علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

خدای بی علی ...!

در ملک رقم خدای اعداد یک است


رخسار علی به بزم ایجاد تک است


دانی که طعام بی نمک خوش نبود؟!


یعنی که خدای بی علی بی نمک است

نظرات 10 + ارسال نظر
منطق آسمانی 1393,07,28 ساعت 10:36

سلام مجدد.
آقا نیما شما پوشش شماره هشت رو می پسندید؟چراااااااااااااااااا؟
البته این پوشش رو دلتون میپسنده یا عقلتون؟

سلام.زیارت تون قبول به جای ماهم زیارت کردید؟ممنون که بهم سر زدید چه زود برگشتید .آقا نیما بد جوری دلم گرفته قابل توصیف نیست نمی دونم چرا همین جوری چند روزه چشمام بارونی؟خیلی التماس دعا.یا زهرا

سلام خدمت خواهر بزرگوار
نائب الزیاره بودم.
شما که نرفتی ما جای شما رفتیم.
133مرتبه یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین علیه السلام

منطق آسمانی 1393,07,20 ساعت 11:51

شما درست میگید غیب شدن یهو ای من همیشه یعنی مشکلی پیش اومده وگرنه من همیشه به روز میشم.ولی نگران نباشید.
فقط رفتید امام رضا اگه یادتون بود و وقت کردید دو رکعت نماز به نیت حاجات دل من تو حرم بخونید شاید دعای شما که پاک تر و مخلص ترید بگیره.دعا کنید خدا دلمون رو از عزا در بیاره نه ظاهرا لباس سیاه رو از تنمون در بیارن وقتی دیدن عکس برادرم ناخوداگاه اشک رو تو چشمام جمع میکنه.یعنی ما هنوز عزاداریم .
دعا کنید خدا به پدرو مادرم هم صبر بده.التماس دعا فرج.
سفرتون بی خطر.ان شالله حاجت روا برگردید.خدانگهدار.یا زهرا

حتما در صحن انقلاب براتون 2رکعت نماز می خونم...
گفتم که با روضه امام حسین خودتون رو ارام کنید ومصائب ایشون رو به یاد بیارید تا مصائب خودتون کم رنگ بشه

منطق آسمانی 1393,07,20 ساعت 11:26

سلام بزرگوار یه کم شرایط روحی ام بهم ریخته است دوست نداشتم بیام تو وبم و مطلبی بزارم کسی ناراحت بشه ترجیح دادم به روز نشم.فعلا به روز نمیشم یعنی حوصلشو ندارم میخوام تنها باشم.ببخشید نگرانتون کردم.من خوبم فقط میخوام یه کم خلوت کنم با خودم و خدا...

منطق آسمانی 1393,07,20 ساعت 10:58

سلام جناب نیما.رفتید مشهد منم دعا کنید.سفرتون بی خطر یا زهرا

معصوم 1393,07,20 ساعت 10:50

ممنونم
لطف می کنید

نه دلگیر نمیشم
بالاخره بحث و صحبت هست دیگه

سپاس، شادزی ، مهرت افزون

معصوم 1393,07,20 ساعت 10:34

جواب همه حرفا بماند
فقط الان که زائر امام رضا هستین برای من بسیار دعا کنید
امام رضا برا من فقط یه امام یه رهبر یه پیشوا نیست
همه زندگیمه، عشقمه ، جونمه
من فکر می کنم اسم منو فراوش نکنید چون هم اسم خواهرشون هستم
پس ببینم چه کار می کنید
پیشاپیش زیارت و دعاهاتون قبول
سفر به سلامت و التماس دعای فراوان
برای دلم زیاد دعا کنید و برای خودم تا خداوند به راه راست هدایتم کنه

حتما دعاگوی شما خواهم بود...
هر چه داریم از حضرت رضا صلوات الله علیه وخواهر کریمه شان فاطمه معصومه سلام الله علیهاست واز طریق ایشان است که ارتزاق می شویم...
ضمنا از حقیر دلگیر نشوید.منظور فقط اشاره ویادآوری بود جهت بیان مذهب حقه شیعه وبازگو شدن غدیر-همین
یا علی علیه السلام

معصوم 1393,07,20 ساعت 10:21

به هر حال ممنونم
من بارها گفتم بازهم میگم من کاری به دیگران ندارم
من قول و قرارام با خدا و ائمه اطهار چیزی غیر از اینای هست که همه ازش دم می زنن
و نیازی نیست که بیشتر از این بگم...

