علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

ممنون...!


ممنون که حواست هست...


ممنون که دوستم داری...  ممنون که به رویم نیاوردی...  ممنون که لبخند می زنی... ممنون که به موقع می آیی...ممنون که...خدای منی

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام و سپاس به خاطر حضورتون

عالـــــــــــــــــی ممنون

مهدیه و خدا 1393,04,12 ساعت 08:40

به نام خدا
الو؛ سلام منزل خداست.
این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت در در انتظار یک صداست .
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است. به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست ؟الووووووووووو ..... دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد، خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست ؟
چرا صدایتان نمیرسد، کمی بلندتر صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست ؟
اگر اجازه میدهی برایت درد و دل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست
دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم
پناه گاه این دل شکسته خانه شماست
الو مرا ببخش بازهم مزاحمت شدم.
دوباره،زنگ میزنم دوباره ......تا خدا خداست.
الهی
مرا ببخش که با تمام خوبیت هنوز گناه میکنم
مرا ببخش که غفلتا تو را فراموش میکنم
مرا ببخش به خاطر شکستن توبه ها
مرا ببخش اگر شکسته ام دلی زبنده ای
مرا ببخش که سخت شکسته ام به جرم کارهای بد
مرا ببخش به جرم هر گناه کوچک وبزرگ
مراببخش......
مرا ببخش خدای مهربان من
مرا ببخش که راست گفته اند:
دنیا دارمکافات است
*حضرت محمد (ص) میفرمایند:
برای هر گناهی توبه ای قرار ده برای گناه پنهانی توبه پنهانی و برای گناه آشکارتوبه آشکار *
منتخب میزان الحکمه.
برام خیلی دعا کنید گم شدم گم شدم

مهدیه 15 1393,04,11 ساعت 13:50

سلام من خیلی متن قشنگ دارم چه جوری میتونم برای وب شما بفرستم بهم بگید مثل همین متن ممنون که حواست هست...
ممنون میشم بگید
یاعلی

همه می دانند که مهدیه اسم مکان است و فاطمیه اسم زمان

وا ما ، ما منتظر روزی هستیم که مهدیه اسم زمان شود و فاطمیه اسم مکان

اللهم عجل لولیک الفرج....

سلام
انشاالله بحق عمه جان سادات حضرت زینب سلام الله علیها
یاعلی

زندگی نوشتنی زیاد داره
اما گاهی هیچی پیدا نمی کنی
بنویسی جز … سکوت …

آپم خوشحال میشم سر بزنید

هلنا 1393,04,10 ساعت 09:09 http://www.hlena.blogfa.com

بعضی اشک‌ها هستند، بی‌دلیل، بی‌بهانه، یک‌دفعه‌ای، نصف‌ شبی ...

عجیب، آدم را آرام می‌کنند ...

می گویند این اشک های بی بهانه سندشان به نام خـــــداست...

معصوم 1393,04,09 ساعت 17:40 http://sab00r92.blogfa.com/

سلام داداش
ای وااااااااااااای منوببخشید
ممنونم
و سپاس از حضورتون

سلام خواهر گرامی
امام زمان همه ما رو ببخشه
وهمچنین از حضور شما ممنونم
یا علی

پرنده 1393,04,09 ساعت 17:18 http://saniyebito.blogfa.com

سلام موفق باشید نماز و روزتون مقبول درگاه حق

ممنونم خواهر گرامی
عبادات شما هم قبول باشد بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.