علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

اللهم عجل لولیک الفرج...یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک...

 

سدیر صیرفى مى گوید:

 

من با سه نفر از صحابه محضر امام صادق رسیدیم ، دیدیم آن بزرگوار بر روى خاک نشسته و مانند

 

فرزند مرده جگر سوخته گریه مى کرد. آثار حزن و اندوه از چهره اش نمایان است و اشک ،

 

کاسه چشمهایش را پر کرده بود و چنین مى فرمود:

 

 

سرور من غیبت (دورى ) تو خوابم را گرفته و خوابگاهم را بر من تنگ کرده و آرامشم را ازدلم ربوده .

 

 

آقاى من غیبت تو مصیبتم را به مصیبتهاى دردناک ابدى پیوسته است . گفتم :

 

خدا دیدگانت را نگریاند اى فرزند بهترین مخلوق ! براى چه این چنین گریانى و از دیده اشک مى بارى ؟

 

چه پیش آمدى رخ داده که این گونه اشک مى ریزى ؟حضرت آه دردناکى کشید و با تعجب فرمود:

 

واى بر شما، سحرگاه امروز به کتاب ((جفر)) نگاه مى کردم و آن کتابى است که علم منایا و بلایا و

 

آنچه تا روز قیامت واقع شده و مى شود در آن نوشته شده ، درباره تولد غائب ما و غیبت وطول عمر او

دقت کردم .

 

و همچنین دقت کردم در گرفتارى مؤ منان آن زمان و شک و تردیدها که به خاطر طول غیبت او که در

 

دلهایشان پیدا مى شود و در نتیجه بیشتر آن ها از دین خارج مى شوند و ریسمان اسلام را از گردن برمى

دارند.... اینها باعث گریه من شده است

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ی ع م 1393,07,01 ساعت 21:00

این چه عشقی ست که عاشق به عجب می افتد؟
لیلی اش کیست که مجنون به طرب می افتد؟
طاق ایوان طلایت چه شکوهی دارد
بس بلند است سرم رو به عقب می افتد ..

سلام وای خدای من تموم تنم یخ کرد.خدایا یعنی زبونم لال ممکنه من هم از دین اسلام روی برگردونم یعنی چی؟
یه ذره امیدوار بودم دیگه با این مطلب امیدم به امام زمون تموم شد که آقا بیاد و منم حداقل خدمتگذار اصحابش باشم.
نکنه منم....وای خدا...عاقبتون رو به خیر کن.یا زهرا

سلام
همین دعای غریق رو که ذکر کردم باید زیاد خوندتا ان شاالله راه رو گم نکنیم
یا علی

هلنا 1393,06,29 ساعت 21:51 http://www.hlena.blogfa.com

سلام زیبا بود
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
زیبا بود اما انذار دهنده ونگران کننده
خدا همه ما رو از فتن آخرالزمان نجات بده
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.