورا نخوانیم!!بنی امیه را خلیفه میدانند !پس بر آنها نیز لعن نکنیم!!!تا کی سیاست یک بام ودو هوا؟؟؟آنها برای یزید لعنت الله علیه حجت شرعی می تراشند ومیگویند اشتباه از حسین بن علی علیه السلام بود که با خلیفه بیعت نکرد!!! آیا شما با اینان برادری دارید؟؟آیا این تفکر شماست؟؟؟؟؟؟؟عجبا از شما جماعت که استدلالات سطحی خود را به دین خدا نسبت میدهید.اگر کسی به ناموس  وحریم شما تجاوز کند آیا با اوبرادری واخوت دارید؟؟!!!اگر دارید که بی غیرت هستید واگر نه دارید چطور می خواهید با دشمنان اهل بیت  برادری کنین ووحدت؟؟؟!!حال حریم اهل بیت کجا وحریم ما؟!!ناموس اهل بیت کجا وناموس ما؟؟!!این را با شیوه استدلال خودتان می گویم.شمایی که بیان مطاعن دشمنان اهل بیت ولعن بر آنها را باعث تفرقه وکشتار وفشار بر شیعیان ومسلمین میدانید::::::
توجه

شما که 24ساعت مرگ بر این وآن سر میدهید چرا به فکر خطر افتادن جان مسلمین وشیعیان وخصوصا مردم ایران نیستید؟؟؟؟چرا از آمریکا وانگلیس وفرانسه و...اظهار برائت میکنید؟؟؟خب تقیه کنید تا جان مسلمین وحریم مملکت به خطر نیفتد!!!!بس است فرافکنی..میدانید در اثر این مرگ مرگ کردن شما چه فشارهای اقتصادی واجتماعی وسیاسی به ما ومسلمین وارد آمده ومی آید که در اثر این فشارها چه حوادث ناگواری اتفاق افتاده است؟؟؟چقدرها کشته شده وبی خانمان شده اند؟؟چه جنگ ها که به راه افتاده؟؟این فقر وفحشاوهرج ومرج ها و اختلاس ها که در این مملکت جاریست ازچیست؟؟؟؟؟؟؟چرا دشمن را عصبانی میکنین؟؟؟چرا آن ها را جری میکنین؟؟جواب بدهید لطفا به این سوالات...شما در منابر ونمازهای جمعه و...مرگ بر این و آن سر میدهید!!روزی هزاران بار مرگ بر ولایت فقیه سر میدهید!!عجیب است . آیا با خود نمی اندیشید ونمی گوئید که بسیاری از همین مردم ما وبسیاری از علما وبسیاری از اهل جهان ومسلمین به ولایت فقیه اعتقادی ندارند؟؟؟!!و این مرگ بر های شما شامل بیشتر اهل عالم خواهدشد؟؟!!!با خود نمیگوئید که مرگ بر ضد ولایت فقیه باعث نفرت بیشتر مردم از  ما خواهد شد؟؟؟؟؟؟؟باعث ایجاد چند دستگی بین مردم خودمان خواهد شد؟؟؟ما تا مرگ بر دشمن اهل بیت میگوئیم شما عنان از کف داده وبرای دشمنان اهل بیت سینه چاک می شوید!!نکند در نظر شما ولایت فقیه بالاتر از ولایت معصومین است؟؟!!!اگر عقیدتان اینست بفرمایین وبه این بحث ها خاتمه دهید...تمام تریبون ها در اختیار شما وافکارشماست و24ساعت در حال تزریق عقاید خود می باشید؟؟نتیجه اش چه شده؟؟شیعه روز به روز مظلومتر شده است.فرار از دین روز به روز بیشتر شده است.لطفا کمی سر خود را بالا بگیرید.طوطی وار یکسری از حرف های بیخود وبی منطق را تکرار نکنید..فسق وفحشای دشمنان اهل بیت خصوصا عایشه ملعون در کتب خود آن ها نقل شده است.شما چرا ناراحت میشوی؟؟؟؟ نکند شما را باعایشه وعایشه مسلکان نسبتیست؟؟!!!تکلیف خود را مشخص کنید.اگر مرگ بر آمریکا و.اسرائیل وانگلیس وفرانسه وعربستان و...!! خوب است وبرائت از دشمنان است پس  لعن بر دشمنان اهل بیت وبیزاری جستن از آن ها هم واجب است.هرچند که این قیاس هم اشتباه هست.زیرا اهل بیت  وحکومت و ولایت آنها کجا و حکومت ما کجا!!!ضمن این که لعن ریشه روایی وقرآنی دارد ودعا برای دور کردن ملعون از رحمت خداست وتوهین وفحش به حساب نمی آید!!  اما شمایید که به همه توهین میکنین!!چشم وگوش خود را باز کنین وببینین!! مرگ همه عالم به جز عده ای محدود را از خداوند مسئلت میکنید!!!به هرکس که مخالف عقاید باطل شماست توهین میکنین!!همه را به جهنم واسفل السافلین حواله میدهید!! اگر ما موردی از استخلاف دشمنان اهل بیت گفته ایم مستند می باشد وهمانطور که قبلا ذکر شد از کتب خودشان است!! عجیب است که شما اینگونه برافروخته می شوید!!!شما وهمفکران شما با صدا وسیما ورسانه ها وتریبون ها دائما در حال تهمت زدن وبردن آبرو میباشید وکسی که ذره ای با شما مخالفت داشته باشد را معاند ودشمن وجیره خوار بیگانه وجاسوس و... میخوانیدوهزاران پرونده سازی برایش میکنید ،اما ما که حرف اهل بیت را می زنیم  و خلاف هایی که دشمن معصوم انجام داده ومحرز است را میگوییم اینگونه ناراحت می شوید...بس است این اراجیف ومحمل گویی هاتان!!! اجباری نیست شما مطالب این وبلاگ را بخوانید..دعا میکنم شما با وحدتی ها محشور شوی چه در دنیا وچه درعقبا!!حرف بسیار است ومجال اندک..ایکاش مقداری به فکر وحدت شیعه با شیعه بودید!!
ابتدا قصد داشتم این جواب را فقط برای خودتان ارسال کنم.اما چون تعدادی از همفکران شما دائما در حال تخریب اند این جواب را به رویت بازدیدکنندگان این وبلاگ قرار میدهم .خواه کسی پند گیرد خواه ملال....
قضاوت هم نه با خوانندگان این مطالب بلکه با آیت الله العظمی امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام
والسلام
نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ بن هیچ 1396,05,15 ساعت 15:31

