علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

یادش بخیر...

شادی روح آقاسید محمد جواد ذاکر صلوات

نظرات 22 + ارسال نظر
ی ع م 1393,05,26 ساعت 01:28

آقا برای امام زمان عج بیشتر جا بگذارید...

بیا ای دلیلِ دعای همه

و مقصود آقا بیای همه

جدا هستی از ما و همراه ما

غریب همه آشنای همه

اگر از صدایم بدت آمده

صدایت زدم با صدای همه

گره خورده کار دلم چاره کن

ای آقای مشکل گشای همه

بدون تو ای شادی روزگار

جهان گشته ماتم‎سرای همه

نگاه پر از اشک روز و شبت

دخیل است در گریه‎های همه

همه چشم‎‎شان سمت دستان توست

که امضا شود کربلای همه

یکی بین روضه صدا زد حسین

نوشتند آن را به پای همه

ی ع م 1393,05,26 ساعت 01:24

به خاطر توهین به سیدالشهدا ع
..............
شاهین نجفی ، نجفقلی ها

اینها همگی ز یک تبارند

حیف از نجف است و شهر مولا

پیش و پس نامشان بیارند

ی ع م 1393,05,23 ساعت 22:54

باید مرا به پای رقیه فدا کنی

شاید که حق لطف خودت را ادا کنی

شاهی و عزتش همه را ده به اغنیا

من راضیم اگر که مرا هم گدا کنی

با هم خریده ای همه را پس بخر ببر

هرگز ندیده ام که کسی را سوا کنی

ما مثل بهجت و عرفا که نمی شویم

آقا چه می شود که به ما هم عطا کنی

نوکر شبیه صاحب خود می شود حسین

باید سر مرا خودت از تن جدا کنی

در این دل خراب و خراباتیم عزیز

باید دوباره کعبه ی حق را بنا کنی

آقا برو به حضرت مهدی بگو بگو :

باید خودت برای ظهورت دعا کنی

یک عقب مونده 1393,05,23 ساعت 22:52

با نگاهت در دلم طوفان محشر میشود

دیدهام در دست سلطان جام کوثر میشود

تا نگه بر گنبد و گلدسته هایت میکنم

بی خود از خود میشوم اشکم مکرر میشود

آبرویم را خریدی، دیده ات را هم مگیر

چند روزی با نگاهت حال بهتر میشود

در حریم غربتت با گوشه چشم مادری

میخرد زهرا هر آنکس را که نوکر میشود

نوکری آمد به درگاهت گدایی کرد و رفت

من یقین دارم که فردایش ابوذر میشود

میشوم زائر همیشه سمت مشهد سمت طوس

گر نباشم تا بیایی دل کبوتر میشود

با نگاهی دل شکسته کنج ایوان طلا

اشک چشمم در میان صحن قمصر میشود

من امیدم این بود سلطان علی موسی الرضا

شافع این نوکرش فردای محشر میشود

سلام بزرگوار جناب نیما.برادر خوب نمیدونم رو چه حسابی فکر کردید من 15 سالمه حق میدم به شما ولی بنده به دلایلی این نوع کلام رو در دنیای مجازی برگزیدم و خوشحالم با بزرگواری چون شما آشنا شدم.برام دعا کنید در مسیری که قدم برداشتم موفق باشم.بنده تو این مدت شما رو خیلی اذیت کردم.حلال بفرمایید.یا زهرا

مهدیه 1393,05,22 ساعت 10:45 http://karami313.blogfa.com

- کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

نوبت به ما که رسید قلم افتاد…

دیگر هیچ ننوشت!

خط تیره گذاشت و گفت:

تو باش اسیر سرنوشت…

مهدیه 1393,05,22 ساعت 07:11 http://karami313.blogfa.com

گول خوردی من نمیگم...

سلام
محب مولا هیچ وقت گول نمی خوره مهدیه خانم ...

