علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

صلوات بر محمد و آل محمد ...


قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم : هر که بر من صلوات فرستد و بر آل و خاندانم صلوات نفرستد ، بوی بهشت را نبوید درحالیکه بوی آن از مسافت پانصد سال بوییده می شود.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

امالی صدوق ، ص 203

نظرات 43 + ارسال نظر
معصوم 1393,09,11 ساعت 10:19

بله امسال سه تا مرز هست
مهران
چذابه و شلمچه
بازهم التماس دعا

معصوم 1393,09,11 ساعت 09:58

ممنونم

شما لطف داری

میگم راستی کی راهی کربلا هستین؟
از کدوم مرز رد میشی؟

سلام
جمعه ان شاالله
امسال از مرز مهران هست...
اما قلبم رضا نیست...
سال های قبل از مرز شلمچه می رفتیم حس دیگه ای داشت

معصوم 1393,09,11 ساعت 07:55

سلام

من اگه بخوام خصوصی آدرس بذارم چه کار باید بکنم
خصوصی نداری که

معصوم 1393,09,10 ساعت 16:18

وااااااااااااااااااااااااااااهمچین میگه: وحشتناک گویی آدم کشتم یا دزدی کردم

مهم نیس 1393,09,10 ساعت 15:27

چرا نظراتمو حذفیدی
دوست عزیز اگ امروز احیانا ناراحتتون کردم حلالم کنید
بنده اصلا دوس ندارم کسی ازم آزده خاطر باشه
عاقبت باید به خاک رفت/خوشاآنکه پاک آمدو پاک رفت:
حتما این نظرمو درج کنید متشکرم
یا حق

مهم نیس 1393,09,10 ساعت 12:20

نیازی نبود اینجا اسممو بگی
،.،،

مهم نیس 1393,09,09 ساعت 15:48

سلام حرفایی منطق آسمانی خیلی ب دلم نشست ،،،.،،ازت میخوام ی بار دیگه بری و حرفایی ک زد بخون خیلی حرفاش خوب بودن،،،،،دوست داشتی نظرمو تایید کن دوست نداشتی هم بازم ممنونم
یاعلی

علیکم السلام

معصوم 1393,09,09 ساعت 10:36

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چه جالب نمی دونستمممممممم
اون وقت کی اینو کفش کرده؟؟ ای وای ببخشید کشف که خخخخخخخخخخ یعنی خنده
خب آیکون خنده بذار و خودتو راحت کن

معصوم 1393,09,09 ساعت 10:32

من همه خنده هام از ته دله دیگه
گریه هامم همین طور

آخر نگفتی این خخخخخخخخخخخخ یعنی چی؟؟؟

معصوم 1393,09,09 ساعت 10:18

شما دعا بفرماااااااااااااااااااااااااا

الهی آمیننننننننننننننن

معصوم 1393,09,09 ساعت 10:17

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


این یعنی چی واقعاااااااااااااااا؟؟؟

من معنی بعضی از چیزا رو از جمله همین که شما نوشتی رو متوجه نمیشممممممممممممم

معصوم 1393,09,09 ساعت 10:06

فردا دوشنبه اس دیگه
وقتی نمونده

معصوم 1393,09,09 ساعت 09:26

ان شاء الله

و ان شاء الله همه جوونا با هم پیر بشن اما از هم سیر نشن
من و دوشنبه جان هم همین طور

آخه اسمش دوشنبه اس

معصوم 1393,09,09 ساعت 09:24

چی تعجب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره دیگه چه کار کنم؟؟؟نمی تونم که تا آخر عمرم مجرد بمونم
کاچی بهتر از هیچی که؟؟؟

معصوم 1393,09,09 ساعت 09:00

قحطی شوهر نشده
مرد قحط اومده


کو دیگه مردی که رو ناموسش تعصب داتشه باشه و نذاره همه جوره بیاد بیرون
این روزا که که مردا خودشون هم ابرو بر میدارن و ساپورت می پوشن

بخدا اون شب ی مرد دیدم با خانمش سه تا بچه و مادر خانمش
ابروهاشو تتو کرده بود میگم بخدا

بوی ترشی نه بوی بی غیرتی و بی تعصبی همه جا رو برداشته

معصوم 1393,09,08 ساعت 14:13

خب این نظر لطف شماست درباره خانما

از بس که زن ذلیلی دیگه

بین خودمون باشه
من سربه سر خدا هم میذارم
بدجور هم

معصوم 1393,09,08 ساعت 13:57

بابا ، داداش کوتاه بیا
روحم کجا بود؟

ولی جدای از شوخی نمی خوام حالتونو خراب کنم وگرنه کلی سر به سرت میذاشتم

منه میشه برای همه دوستام تو این فضا دعا می کنم
حتی اون آقایی که با روح و روان من بازی کردم