برادر تو خودتم نمیدونی چند چندس!!
بیخیال..
جواب سوالاتم که نمیدی..
هرچند پاسخش محرزه.. فقط میخواستم خودت صادقانه بگی و مخاطبین خط فکری شما رو بشناسن..
مهم نیست..
این آخرین پیام منه. بنده بعنوان نهی از منکر و دغدغه رهبریی این حرفها رو زدم و انجام وظیفه کردم..
حال اگه شما احساس میکنی کارت درسته و مطابق امر رهبرشماست(که برخی نمیدونن کیه) شما رو به خدا واگذار میکنم..
امیدوارم از نظرات بعضا تندی که دادم ناراحت نشده باشی..

چون دیگه نظر نمیذارم..العاقل بالاشاره

راه و دل و فکر و زندگی تون علوی..
یاعلی

بله پاسخش محرزه...اینکه پس از 38 سال هیچ کاری نکردین ونکبت وفقر وفحشا وفساد دزدی واختلاس و... رو افزایش دادین...نمایندگان مجلس شورای اسلامی! شما هم که برای عکس گرفتن با یک زن داشتن از سر و کول هم بالا می رفتن...
دوباره تکرار کنم :رتبه بالای ربا در جهان!!رتبه بالای فساد اداری درجهان!رتبه بالای تورم در جهان!!رتبه بالا در بیکاری در جهان!!رتبه بالا در اعتیاد !!رتبه بالا در امراض روانی!!و...که همه از افتخارات شماست...قاری قرآن متجاوزتون که داره صاف صاف تو خیابون ها می گرده!!مداح هاتون هم که جاسوس وبی بند وبار از آب در اومدن!! هیچ چیزی در این مملکت سرجاش نیست...یک عده دزد شدن مسئولین جمهوری اسلامی ودارن میخورن ومی برن ...واقعا این حکومت اسلامی وشیعی هست ؟؟!!!!العاقل یکفی بالاشاره...بهتره تعصب رو کنار بذارین وچشمتون رو بر واقعیات نبندین.تعصب بیجا عقلتون رو ازکار انداخته...یک نگاه به دور وبر خودتون بندازین!!همه ناراضی اند حتی اونا که روزی سینه چاک حکومت شما بودند ویقه چاک میدادند..این نظام نه اسلامی هست ونه شیعی...نظام مبتنی بر دروغ ودزدی هست...