ی ع م 1393,05,22 ساعت 00:05

گاهی برای تفریح بدنیست سیاسی شعربخونیم:
.............
باید به دیپلماسی همچون ظریف باشی

اینگونه دشمنان را شاید حریف باشی

هم بذل و بخشش و جود هم کسب پوئن و سود

باید جواد باشی باید ظریف باشی

خوشتیپ و خوش بر و رو خندان و شیک چون او

در چشم کس نباید خوار و خفیف باشی

دیوانه‌ای ترا گر موسای اشعری خواند

پاسخ نده نباید چون او سخیف باشی

بسیار بشنو اما کم ده جواب زیرا

دور از وزیر باید مانند قیف باشی

گاهی سه تیغه شاید، یک چند ریش باید

با ریش یا که بی‌ریش باید نظیف باشی

در دام دست دادن با بانوان نیفتی

باید ولی بهرحال خیلی لطیف باشی

گر صندلیت جایی نزدیک خانمی بود

در خود مچاله گردی باید نحیف باشی

باید ز حد شرعی نزدیکتر نگردی

در نزد کاترین اشتون باید عفیف باشی

در پشت میز چشمت باشد به چشم دشمن

اما مراقب جیب با پول کیف باشی

از گفت‌وگو چه باکت؟ جان تو پاک باید

هر چند روبرو با شخصی کثیف باشی

حمام دیپلماسی لغزنده است باید

هم سنگ پای قزوین هم مثل لیف باشی

باید شبیه شوهر با زن، دو جور باشی

گاهی قوی بمانی گاهی ضعیف باشی

تا دیپلمات دشمن دست تو را نخواند

باید شبیه خط هیروگلیف باشی

کوته سخن، سیاست هر چند حقه‌بازی‌ست

مثل ظریف اما باید شریف باشی»

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:32

بدونِ مهرِدلبر دل چو خشت است
سخن بی یاد اوهمواره زشت است
بهشت بادا گوارای تو واعظ
برای ما حسینیّه بهشت است
....
در بین مستی تون التماس دعا دارم شدید...

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:30

برای یوسف زهرا

مـن برای درد هـجران فـکر دارو می کنم

دست های خالی ام را بازهم رو می کنم

با دعـای نـدبه خـواندن در مـیان جـمکران

صبح جمعه صحن دل را آب و جارو می کنم...

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:27

اینا هدیه به روح سید و همه ذاکرا.........

خوش باشد اینکه نام من نوکر بماند

خوش تر هم اینکه نام تو دلبر بماند

وقتی تو صاحب خانه ای در این ضیافت

بیچاره آن کس در حرم کمتر بماند

بهر طواف گنبد و گلدسته هایت

باید همیشه در حرم کفتر بماند

باب الجواد تو مرا سجاد کرده

ای خوش که نامش بر سر سردر بماند

من عاشقی دیدم که در سجده به سویت

میخواست تا آخر بر این باور بماند...!!!

بوسه زدم بر آستانت مست کردم

بگذار این لب بر لب ساغر بماند

پروانه را وعده مده بر روز دیگر

امشب بسوزان تا که خاکستر بماند

نسل طهورایی تو از نسل زهراست

تا حشر نسل دشمنت ابتر بماند

ایوان طلایت دیدم و دل تا نجف رفت

باید که این دل ذاکر حیدر بماند

ای کاش هر کس نوکر آل علی شد

با معرفت او تا دم آخر بماند

ای کاش روزی زائری هم در حریم و

دولت سرای حضرت جفر بماند...

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:25

یاد روزی که به عشق تو گرفتار شدم‎
در نجف بود که من شهره ی بازار شدم‎

بسکه از حب شما جار زدم، دلالی‎
شغل رایج شد و من داخل تجار شدم‎

هر سر موی مرا با تو هزاران کار است‎
سیر از اهل زمین، از همه اغیار شدم

گوشه چشمی که تودر روز نخستین کردی
همه ی عمر به لطف تو بدهکار شدم‎تا محب نبی و اهل ولایت گشتم

تا محب نبی و اهل ولایت گشتم
از همه خصمِ شما یکسره بیزار شدم

گرچه بد کرده ام آقا به تو عفوم کردند‎
شرمم این است که من بنده ی سربار شدم‎

همه دارند به اوضاع دلم میخندند‎
دست من نیست، نظر کردی و بیمار شدم‎ذره ای بودم و در آینه کاری حرم‎

