علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

پیامبر اکرم وحضرت قائم...


پیامبر اسلام مى فرماید:


یا على ! تو از من و من از تو هستم ، تو برادر من و وزیر منى . هنگامى که رحلت نمودم در سینه هاى


قومى عداوت هایى درباره تو پدید مى آید و به زودى آشوبى شدید رخ مى دهد که دامنگیر همه


خواهد شد. این قضیه پس ‍ از غیبت پنجمین امام از فرزندان امام هفتم از نسل تو خواهد بود و اهل


زمین و آسمان در غیبت او غمگین مى شوند.


در آن وقت چه بسیار مرد و زن مؤ من افسوس مى خورند و دردمند و سرگردان مى باشند!


سپس رسول خدا سر مبارک خود را به زیر انداخت . لحظه بعد سر برداشت و فرمود:


پدر و مادرم فداى کسى که همنام و شبیه من و موسى بن عمران است . او لباسى از نور بسیار


درخشنده مى پوشد.


براى آنان که در غیبت او آرامش ندارند، تاءسف دارم . آنها صدایى را از دور مى شنوند که براى مؤ منان


رحمت و براى کافران عذاب است .


امیرالمؤ منین : یا رسول الله آن صدا چیست ؟


پیامبر: در ماه رجب سه مرتبه صدا مى آید، دور و نزدیک همه مى شنوند:


صداى اول ، ((الا لعنة الله على القوم الظالمین ))


و صداى دوم ، ((ازفت الازفة )) یعنى روز قیامت فرا رسیده است



و صداى سوم ، آشکارا شخصى را نزدیک خورشید مى بینید که مى گوید:


اى اهل عالم آگاه باشید! خداوند مهدى فرزند امام حسن عسکرى فرزند...تا على بن ابى طالب مى


شمرد، برانگیخت و روز نابودى ستمگران فرا رسید!



در آن موقع امام زمان ظهور مى کند خداوند دلهاى دوستانش را شاد مى گرداند و عقده هاى دلشان را برطرف مى سازد.

امیرالمؤ منین : یا رسول الله ! بعد از من چند امام خواهد بود؟


پیامبر: پس از تو از امام حسین نُه امام خواهد بود و نهمى قائم آنهاست .




نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد 1393,06,08 ساعت 13:30

ممنون

افسانه 1393,06,03 ساعت 18:37

فوق العاده بود حرف نداشت اولین باره این حدیث رو میشنوم
واقعا ممنونم

بانو 1393,05,27 ساعت 14:28

سلام .مطلب زیبایی بود .ببخشید نتم یهو قطع شد ولی مطالبتون رو کامل خوندم.امروز خیلی به بنده کمک کردید انشالله به حق مادرم فاطمه زهرا سلام الله علیها هیچ وقت شما و خانواده اتان محتاج بنده خدا نباشید و همیشه یار و یاورتان خدا و ائمه باشند و عاقبت به خیر شوید.یا زهرا

مرحوم آیت الله بهجت(ره) یکی عارفان بزرگ زمان بودند.
روزی به ایشان گفتند : کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید .
فرمودند: لازم نیست یک کتاب باشد یک کلمه کافیست
که بدانی : "خدا می بیند" .
"سایه بهشت"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.