علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

به عالم کو از این برتر مقامی//که باشد همنشین با شه غلامی...

یکى از غلامان امام حسین علیه السلام مرتکب خلافى شد و امام علیه السلام دستور داد او را تازیانه زنند.

غلام گفت : اى مولاى من قرآن مى فرماید: (الکاظمین الغیظ) (مومنین غضب خود را فرو مى نشانند)
حضرت فرمود: رهایش کنید.
غلام ادامه داد: ( والعافین عن الناس ) (خطاى مردم رامى بخشند.)
حضرت فرمود: تو را بخشیدم .
غلام ادامه داد: ( واللّه یحب المحسنین ) (خداوند نیکوکاران را دوست دارد.
امام علیه السلام فرمود: تو را آزاد کردم و براى تو دو برابر آنچه مى دادم مقرر کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
هلنا 1393,02,15 ساعت 09:05

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
خدایا هیچ وقت رهایم نکن.....

سلام خواهر گرامی--خدا هیچ کسی رو رها نمیکنه،ما هستیم که همش می خواهیم فرار کنیم--ممنون از متن زیبات--یا علی

هلنا 1393,02,14 ساعت 14:39 http://www.hlena.blogfa.com

خدایا....

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها.....

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.....

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن........

سلام--ممنون از حضورتون ومتن زیباتون
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.