علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

مادر ودعا برای ما...!




اسماء، همسر جعفر طیار نقل مى کند که:

در لحظه هاى پایانى زندگانى حضرت زهرا علیهاالسلام متوجه آن بزرگ زنان عالم بودم ابتدا غسل کرد و لباسها را تغییر داد و در خانه مشغول راز و نیاز با خدا شد.

جلو رفتم، فاطمه علیهاالسلام را دیدم که رو به قبله نشسته، و دستها را به سوى آسمان بر آورده، چنین دعا مى کند:

 الهى و سیدى اسئلک بالذین اصطفیتهم و ببکاء ولدى فى مفارقتى، ان تغفر لعصاه شیعتى و شیعة ذریتى (پروردگارا! بزرگا! به حق پیامبرانى که آنها را برگزیدى و به گریه هاى حسن و حسین در فراق من، از تو مى خواهم از گناهکاران شیعیان من و شیعیان فرزندان من در گذرى)

1-ذخایر العقبی ص53:محب الدین طبری شافعی(متوفای 694ق) ازکتب مخالفین2-زهرة الریاض حسن بن علی بن شدقم(متوفای999هجری)

نظرات 1 + ارسال نظر
هلنا 1393,01,24 ساعت 11:27 http://www.hlena.blogfa.com

خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم
تو را وفادار دیدم و بی وفایی نمودم ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم

اما...

تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده ات ماندی؟؟؟
وب زیبایی دارین تبریک....

سلام- اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.