علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

علـــــــــــــــــــــی جانم...


قال الله تبارک و تعالی : "هو الذی یصورکم فی الارحام کیف یشاء لااله الا هو العزیز الحکیم" ( آل عمران 6)




مفاتیح الجنان : "یا من یصور فی الارحام ما یشاء" (دعای جوشن کبیر 84)


قال امیرالمؤمنین علیه السلام :

« انا المُصوّر فی الاَرحام.» منم صورت دهنده اطفال در رحم‌ها.

از کتب مخالفین کشفی ترمذی در المناقب المرتضویه ص 148

نظرات 3 + ارسال نظر
یک عقب مونده 1393,08,24 ساعت 23:33

به امید امده ام خانه خرابم نکنی
همه کردند جوابم تو جوابم نکنی
بار ها آمدم و باز مرا بخشیدی
با کلام برو این بار خطابم نکنی
همه هستی من این قطره اشک است خدا
وای اگر رحم بر این چشم پرآبم نکنی
به ثوابی که ندارم چه امید ی بندم
آب چون نیست طلبکار سرابم نکنی
ابرویم همه این است شدم عبد حسین
وای اگر نوکر این خانه حسابم نکنی...

منطق اسمانی 1393,08,21 ساعت 11:25

باشه با من هم عقیده نیستن.ولی تذکرم به دولت ادن اما کو گوش شنوا دارن کشور رو به تاراج میدن پس با این حرف شما رهبرم مقصره چون داره نابودی کشور رو میبینه ولی سکوت کرده و فقط تذکر و هشدار میده این یعنی ته قدرت و عدالت رهبر؟ببخشیدا راحت حرف زدم ....

به هرحال اختلاف نظر امریست طبیعی.
شما چرا همش از رهبری مایه می زارید؟؟اصلا این عادت غلط ما بچه حزب اللهی ها شده به جای استدلال صرفا از رهبر مایه می ذاریم.
این حرف من نبود که!حرف شما بود...گفتم اگه طوری که شما فرمودید باشه رهبر مقصره.
بنده چنین اعتقادی ندارم.
رهبر بیشتر از انقاد وتذکر تایید وحمایت کرده اند.
شما چرا فقط دید منفی دارید؟؟
البته علتش معلومه.تو نظر قبلی گفتم.
دیدگاهتون رو عوض کنید واز زاویه های متعدد به موضوع نگاه کنید

منطق آسمانی 1393,08,21 ساعت 11:07

سلام آقا نیما چشم. سید علی هم رهبر عزیزم مطمئنا ته دلش با من هم عقیده است ولی چه کنیم این ها انتخاب مردم هستن وباید رهبری تایید کنه.
آقا نیما از دست سیاست امروزه کشور دارم داغون میشم کشورم داره ذره ذره نابود میشه.خدا کنه زودتر آقا امام زمان بیان.اللهم عجل لولیک الفرج.
ممنون از حضورتون در وبلاگم .یا زهرا

سلام مهدیه خانم
چرا شما فکر می کنید رهبر با شما هم عقیده است؟؟
مگر رهبری تعارف دارند با کسی؟؟اینکه میگین مجبورن نوعی توهین به ایشونه واز عدالتشون به دور.رهبری موظف اند هرجا انحرافی دیدند تذکربدند ومسیر رو اصلاح کنند.
ایشون فرمودند بنده دولت رو تایید می کنم وهمیشه براشون دعا می کنم.رهنمودهای لازم رو هم میگم.
لطفا نظر خودمون رو نظر رهبری ندونیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.