علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

اول مظلوم...



نظرات 9 + ارسال نظر
یک عقب مونده 1393,05,03 ساعت 19:07

کودکان شام هم مردی برای خود شدند
دیگر اما سنگ نه، خمپاره سویت می زنند!

یک عقب مونده 1393,05,03 ساعت 19:06

آشق،
زین پس اینگونه بنویس …
چون همیشه سرش کلاه می رود …

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد

**یاعلی**

ی ع م 1393,05,01 ساعت 17:31

نجف, بلاد خدا,ساعتی پس از خلقت/
گزارش آمده اینجا.هوا علی وار است/
بدون حب شما عشق نا به فرجام است/
جوان,نجف که نبیند جوان ناکام است...

ی ع م 1393,05,01 ساعت 17:13

پاکی مادر مرادیوانه عشق توکرد.
دشمن حیدر برودنبال بابایت بگرد.

مهدیه 1393,04,31 ساعت 09:39 http://karami313.blogfa.com

سلام.نماز و روزتون قبول باشه براتون خیلی ویژه دعا کردم امیدوارم که شما وهفت نسلتون ادامه دهنده راه ائمه باشید.وقت کردید بیاید درباره مطالبم نظر بدید نظر شما برام مهمه.
راستی یه سوال خودم وقتی وبم رو باز میکنم آرامش میگیرم آیا این حس برای شما هم وجود داره؟حس میکنم قالب وبلاگم آرامش بخشه درسته یا نه؟
سوال آخر من هنوز دوست دارم اسم وبلاگم رو درست کنم اما نتونستم شما میتونید کمکم کنید.ممنون میشم.
ببخشید خیلی صحبت کردم.یا زهرا

سلام خواهر گرامی
بله برا منم هم همینطوره
من در خدمتم
یا علی

هلنا 1393,04,31 ساعت 09:37 http://www.hlena.blogfa.com

خدایا همه از تو می خواهند بدهی اما من از تو میخواهم بگیری ... خستگی دلتگی و غصه را از تک تک لحظات دوستانم ...

السلام علیک یا اول المظلوم ...
تصویر بسیار زیباییه اجرتون با الله

سلام
انشاالله غیر از محبت خودش وآل الله هرچی در دل ماست بگیره
یا علی

یک عقب مونده 1393,04,29 ساعت 18:46

مهرت ز ازل به بندبندم کردند
تا خوب به تو علاقه مندم کردند

من کودک نوپاى زمین خوربودم
باجمله ی "یاعلى" بلندم کردند

مهدیه 1393,04,29 ساعت 11:04 http://karami313.blogfa.com

سلام.نمیدونم چرا وقتی اسم علی رو گوشه تصویر خونی دیدم تموم تنم یخ لرزید نمی دونم این حس عجیب یعنی چی؟
دلم برای غریبی مولا گرفت.هدیه به روحش یه صلوات.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.