علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

+18...

تااین لحظه 18200 نفر  شیعه را در عراق سر بریدند... آجرک الله یا صاحب 


الزمان...العجل یا مولای...


هشدار: اگر طاقت ندارید به ادامه مطلب نروید...

 



 


 

 

   

 

 
ضمنا بعضی از تصاویر مربوط به شیعیان سوریه هست...

نظرات 18 + ارسال نظر
ی ع م 1393,05,20 ساعت 22:48

چشمه ی اشکم فقط پیش تو می جوشد حسین.
جای دیگر گریه کردم چشم من را کور کُن.......

به به واقعا زیبا بود
یا علی

فاطمه 1393,05,20 ساعت 20:41 http://137773.blogfa.com

وااای عجب تصاویری
واقعااا این آدمابویی ازانسانیت نبردن
فقط ازانسان بوددوحرف اولشوهستن
خاک توسرشون کنن آدم کُشای ....
امام زمان وقتی اینارومیبینه چقدناراحت میشه
خدایاااا دیگه چقدبایدشیعه هابیگناه بمیرن
جزدعاکردن برای ظهورامام زمان کاردیگه نمیتونم انجام بدم

اللهم عجل لولیک الفرج

همیشه منتظر کسی باش که حتی اگه با یه لباس ساده بودی ، خواست معرفیت کنه ، بگه این دنیای منه

مهدیه 1393,05,20 ساعت 12:37

عیب کارمو فهمیدم.من هر چی تو ذهنمه میگم کاری که تو دنیای واقعی هرگز نمیکنم.ولی اگه جلوی این کار رو اینجا نگیرم مطمئنم تو دنیای واقعی هم اتفاق خواهد افتاد اون وقت این طوری همه قید منو میزنند و من تنهاتر از قبل میشم.شما کارتون شده جرقه زدن به ذهن من...مچکرم.راستی پس چرا نظر هارو پاک نکردید انگار قصد پاک کردن ندارید....

پاک کردم دیگه!!!!

مهدیه 1393,05,20 ساعت 12:29

نه دیگه انصافا از دیروز تا حالا خیلی بهتر شدم.یه چیزایی خوندم آروم تر شدم.من این طوری نبودم من دختر خیلی آرومی بودم النم هستم ولی تو اون دنیای مجازی ناخداگاه عصبی میشم شاید از عوارض رایانه و چت و ...ولی مطمئنم میتونم دوباره به آرامش برسم

سلام
اگه مولا نظر کنه آرامش پیدا می کنی واگر نه کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسید...

هیرسا 1393,05,20 ساعت 12:06

سلام.
هر چند دردناک بود تصاویر ولی گاهی دیدن اینگونه تصاویر لازمه.....

سلام
کاملا درست فرمودید
ممنون از حضورتون
یا علی

مهدیه 1393,05,20 ساعت 11:07

اون شماره حرم حضرت معصومه بود.من شمارشو نداشتم ببخشید یه قضاوتی کردم حلال کنید.شمارش نمیگرفت دوباره داشتم...بماند.خیلی ممنون تو گوشیم ذخیرش میکنم.خیلیییییییییییییی ممنون.اجرتون با خود خانم معصومه سلام الله

سلام
باز هم قضاوت عجولانه؟؟؟قول دیروزتون رو یادتو.ن رفت؟؟؟

مهدیه 1393,05,20 ساعت 10:41

باشه لطفا به خاطر درخواست خودم پاک کنید و سانسور کنید.دوست ندارم این نوع گفتار منو بقیه ببینند این طوری ناراحت میشم.به خاطر من پاک کنید.ممنون میشم.

چشم

مهدیه کرمی 1393,05,20 ساعت 10:30

بزرگوار.لطفا نظرات قبلیمو که به قول شما از کوره در رفتم و گفتم و دوتا نظر بعدیشم پاک کنید.شما خیلی بزرگوارید که من به شما تو نظرم توهین کردم و شما بازم تایید کردید لطفا پاک کنید.یا زهرا

سلام
کلا من با سانسور شدیدا مخالفم خواهر
یا علی

مهدیه کرمی 1393,05,20 ساعت 10:03

سلام.شما هنوز چت روم میرید؟آقا نیما چه حوصله ای دارید هنوز هم میخوای این چت روم و یارانش رو به راه راست هدایت کنید؟ بسه دیگه یکی مثل منو از چت بیرون اومد با حرفای شما.واسه اون دنیتون کافیا بسه....بی خیال این چت روم بشید.شما چه ایمان قوی دارید هنوز تو باتلاق میرید وهیچیتون نمیشه.من که داشتم ایمانمو مبادله میکردم.خدا شما رو سر راهم قرار داد.همیشه مدیونتونم.بیشتر بهم سر بزنید وچی دوست داشتید انتقاد کنید تا من عیب های کارمو بدونم.یا زهرا

