علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

...

لطفا شما برای این تصویر تیتر بزارید...


نظرات 16 + ارسال نظر
هلنا 1393,08,04 ساعت 10:51 http://www.hlena.blogfa.com

آنـکـه در شش مـاهـگـی بـاب الـحـوائـج مـیـشـود،
گـر رسـد سـن عـمـو قـطـعا قـیـامـت مـیـکـنـد .

منطق آسمانی 1393,08,04 ساعت 09:30

عشق حسین

معصوم 1393,08,03 ساعت 12:55

ان شاء الله موفق باشید
خدانگهدارتون باشه

معصوم 1393,08,03 ساعت 12:41

ممکنه شما درست بگید

نمی دونم چی بگم؟

فقط می دونم بگم ممکنه دیگه با پیامای شما جواب ندم، پس ازم دلخور نشید
چون فضای فکری من با شما درباره خیلی چیزا متفاوته

منو ببخشید

معصوم 1393,08,03 ساعت 11:38

واااااااااااااااااااااااااااا نظر مردم مهم نیستتتتتتتتتتتت
در جامعه اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه اصل نظر مردمه

پس این مردمی که رییس جمهور، نماینده مجلس، نماینده مجلس خبرگان تعیین می کنه نظرشون مهم نیست
نه داداش اصل نظر مردمه

والا من که گیج شدم و تشخیصم بسیار اومده پایین

والا من هیچ کمکی از دستم برنمیاد برای یهودی و لابی های اونا
پس خیالتون از طرف من راحت باشه

معصوم 1393,08,03 ساعت 11:21

من از خودم نمیگم
رفته بودم یه گزارش مردمی بگیرم برای صدا و سیما درباره مرجع تقلید
اونای که برای مصاحیه انتخاب کردم همه دور و بر حرم شاهچراغ بودن
اصلا مردم یه حرفای می زدن که........
من توی مردمم، من وقتی می خوام درباره یه سوژه بنویسم از تو اتوبوس ها به دست میارم که مردم چی میگن
شما هم قبول کن که مردم ما نظرشون درباره خیلی چیزا عوض شده متاسفانه

معصوم 1393,08,03 ساعت 11:01

خب پس دیگه..............

من فقط آیت الله بهجتو قبول داشتم

خواهش می کنم کدوم یکی از اهل بیت این کارای رو که بعضی از اینا انجام میدن رو انجا می دادن

آقای نیما من صدبار گفتم ، اهل بیت و دین برای من جدای از ایناس

معصوم 1393,08,03 ساعت 10:43

خب نمی تونم کامل جواب بدم

نمی دونم چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بخاط کارم و حضور در بعضی از جاهای که جن هم نمیره
یه چیزای می شنوم که خیلی بدههههه

معصوم 1393,08,03 ساعت 10:26

خب یکی از خواستگارام یه آیت الله بود ، برا همین خوشم نمیاد ازشونننننننننننن

خب خوشم نمیاد دیگه ، همین جورییییییییییییییییی

درسته ولی ...............

معصوم 1393,08,03 ساعت 10:19

لطفا موضع گیری نکن تابگم چرا بی حوصله بودم

کلا اسم آیت الله که میاد من بی حوصله میشم
نمی دونم من ازشون خوشم نمیاد

خداروشکر من مشکلی ندارم جزء فراغ یارم

دارم لذت می برم دیگه
بیشتر از ایننننننننننننن

آخ آخ بالاخره خودتو لو دادی پس شما بسلامتی بدبخت شدین دیگهههههههههههههههه

خخخخخخخخخخخخ
ببخشید .می تونم بپرسم چرا؟؟؟

lمعصوم 1393,08,03 ساعت 09:56

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای درسته
شما ببخش
حق با شماست

باور کن سرم شلوغ نبود فقط یه کم بی حوصله بودم همین

نیما شده نمیاااااااااااا

معصوم 1393,08,03 ساعت 09:45

منو عصبانیت؟؟؟؟؟؟؟؟
عمرااااااااااااااا

نه عصبانی نسیتم

پیش میاد دیگه ، حالا سابقه دار شدم دیگههههههه

شما بزرگوارید و به من لطف دارید

خواستم بگم من تو کار آیت الله هاااااااااااااا نیستم خوووووووو
دیگه نگفتم

من عصبانی نی اممممممممممم

نه عصبانی نسیتم
آقای نمیاااااااااااااا
روزی هم آرزومندان هم بشه
اینا نشونه شلوغ بودن سرتونه!!!

معصوم 1393,08,03 ساعت 09:27

نه من سرم شلوغ نیست
غلط املایی هم اجتناب ناپذیره

شما از طرف من وکیلید غلط املایی ها رو درست کند

بعدش من.......... هیچی حوصله بحث کردن ندارم
موفق باشید

سلام
چقده عصبانی هستید؟؟
چون سابقه نداشت شما 2تا پیام بدی وتو هر دوتاش غلط باشه!!!
حقیر به شما ارادت دارم چه باغلط املایی چه بدون غلط
یا نگید یا کامل حرفتون رو بفرمایید خواهر معصوماعصاب ما رو بهم نریزید...

معصوم 1393,08,03 ساعت 09:12

آقای نمیاااااااااااااا
من شنیدم که گفتم این اشعارو به کار نبرید
سر اون موضوع بود که مداحان می خوندم من سگ...
بخشید نمی تونم بگم

سلام
فک کنم سرتون خیلی شلوغه!!
چون غلط املایی زیاد دارید!!!
شما که اهل ادب هستید می دونید که در شعر از آرایه های زیادی استفاده میشه واشارت های زیادی داره...
این شعر هم از آیت الله علامه ابوالحسن اصفهانی معروف به کمپانی رحمت الله علیه:
مقام عشق چه دانی چه رفعتی دارد--زبان عشق چه فهمی اشارتی دارد
تو قدر وقیمت سگ را زمن چه می پرسی--سگ محله لیلی حکایتی دارد!!
سگی که معبر او پیچ کوچه لیلیست-فقط بخاطر لیلیست ارزشی دارد...
یا علی خواهر معصوم گرامی

معصوم 1393,08,03 ساعت 08:49

آمین

ان شاء الله روزی هم آرزومندان هم بشه

معصوم 1393,08,03 ساعت 08:48

دو کبوتر من قابل ضریح تو نیست ؛ اگر به خاک می افتند هم فدای حرم . . .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.