علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

فکر اشتباه...


مولای غریبم ...


تا الان با خودم فکر می کردم چه کارهایی باید انجام بدم تا شما تشریف بیاری...


اما الان فهمیدم خیلی کارها رو نباید بکنم تا برسم به ظهورتون...



                                      السلام علیک یا بقیه الله الاعظم روحی فداک

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه 15 1393,04,11 ساعت 13:58

چرا نظر منو نزاشتید یعنی اینقدر بد بود باشه کاش منم یه وب داشتم تا خودم اونجا حرفای دلمو مینوشتم.که شما هر وقت بخوای یه نظر رو بزاری یکی رو نزاری خدافظ

سلام
بنده حقیر تمام نظراتتون رو تایید کردم وقابل رویته
البته اینکه شما هم وبلاگ بزنید بسیار عالیه وحتما اینکار رو بکنید
بنده همه نظرات رو می ذارم مگر به کسی توهینی شده باشه رو نه
یا علی

سلام....ممنون از وبلاگ بسیار زیبای شما....


با افتخار در وبلاگ من لینک شدید..

خوش حال میشم به وبلاگ منم سری بزنید..

www.montazeranezohur.blogfa.com

در ضمن ممنون از این که وبلاگ قبلیم منو تو لینکات گذاشته بودی

در پناه حق

سلام خواهر گرامی
از نظر لطف شما صمیمانه متشکرم.
حتما خدمت می رسم
یا علی

یسنا 1393,04,05 ساعت 21:57 http://yasnaaa77.blogfa.com

سلام مرسی ازحضورتون وب قشنگی دارین
بازم سربزنید

سلام
حتما بازم خدمت می رسم
یا علی

یک عقب مونده 1393,04,05 ساعت 16:54

ﺑﻨﯽ ﺁﺩﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮﻧﺪ ...
ﻫﻤﻪ ﯾﮏ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﻮﮐﺮ ﺣﯿﺪﺭﻧﺪ ...
ﭼﻮ ﻋﻀﻮﯼ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺁﻭﺭﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ...
ﻣﺪﺩ ﮔﯿﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺎﺣﺐ ﺫﻭﺍﻟﻔﻘﺎﺭ

یک عقب مونده 1393,04,05 ساعت 16:04

کاش من مزار بودم
لااقل
پنجشنبه ها
سری به ما می زدی آقا.....

یک عقب مونده 1393,04,05 ساعت 16:02

تاب و تب مان علی شده ...شکر خدا

نان شب مان علی شده ...شکر خدا

دیگر چه سعادتی از این بالاتر

ذکر لب مان علی شده ...شکر خدا

یک عقب مونده 1393,04,05 ساعت 16:01

دایا
وقتش است
امشب اعترافی کنم!
وقتی خواستم
حرص تو را
در بیاورم!
سجده ها را
پیش چشم مردم
طول دادم!

لطفا قضاوت عجولانه نکنین! کارما اشتباه بود که وبمون رو معرفی کردیم و مرتکب حق الناس شدیم ..به هرحال باید حلالیت بگیریم ...یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.