علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

شیطان وگریه صاحب الزمان...


نظرات 11 + ارسال نظر
معصوم 1393,07,30 ساعت 10:22

سلام و درو دبر شما
ممنونم
شما لطف دارید
غم سید الشهداء که تمامی نداره
و تا حضرت حجت هم ظهور نکنن این غم پابرجاست

سلام
درسته پایانی نداره...حتی هنگام ظهور...
پایانش محشر هست وانتقامی که مادرش فاطمه زهرا سلام الله علیها باید بگیره و روضه ای که باید بخونه...
وامصیبتا...واعطشا...واحسینا...

معصوم 1393,07,29 ساعت 11:40

ممنونم
شما واقعا لطف دارید

خوش به سعادت شما و التماس دعاااااااااااااا


بعد اونوقت شما با خانم ها سرخوش نیستین

من که باور نمی کنم
نه بابا دروغ سیزده بود دیگه؟؟؟


دست شما درد نکنه
همین قد که شما میرید و دعا می کنید کافیه
من هم اینجا در حرم علی ابن حمزه خادم افتخاری عزا داراتشون هستم

معصوم 1393,07,29 ساعت 11:24

ای وای این همه سلام کردین
من یادم رفت جواب بدم

ان شاء الله
ولی من امسال هنوز جرات نکردم درباره محرم فکر کنم
چون من پارسال ر فتم کربلا الان نمی تونم بهش فکر کنم
قلبم از کار می افته
متوجه منظورم شدین که؟؟؟

معصوم 1393,07,29 ساعت 11:00

الان من موندم چی بگمممممممممممممممم؟؟؟

کامنتای بالا که همه خراب و ناصحیحه
وممنونم که گفتید بانوی مهربانی ها دستمو می گیره

معصوم 1393,07,29 ساعت 10:45

سلام

ممنونم
شما لطف دارید
.
.

میگم هااااااااااااااا
من خیلی اذیت میشم
تا برای شما کامنت بذارم
همه اش میگه: کد صحیح نمی باشد واااااااااااااا

سلام خواهر محترمه
ان شاالله روز محشر اذیت نشی وبی بی مهربانی ها حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دستتون رو بگیره

ی ع م 1393,07,29 ساعت 02:18

در میان بـزم هیئت قـد کشیدم،یاحسین(ع)
مرحمت کن تا قدم در بین هیئت خم شود...
................
از کودکی ام میان هیئت هایت من آب به دست عاشقانت دادم
یک بار که از هیئت تو جا ماندم دیدم که هزار سال عقب افتادم
...............
کنار قانون نیوتن بنویسید:
حتی یک قطره از خونش هم به زمین برنگشت. . . .
زمین بی علی اصغر جاذبه ندارد .. .یا اباعبدالله
برای همه دعا کنید ..

ماشاءالله

هلنا 1393,07,28 ساعت 10:56 http://www.hlena.blogfa.com

ان شاء الله با رعایت تقوا درجمون پیش خدا و اهل بیت بالا بره
در پناه خدای مهربون عاقبت بخیر و سعادتمند باشید

هلنا 1393,07,28 ساعت 10:22 http://www.hlena.blogfa.com

واااااااااااااا
این حرفا چیه داداش منکه ناراحت نشدم
ممنون از اینکه دعای منو کاملتر و بهتر میکنید
کامنتتونو تایید نمیکنم چون دوست ندارم کسی به خودش توهین کنه
همه پیش مولا صاحب الزمان اروحناه فداه رو سیاه هستیم
ان شاء الله خود اقا دعاگوتون باشن
ممنون که وب من حقیر سر میزنید

هلنا 1393,07,28 ساعت 10:11 http://www.hlena.blogfa.com

من هر چی میگم شما ایراد میگیری
ان شاء الله هر چی خیره روزیتون بشه

منطق آسمانی 1393,07,28 ساعت 10:03

السلام علیک یا صاحب الزمان.چشم یه گناه رو که عادت شده ان شاالله کنار میزارم.مهدیه سرش بره قولش نمیره.راستی گفتید چرا نماطمون نماز نیست چون توجه به نمازمون نداریم اگه وقت نماز فقز به نماز و معانیش فکر کنیم و یه سری نکات رو رعایت کنیم نمازمون رو بهتر میخونیم و میشه نماز حساب کرد.این نظر من بود.
یا زهرا

هلنا 1393,07,28 ساعت 09:41 http://www.hlena.blogfa.com

سلام ان شاء الله زیارت قبور مطهر ائمه روزی هر روزتون باشه

سلام خواهر گرامی
چرا زیارت قبور؟؟
ان شاالله زیارت خود ائمه روزی من وشما بشه گرامی
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.