علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

نماد شرک!!!


نماد شرک کسی بود که پدرش با برادر زاده ی خویش ازدواج کرد و بت سقیفه ای پس داد... نماد شرک کسی است که
نطفه اش  هفت جوش بود درحرامزادگی و مادررا خواهر و ننه و خاله و کل اقوام نساء می خواند وپدرش را دایی وبابا و داداش و عمو و ... نماد شرک قبر آن دوبت قریش است که دربقیع کنار دختری سرار فتنه دفن شدند وقبر چهار امامی که یکی از آنها بقول صحیح بخاری قریب به سه سال در شکم مادرش بود بعد بدنیا آمد مثل فیل ،وشد امام یکی از مذاهب اربعه،حتما حلال زاده هم بود...!؟ نماد شرک کسی است که
می گوید :دور ذکر خویش پارچه ای بپیچ وبا خواهرومادروخاله وعمه ومحارمت نزدیکی کن ،زنا محسوب نمی شود!

نماد شرک متعلق به ابوحنیفه است که می گوید:
اگرمردی در شرق دنیا زنی را در غرب آن عقد کند وحتی یکدیگررا ندیده باشند ونزدیکی هم نکرده باشندوزن باردار شود ،فرزند متعلق به آن مرد
بی غیرت پیرومکتب سقیفه است!
ومیگوید اگردخترت را به عنوان کنیز خریدی میتوانی بااو نزدیکی کنی ...جل الخالق ... نماد شرک متعلق به کسانی که به اقرار بزرگان محدثشان:
العیاذ بالله خدای عزوجل ساق پای قشنگی دارد وموهای ابجد،صورتی شش تیغه، خری جواهرنشان درگوش و دماغ داشته و ازبس سنگین است وقتی روی کرسی عرش مینشیند ،ازهرطرف باسن خدای آنان چهارانگشت بیرون میزند وتخت قرچ وقرچ میکند!

نماد شرک همان لنگ دراز حرامزاده ایست که در جنگ احد به خود (چیز کرده بود)خراب کاری و وقتی فرار میکرد مولا امیرالمومنین سلام الله علیه اورا دید درحالی که ازترس اشک می ریخت وآقا فرمود کجا ؟
گفت اوضاع خراب است الفرار...! نماد شرک کسی است که وقتی خیکش پارش شد وطبیب گفت باید مایعات کوفت کنی بلکه خوب شوی گفت شراب مویز بیاورید که با محتویات شراب به درک واصل شد... نماد شرک همان سومینتان است که وقتی به خانه اش حمله کردند یکی از مهاجمین دستی به باسن زن آن بی غیرت زد و تکان تکان خورد وگفت:
عحب باسن بزرگی !ولی آن بی وجود یک کلمه حرف نزد ازترس ... نمادشرک متعلق به معاویه ایست که مادرش یازده هزاربار زنا رسمی داشت غیررسمی آن بماند وچنان باسن بزرگی داشت که درجنگها سپرقرار می داد ومعاویه هفت پدرداشت که رودربایستی گردن ابوسفیان انداختند!

نماد شرک مذهبتان است که کفار ومشرکین ویهود درنزدشان محترمند اما علویان رافضی و کافر وخون ومال وناموسشان مباح.. لعنت بردشمنان ولایت ... نماد شرک شما هستید که نماینده یهود دربین مسلمانان هستید وبزودی زود ان شاءالله ریشه همه اهل سقیفه باامرظهور کنده خواهد شد... اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
ملت بلاگ 1398,09,20 ساعت 19:57

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.
آدرس:
melatblog.i r

معصوم 1396,06,09 ساعت 10:33

سپاس از حضور شما

ممنونم

لطف کردین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.