هیچ 1396,05,09 ساعت 15:37 http://hich-1396@yahoo.com

آقای مغلطه..

خودت فهمیدی چی گفتی؟
من به رییسی رای دادم..
مثل اینکه قاطی داریااا

بجای مغلطه بازی..جواب حرفای منو بده.

به این دوتا جواب بده همین.

بگو من رهبرو و حرفشو قبول ندارم.
2- نوامیست رو بفرست سوریه و خودت بشین لعن بنویس. اگه واقعا مردی!

این همه جمله سازی و حرف میزنی که چی بشه؟

شما فقط حرف بلدی بزنی!
اونم بی ربط که هیچ ربطی به حرفای من نداره.

ظاهراً سواد درستی هم نداری.
البته ما بی شناسنامه ایم. چون انقلابی و پیرو رهبریم.

در عمل هیچ!!!

روی توا و اعتقادت کارکن..یاعلی

سلام...
آفرین به این همه استدلال ومنطق...این شمایی که هیچ حرفی برای گفتن نداری...بنده موظف به جواب دادن به شما نیستم هرچند که شما نمی خوای ببینی وبشنوی!!!شما جواب بده به سوالات من...تکلیف ما رو مشخص کن که ما انگلیسی هستیم؟؟یا سلطنت طلبیم؟؟یا اصلاح طلبیم؟؟یا جریان شیرازی ؟؟!!! بنده مدعی داشتن سواد نیستم وادعایی نداشتم اما شما هستی که ادعای فضل وبینش وبصیریت دارید...هر وقت شما به سوالت من جواب دادی بنده هم به سوالات شما پاسخ خواهم داد!!!!

رییس جمهورهای ما؟؟؟؟

میگم مریضی و مشکل داری همینه دیگه..

ظاهرا شما جزو دسته سلطنت نشین ها هستین و
ما ایرانی و انقلابی..

من فقط پیرو رهبرم.. خاک بر سر روحانی و خاتمی و هرکی ضد رهبریه..
و همچنین شما که فکر میکنی عقل کلی و جلوتر از رهبر خودتو میدونی..

باشه مدافعان حرم رو نمیفرستیم سوریه و دخالت نمی کنیم..

چون شما و آمریکا و بی بی سی هم همینو میگه..

میذاریم داعش بیاد اینجا .. منزل شریف تون برای تجاوز به نوامیس..
خوبه؟
خط نفاق شما و شیرازی ها هم که معلومه..
پیوندتان مبارک.

یاعلی آقا.
برو روی اعتقادات و ولایت پذیریت کارکن.. اگه ریش هم داری.
اجرت با سیدصادق شیرازی و رضاپهلوی و بی بی سی ..

