علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

محبوب ترین اسمها نزد خداوند متعال...


جابر انصارى مى گوید:


به پیغمبر خدا صلى الله علیه و آله وسلم عرض کردم :


در شاءن على بن ابى طالب علیه السلام چه مى فرمایید؟
فرمود:


او جان من است !


عرض کردم :


در شاءن حسن و حسین علیه السلام چه مى فرمایید؟


حضرت پاسخ داد: آن دو، روح منند و فاطمه ، مادر ایشان ، دختر من است . هر که او را غمگین کند مرا غمگین کرده است و


هر که او را شاد کند، مرا شاد گردانیده است و خدا را گواه مى گیرم ، من در جنگم با هر کس که با ایشان در جنگ است و در


صلحم با هر کس که با ایشان در صلح است .


اى جابر! هرگاه خواستى دعا کنى و مستجاب گردد، خدا را به اسمهاى ایشان بخوان ، زیرا که اسمهاى آنان نزد خداوند


محبوب ترین اسمها است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.