علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

اشک...


بی وجود اشک می گیرد دلم           راستی  بی اشک می میرد دلم
 


اشک درمان ملامت می کند                وقت دلتنگی قیامت می کند











          


نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه 1393,04,25 ساعت 16:08 http://karami313.blogfa.com

سلاااااااااااااااام تونستم لینکتون کنم.خیلیییییییییییییییییییییییی ممنون یاد گرفتم.
منو به دوستاتون معرفی کنید بیان به وبم

مهدیه و خدا 1393,04,24 ساعت 10:29

سلام آقا پوریا من چند تا سوال دارم؟
اول:کجا باید جواب نظرها رو بدم؟
دوم چه جوری لینک کنم وب دوستان رو؟سوال زیاده فعلا لطفا اینا رو جواب بدید
خیلی لطف میکنید.یازهرا

سلام
برای لینک کردن وارد صفحه مدیریت که شدی-سمت راست-امکانات-پیوندهای بلاگ(گزینه 7)-----برای پاسخ نظرات هم وارد میز کار که زیر همون امکانات هست میشی پایین خط نوشته آخرین پست های ارسالی ودر کنارش نوشته نظر-کنار نظر عکس کاغذ ومدادی هست که برای پاسخ به نظرات هست

یک عقب مونده 1393,04,24 ساعت 04:54

بى تو درخت میوه هم بدون بار می شود

گل بدون باغبان شبیه خار می شود



ماسر و وضع خویش را این دو سه شب ندیده ایم

گرد و غبار که رسید آینه تار می شود



من از پیاده بودن خودم پیاده تر شدم

خوشا بحال آن که شب به شب سوار می شود



گفت بیا اگر چه صد دفعه شکست توبه ات

توبه من که بیش از هزار بار می شود!



این گره اى که من زدم واشدنش بعید نیست

بدست من نمی شود، بدست یار می شود



تکیه نمی کنم ازین به بعد به توان خویش

بنده که خسته شد، خدا دست به کار می شود



مگیر گرمى محبت على و آل را

کار همه بدون آفتاب زار می شود

الهام 1393,04,23 ساعت 14:16

سلام نمازوروزه هاتون قبول انشاءالله.اره واقعا قشنگه اشکی که داری باخداحرف میزنی.

سلام خواهر گرامی
پس تو لحظه های اشک ریزونتون برا فرج مولا هم دعا کنید
یا علی

ممنون که به وبم اومدید.نمی دونید چقدررررررررررررررررررررر خوشحالم امیدوارم بتونم وب خوبی مثل شما داشته باشم.شما اولین نفر تو وبم بودید که اومدید هیچ وقت فراموش نمیکنم.مچکررررررررررررررررررررررم.

سلام
خواهش می کنم
برا گذاشتن عکس باید به سایت های آپلود عکس مثل پیکوفایل یا 8پیک بری وبعد از آپلود عکست آدرس اینترنتی اون رو تو وبلاگت بذاری

سلام من وب ساختم دارم روش کار میکنم.بلاخره موفق شدم
خیلی دوست دارم بگید چه جوری میتونم عکس بزارم مطلب بزارم شکل بزارم یه عالمه سوال دارم.ولی خواستن توانستن است.خدایا شکرت.بیاید تو وبم نظر بدید.راستی این عکس خیلی قشنگ بود.عالی بود.یازهرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.