علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

عظمت و وسعت عزاداری برای سیدالشهدا علیه السلام و عاقبت تشکیک در آن ...

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در عظمت و وسعت عزای امام حسین علیه السلام فرمودند: لا یَدرُسُ أثرُ و ولا یَعفوُ رَسْمُهُ علی کرور اللّیالِی و الایّام ... آثار شهادت و عظمت کربلای امام حسین علیه السلام با گذشت روزها و شب‌ها از بین نمی‌رود و کهنه نمی‌شود و پیشوایان کفر و پیروان ضلالت و گمراهی، سعی و تلاش بسیار می‌کنند که آن آثار را از بین ببرند و محو کنند، ولی هرچه آنها بیشتر سعی و تلاش کنند، اثرات و برکات آن حضرت و عظمت کربلا و عزای امام حسین علیه السلام بیشتر و آشکارتر می‌شود...

نظرات 3 + ارسال نظر
ی ع م 1393,08,17 ساعت 14:38

آنقدر به رم رفت که قم یادش رفت.
سرگرم پیاله شد که خم یادش رفت
از بس که اشداء علی الکفار است..
دیگر رحماء بینهم یادش رفت
..............
خدا به همه شما افسران جنگ نرم قوت و عزت بده..

یک عقب مونده 1393,08,17 ساعت 14:36

من از شب ها ی تاریک بدون ماه می ترسم
نه از شیر و پلنگ، از این همه روباه می ترسم

مرا از جنگ رو در روی در میدان گریزی نیست
ولی از دوستان آب زیر کاه می ترسم

من از صد دشمن دانای لامذهب نمی ترسم
ولی از زاهد بی عقل نا آگاه می ترسم

اگرچه راه دشوار است و مقصد ناپدید اما
نه از سختی ره، از سستی همراه می ترسم

من از تهدیدهای ضمنی ظالم نمی ترسم
من از نفرین یک مظلوم، از یک آه می ترسم

من از عمامه و تسبیح و تاج و مسند شاهی
اگر افتد به دست آدم خودخواه می ترسم

خدای من ، نمی دانم چرا از تو نمی ترسم
ولی از این برادرهای حزب الله می ترسم

چو " کیوان " بر مدار خویش می گردم ، ولی گاهی
از این سنگ شهاب و حاجی گمراه می ترسم

سلام
بسیار پر مغز وزیبا بود...
اجرکم عندالله

سلام مطلب جالبی بود.تا حالا نشنیده بودم.
راستی عزاداری هاتون قبول باشه من دعاتون کردم که به مراد دلتون به خیر برسید شما رو نمیدونم برای من حقیر دعا کردید یانه؟
راستی فکر کنم اون مطلب سخن حضرت رسول باشه درست حضور ذهن ندارم.
بهم سر بزنید.یا زهرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.