علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

الو...!


این متن زیبا رو یکی از کاربران محترم فرستاده ،حیفم اومد شما نخونید...


الو؛ سلام منزل خداست.


این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت در در انتظار یک صداست . 


شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است. به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست ؟الووووووووووو ..... دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد، خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست ؟


چرا صدایتان نمیرسد، کمی بلندتر صدای من چطور؟خوب وصاف و واضح و رساست ؟ 


اگر اجازه میدهی برایت درد و دل کنم 


شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست 


دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم 


پناه گاه این دل شکسته خانه شماست 


الو مرا ببخش بازهم مزاحمت شدم. 


دوباره،زنگ میزنم دوباره ......تا خدا خداست. 


الهی
مرا ببخش که با تمام خوبیت هنوز گناه میکنم 


مرا ببخش که غفلتا تو را فراموش میکنم 


مرا ببخش به خاطر شکستن توبه ها 


مرا ببخش اگر شکسته ام دلی زبنده ای 


مرا ببخش که سخت شکسته ام به جرم کارهای بد 


مرا ببخش به جرم هر گناه کوچک وبزرگ 


مراببخش...... 


مرا ببخش خدای مهربان من 


مرا ببخش که راست گفته اند:
دنیا دارمکافات است

نظرات 12 + ارسال نظر
الهام 1393,05,12 ساعت 15:04 http://bita1391.blogfa.com

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال می کند
هی با شماره های غلط ، زنگ می زند،‏
آن وقت من اشتباه می کنم و او
با اشتباه های دلم حال می کند.
دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو گوشی دل خود را بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی؟!
یادش به خیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های ذهن کوچک من را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها
که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد.
×××
با من تماس بگیر ، خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار
...........
عرفان نظر آهاری

فاطمه 1393,05,12 ساعت 10:32

مرا ببخش....
یا ارحم الراحمین

nasi 1393,04,17 ساعت 16:11 http://mortezalove-f.blogfa.com

الهی
بین ما و گناه سیم خاردار بکش و این فاصله را مین گذاری کن!

بارالها!
ما را از ترکش خمپاره های گناه حفظ کن...!

الهام 1393,04,16 ساعت 09:34

سلام خیلی قشنگ بود

خدایـــا؛
گفتم دست خالی زشت است، مهمانی رفتن!!

دست پُر آمده‌ام،
دستی پُر از گنـاه

چشمی پُر از امیـد
بمانم یا برگردم؟!؟

روزها و شبهاتون غرق در رحمت الهی باشه

هلنا 1393,04,15 ساعت 09:20 http://www.hlena.blogfa.com

دارد غلط درون لغت نامه دهخدا
باید نوشت رو به روی عشق:
کربـــــــــــــــــلا....
.
.
.
سلام برادر بزرگوار بسیار بسیار زیبا بود
الهی و ربی من لی غیرک...

معصوم 1393,04,15 ساعت 09:11 http://sab00r92.blogfa.com/

سلام اگه بارون دوست دارید چیه داداش؟؟؟؟؟
عاشق بارونم، دیوووووونه و کشته و مرده اش
آخه شمال الان هواش شرجیه، مگه نیست؟؟؟
ممنونم از دعوتتون من یه مامان دارم که رشته
نوروز 91 رفتیم خونه اش
خیلی باحال بود
دوستان به جای ما

آره- سه چار روزی بارون زد وخنک بود اما الان گرم شده
خدایا باران رحمتت را بر ما بباران

یک عقب مونده 1393,04,14 ساعت 18:00

بیچاره من که کرببلا را ندیده ام

شاید هنوز نور خدا را ندیده ام

آقا حریم کرببلا جای خوب هاست

حتما بدم که صحن شما را ندیده ام

یک عقب مونده 1393,04,14 ساعت 17:59

این نوکر بد، فدای اربابی که

از جون غلام باوفا می سازد ...

خدای من شاید بتونم عذاب آتیشتو تحمل کنم
ولی عذاب دوری ترو نمیتونم تحمل کنم...نمیتونم....
عذاب دور موندن از عشقم امام حسین (ع) رو
نمیتونم تحمل کنم.....نمیتونم.....به خودت قسم نمیتونم.....

سلام علیکم...
وب خوبی ست لکن اگر ازمطالب بهتری هم استفاده کنید زیباتر هم خواهد شد
موفق و موید باشید
التماس دعای فرج
یاحق

مهدیه و خدا 1393,04,14 ساعت 13:03

سلام چیزی نمی تونم بگم فقط میگم خیلی بزرگوارید.یازهرا

سلام خواهر گرامی
تشکر میکنم از اظهار محبت شما
امیدوارم لایق این فرمایش شما باشم
یا علی مددی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.