سلام خواهرم
این فرمایشاتی که فرمودید شامل من گناهکار روسیاه نمیشه اما دعا کنید که بشه ان شاالله...
گاها می رم.تا همین امروز هم اخراج بودم بخاط رفیق شفیق شما!!!!
تکلیف وقت وحوصله ومکان وزمان نمیشناسه خواهرم.
شما پاکی ومنزه.نکاتی هم که من خدمتتون گفتم موارد بسیار ریزی بود که جهت یادآوری عرض کردم
یا علی

گمنام 1393,05,20 ساعت 09:56

سلام
در راه اهل بیت ونشر معارفشان موفق باشی برادر

ی ع م 1393,05,20 ساعت 00:38

اگر بعد از هر لبخند خدا را شکر نمی کنی، حق نداری پس از هر اشک او را سرزنش کنی …

مکسورة الضلع 1393,05,19 ساعت 19:01

سلام علیکم

چه ادبیات جالبی داشتید

ببینین اقای محترم من کسی رو اخراج نکردم..

دوما بخاطر این همه توهینتون دیگ تمایلی ندارم با شما بحثی کنم

واقعا برای خودم متاسفم انقد احترامتون کردم و ....



خدانگهدارتون

سلام
دقیا ادبیاتی هست که شما در مورد منتقدین خودتون بکار می برید!!!
شما هنوز معنی توهین را نمی دانید.صفت هایی که در شما بود را بیان کردم واین با توهین بسیار تفاوت دارد!!!
حقیر احترامی ندارم وهر چه احترام کردید به ساحت قدسی ائمه بود ویقینا احترام به محب اهل بیت احترام به اهل بیت است ،پس از احترامتان پشیمان نباشید.
ضمنا شما بحثی نکردی وفقط وفقط از روی احساسات از حرفهای خودتان دفاع کردید ونه از روایات وآیات و...استفاده ننمودید وحتی فرمایش رهبری را که صریحا با بیان روشن تفکر غلط شما را زیر سوال بردند را قبول نکردید وبا فلسفه بافی وسفسطه برداشت مد نظر خودتان را استخراج فرمودید...
گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.
این لینک هم جهت یاد آوری شما...
http://ahle-beyt.ir/forum/showthread.php?t=6508&p=32920#post32920
یا علی

بهار 1393,05,19 ساعت 18:38

سلام

لعنت به ذاتشون
تخم سگ های عوضی با این بنده خدا ها چیکار کردن
خدا لعنتشون کنه

ان شاء الله هرچه سریعتر آقا امام زمان ظهور کنه و مردم از این همه بدبختی نجات پیدا کنند

مهدیه 1393,05,19 ساعت 16:55 http://karami313.blogfa.com

سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم.لطفا این چند نظر آخر رو از نظرات پاک کنید.شما امروز برای من یه جرقه جدید در دنیای مجازی روشن کردید.حق باشماست باید این رذیله اخلاقی رو درست کنم انشالله به یاری خدا خواهم توانست.

مهدیه 1393,05,19 ساعت 14:55

قاطی نیستم من که معذرت خواهی کردم.قول میدم از این لحظه دیگه زود از کوره در نرم.سرم بره قولم نمیره شما که میدونی من زیر حرفم نمیزنم.چشم هر چی شما بگی.من شما رو مثل یه بزرگترو برادر قبول دارم.میرم همه نظرات رو دوباره چک میکنم.مهدیه داره عوض میشه.من میخوام از وبم برم خودمو راحت کنم انگار مجازی به من نیمده

سلام
الان همین نظر رو هم با قاطی بودن کامل نوشتید!شما جای خواهر کوچکتر بنده هستید واگر به شما تذکری می دهم از سر خیر خواهی بوده ولاغیر.
باید جهد وتلاش کنیم در دفع اخلاق زذیله وپیراسته شدن به اخلاق نیکو.
با منطق وآرام آرام جلو برو که یکشبه نتوان راه صد ساله را رفت
یا علی

دستم به سمت تلفن می رود و بر میگردد

مانند کودکی که به او گفته اند

شیرینی روی میز برای مهمان هاست....

مهدیه 1393,05,18 ساعت 21:58 http://karami313.blogfa.com

سلام آقا نیما.وحشتناک بودنه نه خدایا باورم نمیشه...مگه اینا انسان نیستن اینا چیه اند یا ابالفضل به دادموش برس.پس چرا آقا نمیاد نشسته چی رو نگاه میکنه چرا خدا ساکته ببخشید قاطی کردم خدایا ببخشید جرا منو و شما نشستیم اینجا من حاضرم برم اونجا به خدا حاضرم برم فقط بگن میشه من به هیچ کس کار ندارم جونمو میدم تا این آشغال ها رو بکشم....مهدی جان بیا که ظهورت نزدیک است...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.