بله..رئیس جمهورهای شما...ما که به هیچ کدومشون رای ندادیم یعنی به کسی رای دادیم که رای نیاورد ...خب چرا اینجوری شد؟؟؟همه منافق وبی بصیرت وآمریکایی وانگلیسی وخائن وفراری وفتنه گر و... شدند؟؟واقعا چرا؟؟این همه فیلتر شورای نگهبان وکوفت وزهرمار چی شد پس؟؟چه نتیجه ای داشت؟؟پس سیستم مشکل اساسی داره.از بیخ وبن خرابه...واقعا چه عملکردی دارین که قابل دفاع باشه؟؟؟؟ اگر عملکرد موفقی بوده مثل 8سال جنگ اونو مردم پیش بردند..اما حکومت ودولت ها چه کردند؟؟؟فقر بیشتر-شکاف طبقاتی بیشتر..دزدی واختلاس از بیت المال اونم نجومی.افزایش آمار طلاق به صورت وحشتناک.افزایش تعداد زندانی.افزایش فحشا.بیکاری 10 میلیون جوان فارغ التحصیل و...خداییش از چی دفاع میکنین؟؟بجای گیر دادن به اصول قطعی دین وتشیع برین فکری به حال این همه ناهنجاری و وضع مملکت بکنین که همه رو دارین از دین فراری میدین ..نتیجه شیوه درسی وتربیتی وروحانیت مفت خور همفکر شما شده اینی که الان هست..جوانان فراری از دین وبیگانه با اسلام واهل بیت...ما در توحید تا ولایت تا معاد وهمه چی با اهل بدعت تفاوت داریم.اصلا ما شبیه اونا واونا شبیه ما نیستند..هیچ قرابتی نداریم..

هیچ.. 1396,05,04 ساعت 18:57

عاقبت جلو افتادن از رهبر و ضد رهبری حرف زدن میشه بنی صدر و روحانی.. و رفسنجانی ها..

یک کلمه بگو من حرف رهبر و قبول ندارم..
بگو من شعورم بیشتر از رهبره که فهمیدم باید لعن کرد و رهبرتون (نعوذبالله) نفهمید..
خودتو خلاص کن..
چرا سفسطه میکنی!
البته نگی هم مشخصه..

در آخر اینکه اگه خیلی کلفت تشریف داری
لطفا زن و بچه تو بفرست سوریه بجای اینکه زیر کولر بشینی و لعن بیجا و دشمن شاد کن بگی.. اونوقت بشین اینجا و لعن کن.. منم شمارو لایک میکنم.

اگه صفت مردانگی در وجودتون هست زن و بچه هاتو فرست بجای دختران مظلوم سوریه و عراق..

بعدا بشین تبری تبری کن..

مردش هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام...
رهبر هم شخصی هست مثل همه...نه معصوم اند ونه فارغ از اشتباه کما اینکه خودشون در بجنورد یکی از اشتباهات فاحشی رو که درش سهیم بودند رو بیان کردند...
هرکسی فکر واندیشه ای داره وتقلید کورکورانه بی معناست.شما فقط یک کلمه رهبر رهبر یاد گرفتی وملاک رو کردی رهبری...ایکاش روی حرف ائمه اینقدر غیرت داشتی..پس اهل بیت که فرمودن لعن کنید وهمه دستورات از ایشون هست نعوذبالله ...؟؟!!!!
.ما درکشور خودمون کمتر از سوریه وعراق نیستیم.با این همه فقر وفلاکت واعتیاد ومشکلات اجتماعی ...شما که هنوز نتونستین مملکت خودتون رو درست کنین بی زحمت ادعا نکنید...این همه دزدی از بیت المال وفساد مسئولین اونم به اسم شیعه وجمهوری اسلامی!!!طنز روزگار همینه...من خونمون کولر ندارم..زیر پنکه سقفی میشینم!!به شمام توصیه میشه از کولر استفاده نکنید چون بسیار مضر هست...اون اسامی رو هم که اول نظرتون فرمودی گور باباشون.همه اینا عاقبت دوری از شیوه اهل بیته...جالبه همه رئیس جمهوراتون بعد از هشت سال شدن منافق و آمریکایی وبی بصیرت وفتنه گرو...وقاعا عجیبه..این خروجی شماست ...پس بهتره سکوت کرده وبیشتر از این خودتون رو مفتضح نفرمایید..شما اگه در کار دیگر کشورها دخالت نمی کردید نه جنگی بود ونه این اتفاقات میفتاد.بهتر بود بجای هزینه هایی نجومی برای کشورهای دیگه به مملکتتون میرسیدین تا مردم خودتون رو راضی میکردین که اونوقت کشور از همه لحاظ مطمئن میشد ومردم خودشون به بهترین وجه از حکومت حمایت می کردند.ضمن اینکه اونوقت می تونستین الگو بشین برای جهان اسلام..الان دقیقا شما چه چیزی دارین که بخواین الگو بشین؟؟اعتیاد روز افزون ورسیدن سن اعتیاد به 14؟؟رتبه بالا در فساد اداری؟؟؟بالاترین رتبه در رباخواری در جهان؟؟؟بالاترین آمار بیکاری؟؟؟ بالاترین آمار دزدی واختلاس؟؟بالاترین امار اعدام؟؟؟ بالاترین حجم پرونده های قضایی؟؟؟؟ فقر؟؟؟فحشا؟؟؟؟وجدانا چه چیزتون الگو هست؟؟؟؟