ذره ای بودم و در آینه کاری حرم‎
در نگاه دگران کامل و بسیار شدم‎

از رطب های ضریحت که لبم بوسه گرفت‎
عاشق پیشه ی آن میثم تمار شدم‎

هرکه آمد به حرم مست سبوی تو شده‎
نه که یکبار که من مست تو صدبار شدم

زائری پشت حرم بر سر زانو میگفت:
باورم نیست که من لایق دیدار شدم

آرزو عیب نباشد به جوانان آقا
شاید آخر به نجف من سگ دربار شدم‎

روز محشر سخنم انی احبک باشد ‎
گر به جرم گنهم داخل در نار شدم‎

هر سوالی که بپرسند به پاسخ گویم:‎
بنده ی شاه نجف ،حیدر کرار شدم

از سخای تو عجب نیست ببینم به بهشت
با تو همسایه ی دیوار به دیوار شدم

دمت گرم
بد جوری مستمون کردی
الان اگه دارم می رم خونه به در ودیواری بخورم یا تصادف کنم مقصر شمایی...
بر عمر ولدالزنا لعننننننننننننننننننننننننننننننننننننننت

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:22

مشهد نشد، قم هم نشد، قسمت شد اینجا
امشب هر آنکس آمده، دعوت شد اینجا

سید شدی، آقا شدی، من هم گدایت
بر ما زپا افتادگان نعمت شد اینجا

از بس حریمت بوی شهر کربلا داشت
قائم مقام دوم جنت شد اینجا

جسم تو را پای "درخت سیب" بردند
یعنی که با کرب و بلا قسمت شد اینجا

من زار قبرک کمن زار حسینا
بر اهل تهران مایه ی رحمت شد اینجا

شب های جمعه با نوای عرشی یار
منزلگه سینه زن هیئت شد اینجا

وقتی تو از نسل کریم اهل بیتی
گلدسته هایت موجب رحمت شد اینجا

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:22

آﺋﯿﻨﻪ ای و از ﺟﻠﻮات ﻣﺤﻤﺪی
ﺗو ﺷﯿﺮ ﺑﯿﺸﻪ ی ﻏﺰوات ﻣﺤﻤﺪی
ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﺣﺰب ﺧﺪا از ﺑﺮای ﺗﻮﺳﺖ
ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﻀﺮت "ﺻﻠﻮات ﻣﺤﻤﺪی"

ی ع م 1393,05,21 ساعت 15:17

ترکیب اصلی
خواسته هایم را نوشتم
خدا نیمکت نشین شد!
.......
خدا ما و شما و ایشون رو بیامرزه...صلوات

اللهم صل عل محمد وآل محمد وعجل فرجهم

مهدیه 1393,05,21 ساعت 15:16

ما خانوما سن نمیگیم بخوایم بگیم هم اول باید طرف بگه؟

28

مهدیه 1393,05,21 ساعت 14:58

احسنت به این هوش و زکاوت.خیلی خوشحالم.جدی جدی می خواستم پست خدافظی آماده کنم.ممنونم.سپاس فراوان.واقعا آدرسمو اشتباه نوشتم برم ببینم پسر خاله ای
دختر خاله ناتنی ندارم نکنه فامیل منه؟
خخخخخخخخخخخخخ

یک سوال
شما چند سالتونه ؟البته نباید از خانوما اینو پرسید!!!!!!!!!!!!!

مهدیه کرمی 1393,05,21 ساعت 14:49

واقعااااااااااااااااااااااا؟خیلی خیلی ممنونم برم ببینم چرا خودم نفهمیدم؟خیلیییییییییییییی ممنونم خیلی خیلی مچکرم.

واقعا

مهدیه 1393,05,21 ساعت 14:22

راستی مشکلو که گفتم عموی نذارید نمی خوام کسی بدونه.بیاید تو وبلاگم بهم جواب بدید ممنون میشم.

سلام عزیزم
وب خیلی خوبی داری خیلی خوشم اومد معلومه که روش حسابی کار کردی
از قالبت هم خوشم اومد
خیلی خوشحال میشم از وب من هم بازدید کنی
www.errorestan.ir

سلام
ممنون از حضورتون
خدمت می رسم
یا علی

مهدیه 1393,05,21 ساعت 12:34

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم.
هیچی وقتی رو وبم اسم مهدیه کلیک کنم یه وبلاگ باز میشه که فقط عکس چند تا پسر توشه؟نمیدونم باید چی کار کنم؟

سلام
متوجه نشدم مشکلتون رو؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه 1393,05,21 ساعت 12:28 http://137773.blogfa.com

سلام جواب نظراتت روتوی وبم دادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.