علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

قبله ام کوی حسین است...


نظرات 4 + ارسال نظر
معصوم 1393,07,14 ساعت 09:58

بله
ولی راستش من پارسال که رفتم از بس رفتار عراقی ها بد بود دیگه دلم نمی خواد برم

اما ته دلم می خوام امسال اگه بشه تو همون تاریخی که پارسال رفتم باز برم
هووووووووووووووووووو تا آل سعود نابود بشه!!!!!!!!!!!!!
ان شا ءالله که بشه
ولی من باید حتما برم
باید سال تحویل 94 اونجا باشم

نگین این حرف رو...رفتار وحشی ها وحروم زاده های آل سعود که خیلی بدتره...
ان شاالله بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها هر آنچه را که دوست می دارند برای شما ومن رقم بزنند.
یا علی

معصوم 1393,07,14 ساعت 09:43

ممنونم
من کربلا رفتم پارسال
الان دلم می خواد برم مکه و مدینه
بعد
.
.
.
.
.
معمولا بعد این نقطه چین ها چیزی می نویسن

خواهش میکنم.
مکه رو فرمودند یکبار اونم اگه مسطتیع شدین برید...
اما کربلا رو گفتن به دفعات وبه هرشکل ممکن حتی اگه مشقت وسختی داشت ویا جانتان در خطر بود...
مکه رو ان شالله پس از سقوط آل کثیف سعود و آل وهاب می ریم تا دل سیر زیارت کنیم وراحت گریه کنیم اونم تو حرم خوشگل ائمه بقیع که می سازیم...
نقطه رو همینجوری محض خنده گذاشتم خواهر گرامی!!!
یا علی مددی

معصوم 1393,07,14 ساعت 09:33 http://sab00r92.blogfa.com/

من الان نمی دونم چی باید بگم؟!!!

آهان یادم اومد، آمین

ان شاالله کربلایی بشین خواهر.
دعای برا فرج مولا از لبتون جدا نشه...
یا علی

معصوم 1393,07,14 ساعت 08:50

سلام
موافقم با حرفاتون
حرف حق هم جوابی نداره

سلـــــــــــــــام
علی مع الحق والحق مع العلی
خداوند ما وخانواده رو ازشر فتنه های آخرالزمان نجات بده
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.