من تابع دلم هستم و از دلم تبعیت می کنم
بذارید یه سخن از دکتر شریعتی براتون بنویسم شاید جواب همه ابهامات ذهنتونو درباره من بگیرید

:من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم. چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند.

سلام
بنده در مورد حضرتعالیه هیچ ابهامی ندارم.بحمدالله مشعشع ومنوره هستید از لطف بی بی دوعالم...
قول وقرار ما هم باید با توجه وقول وقرار وفعل معصوم باشد که طبق حدیث پا در جای پای انان بگذاریم ان شالله.
(در مورد دکتر شریعتی هم نظر زیادمثبتی ندارم چون تمامی فقها وعلمای قدیم ومعاصر بر آثار ومکتوبات ایشات ایرادات بسیار وارد کرده اند چون خلاف صریح قرآن وسیره اهل بیت بوده امادیدگاهش را به بعضی امور دینی می ستایم چون بابی نو برای من باز کرده است)
سایه امام زمان بر سرتان مستدام خواهر معصوم.
برای حقیر دعای کنید.
فردا هم راهی مشهدم به لطف حضرت معصومه سلام الله علیها
دعاگویتان خواهم بود
یا علی علیه السلام

معصوم 1393,07,20 ساعت 09:57

ممنونم از راهنمایی شما
ولی من کلا خبرنگار دستوری نیستم که فلانی دستور بده باید این خبر، این گزارش این متنو بنویسی، من فقط فرمانبر دلم هستم، هر چی دلم دستور بده
از طرفی من با حجاب و رفتارم هم می تونم باعث خشنودی خانم فاطمه زهرا(س) بشم
پس تنها با نوشتن و مخابره کردن نیست...
بازهم ممنونم از شما

از طرفی من تو رسانه های که کار می کنم به اندازه توانم فریاد می زنم

سلام دوباره
1- بنده به هیچ وجه قصد راهنمایی شما رو نداشتم چون خودم محتاج ترم واولاترم به راهنمایی شدن.
2- بنده به عنوان دستور وفرمان خدمتتان نگفتم وبلکه فرمان الهی ست ونبوی وحقیر کوچک تر از این حرفام.
3- شکی نیست که حجاب وعفاف شما خشنودی عصمت الله کبری را در پی خواهد داشت اما چیزی مانند گفتن وبردن نام علی ودم زدن از ولایتش دل حضرت صدیقه را شاد نمی کندوخنده را بر لبان مبارکش نمی نشاند
4- حرف دیگه ای ندارم!!
5- تقدیم به شما بانوی پرشور باشعور
عزت زیاد
یا علی علیه السلام

معصوم 1393,07,20 ساعت 09:37

سلام

ان شاء الله
دوست ندارم مطالبم شعاری باشه
دوست دارم مطالبم دلی باشه تا به دل خواننده بشینه
دوست دارم از دلم یه چیزی به ذهنم برسه تا از جای کپی کنم
و فکر می کنم تا امشب بتونم خیلی کوتاه در حد یکی دو تا جمله درباره مولایم بنویسم
ممنونم از تذکرتون

سلام به خواهر گرامی
چرا شعاری؟؟هر چند شعار هم صرفا بد نیست!!
اگه حرفی که از دل ولسان مبارک معصوم(شما رو نمیگما!!!!)برخواسته به دل نمیشینه؟؟
اتفاقا بنده هم با کپی تا حدود زیادی مخالفم ومقید به اینم که بنویسم وتایپ کنم حتی اگر از روی متنی باشد...
اما این رسالت رو حضرت رسول بر دوش ما گذاشت در خطبه شریف غدیر که ما باید به گوش همه عالمیان برسانیم...شما که از روابط عمومی خوبی برخوردارید وشهره به خبرنگار هستید باید رسالت زینبی را بجا آورده وفریاد غدیر وغدیریان را به عالموآدم وبر جان های مشتاق مخابره کنیدباشد که خشنودی مادرمان فاطمه زهرا سلام الله علیها نصیبمان گردد..
یا علی علیه السلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.