علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

علـــــــــــــــــــــــــــــــی مولای من...

سلام بر همه محبین ومتمسکین بولایت مولانا علی علیه السلام واهل بیت.


تا عیدالله اکبر غدیرخم چیزی نمونده...


به کوری چشم دشمنان امیرالمومنین علیه السلام این چند روز فقط وفقط از مولا میگم تا خدا به برکت اسم علی اسم رو در زمره محبین وشیعیان ایشان قرار بده.


بر دشمن مرتضی علــــــــــــــــــــــی لعنــــــــــــــــــــــــــت

نظرات 1 + ارسال نظر
منطق آسمانی 1393,07,15 ساعت 09:48

سلام
سلام.راستی قبل از باطل شدن جواز مشهد من دلی زیارت کردم و خیلی دلم باز شد.

لعنت بر اولی دومی سومی
چند سال پیش که قسمت شد رفتم سوریه تو سوریه تابلو زده بودن و سه تا رهبر خنگ خودشون رو اول نوشته بودن حضرت علی رو چهارم اون روز میخواستم تو سوریه بلند بگم لعنت بر اولی و دومی سومی عاشقتم چهارمی دوستام گفتن بگی سرت رفته الان یاد اون روز افتادم بلند میگم

لعنت بر اولی دومی سومی عاشقتم چهارمی.

لعنت بر دشمنان علی.یا زهرا

سلام
دلی رو که باید روزی حداقل یک مرتبه زیارت کنیم واگرنه ...
بر ابابکر وعمر وعثمان لعنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.