علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

الحمداالله...

الحمدالله که علی علیه السلام را دوست دارم...الحمدالله عشق امیرالمومنین  تو وجودمه...الحمدالله که زبونم به ذکر یا علی گویا شده...الحمدالله که ریزه خور خوان مولا شدم...الحمدالله که دلم از محبت به شیعیان ومحبین امیرالمومنین لبریزه...الحمدالله که بغض دشمنان امیرالمومنین توسینمه...الحمدالله که باشنیدن فضائل ومناقب مولا از خود بیخود میشم...الحمدالله که از اضافه گل اهل بیت خلق شدم...الحمدالله که فاطمه سلام الله علیهامادرمه...چقده باید خداروشکر کنم بابت این نعمت عظما که بهم داده؟!شکر میکنم تا افزون بشه محبت علی تودلم، چونکه  شکر نعمت نعمتت افزون کند...

سالروز تجلی نور امیرالمومنین وظهورش تو این عالم خاکی رو به همه یا علی گویان عالم تبریک وتهنیت میگم.خداعیدی ما رو فرج والا حضرت همایونی حضرت حجت بن الحسن روحی فدا قرار بده تاانشاالله پرچم علی ولی الله رو تو تموم عالم برافراشته کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
یک عقب مونده 1393,02,23 ساعت 02:02

بازگشت همه بسوی علیست...
خسته نباشی برادر....
برگ سبز خوبیست! خلاصه تر بشود نورعلی نوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.