هیچ بن هیچ 1396,05,03 ساعت 14:07

خدا بر عقل شما بیفزاید..آمین

مرگ بر عمر شما جزو مقدسات دین اسلامه..
یعنی دشمن فعلا در حال حاضر اهل سنت رو هم جزو اسلام و مثل شیعه میدونه..

لذا از این نقطه ضعف اسلام نهایت استفاهده رو کرده و امثال ریگی و داعش رو بوجود آورده که به اعتراف خودشون بخاطر همین بی فکری های امثال شماهاست که صدای سیدذاکر و جملات علی خداست و .. ناسزاگویی های خلفا رو علنی میکنه در محفل عمومی..
در زیارت عاشورا هم اسم نیاورده.
بفهم.
حرف شماهم درباره وضعیت اقتصادی و جنگ دشمنان هم بوی فریدون رو میده که یک رگ دیگه شما رو هم برجسته کرده..
حالا

چرا شما نمیگی حرف رهبر رو قبول نداری..؟
چرا میترسی؟

چرا نمیگی شیرازی مسلکی؟

با یک وهابی صحبت میکردیم تا حلا قبول میکرد. اما دریغ از ذره ای تعقل در شما.
میخ آهنی نرود فرو در سنگ.

خواهی نشوی رسوا
همرنگ ولایت شو!
قتامل

سلام...خدا بر عقل همه ما بیفزاید...

اول اینکه ما نگفتیم مرگ برعمر! لعن کردیم واین شیوه اهل بیت بوده.شمایید که دچار جهل هستید که نمی دانید تبری جزو اصول اساسی شیعه بودن هست...فقط چهار تا حرف یاد گرفتین که دشمن فلان میکنه و میکشه و...آیا از دوره بنی العباس ملعون که شیعه رو میکشتند تلگرام وفضای مجازی بوده؟؟؟اون وقت مگه تصویر وصوت پخش میشده؟؟؟ شما بجای مغلطه وفرافکنی به سوالات من پاسخ منطقی بدهید.این شمایین که فورا به افراد انگ میچسبانید واونا رو انگلیسی ونفهم وبیسواد و... خطاب میکنید...فعلا که مسئولین حکومت شما همه تابعیت انگلیس دارند وکانادا وهر روز هم خبری از اختلاس وفرارشون منتشر میشه...نماینده مجمع تقریبتون هم که تو انگلیس بوده وحرف در موردش زیاده که اگر وقت بود مطالبش رو قرار میدهم....شمایی که به اسم شیعه دارین به شیعه خیانت میکنین..دیگه گذشته وقت کوتاه اومدن شیعه..هرجا کوتاه بیای اونا صد قدم جلو بیان..ضمن اینکه ما مخالف وحدت نیستیم.وحدت در مقابل دشمنان امریست عقلایی .اما این وحدت مداراتیه ونه اعتقادی!!!شما بقدری از وحدت دم زده اید که گویی تبری را فراموش کرده ..نتیجه اعمال شما شده اینکه تعداد اهل بدعت روز به روز در این مملکت شیعه بیشتر شده ومی شود وعنقریب هست که تعدادشان از شیعیان بیشتر شود...این تهمت وانگ زدن هم شیوه شماست که البته دیگر راه به جایی نخواهد برد...من شیعه مسلکم وجهت اطلاع شما مقلد آقای وحید خراسانی هستم...بجای تهمت زدن وبرچسب چسبنوندن از روی منطق وعقل حرف بزنین جناب متعقل!!!
این همه احادیث وروایات وآیات من باب تبری موجود است که شما ظاهرا نمیبینید!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.