نه اذیت نشدم ، خودم احساس خوبی دارم

معصوم 1393,09,08 ساعت 13:45

وااااااااای آقای نیما خودتو کنترل کن

من کاری نکردم حالا هر کی ندونه فکر می کنه من میلیونی کمک کردم

معصوم 1393,09,08 ساعت 13:35

واااااااا شرمنده چرا؟
من قصدم شرمنده کردن نبود


ممنونم لطف می کنید

امیدوارم با دست پر برگردین که قطعا همین طوره

معصوم 1393,09,08 ساعت 13:24

سلام

من اون مبلغو به نیت خرجی سفر شما دادم که زائر کوی حسینی نه این که بندازی داخل حرم
ولی هر طور خودت صلاح می دونی
به هر حال خیلی برام دعا کن

آقای نیما لطفا این حرف منو بهشون بگید
بگید که فلانی گفته: الان داره یک سال میشه... 22 بهمن و من هنوز اون چیزی که مد نظرم بوده را نگرفتم هااااااا
بگید فلانی گفته من تو سالروز اومدنم به کربلا میرم مشهد
یه وقت طوری نشه که به امام رضا گله کنم
بگید خودشون می دونن

معصوم 1393,09,08 ساعت 10:12

برات انتقال دادم

امیدوارم مورد قبول آقا و مولایم قرار بگیره
و التماس دعاااااااااااااای فراوان

معصوم 1393,09,08 ساعت 09:52

خب اسمت نیماس دیگه
بعد فامیل؟؟؟

معصوم 1393,09,08 ساعت 09:37

نه من خیلی هم با معرفت نیستم
اینجا فرق داره چون پای کربلا در میونه

حتما باید بگم که چقد خرجی میدم
بذارید بمونه بین من و مهربان خداییم

معصوم 1393,09,08 ساعت 09:26

نه شما طوریت نمیشه
حالا من یه چیزی گفتم شما جدی نگیر

خرج سفرم میدیم
یه شماره حساب بده همین الان برات واریز می کنم

معصوم 1393,09,08 ساعت 08:43

سلام
در پناه حق

التماس دعا
ان شاء الله بسلامتی بری و برگردی
سلام منو به آقا و مولایم امام حسین برسون و بگو معصوم منتظره

علیکم السلام
اگر لایق بودم سلام شما را محضر حضرتشان ابلاغ خواهم کرد...
راستی خرجی سفر نمیدی؟؟!!!

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:51

بله متاسفانه

چی بگم والا

اما من اینجا دوستای خوبی دارم
که باهاشون هم خارج از این فضا ارتباط دارم
ولی اون آقا نوبر بود دیگهههههه

البته آقای نیما من تا حدودی بهش حق میدم ها
چون شرایطش باعث شده این جوری بشه
ولی نه تا این حد دیگه

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:35

سپاس

والا همون موارد خاص هم نباید خیلی خاصشون کرد

چون دودش تو چشم خودمون میره


شازی ، مهرت افزون

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:32

آره باید یه نشونه بذاره


واااااااااااااااااااااااا
چرا شرمنده می کنید؟؟؟

شما لطف دارید به من

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:24

آقای نیما نظر قبلی خصوصی بود
یه وقت تایید نشه

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:12

ممنونم

شما لطف دارید

هر روز سر زدن برای من ملاک نیست
ملاک این که اگه دوستام میان حرفی هم ندارن
می تونن چند تا نقطه بذارن و برن به اندازه ای که من بدونم هستن و اومدن

مثه این می مونه که من هر روز از جلو خونه یه دوست یه یا آشنا رد بشم،و اون هم دم در باشه ولی چیزی نگم و برم ،بعدا بگم من که اون روز دم درتون رد شدم شما هم دم در بودین ولی حرفی نداشتم بزنم
مگه میشه؟؟؟

من که با شما کاری ندارم
یا نه بهتر بگم من که به شما چیزی نگفتم

معصوم 1393,09,05 ساعت 11:05

سلام و درود بر شما

من خوبم ممنونم
لطف داری شما

وقتی کسی بیش از 24 ساعت سر نمی زنه
چر اباید نظرات باز باشه
البته منظورم دوستای صمیمم هست نه هرکسی

منطق آسمانی 1393,09,04 ساعت 13:19

باشه آقا نیما کمتر مزاحمتون میشم.برای همه حرفاتون جواب دارم ولی باشه یه وقته دیگه که هم وقتشو داشته باشید هم اعصاب.خداحافظ

منطق آسمانی 1393,09,04 ساعت 12:41

سلام.من قصد توهین نداشتم وقت نماز باید برید نماز شما که به قول خودتون وبلاگتون از اهل بیت میگه و از طرفی اون آقا نخودکی و نماز اول وقت همش حرف بود.شاید نمازم خیلی قبول هم نباشه اما میخونم برای خود خدا برای تشکر ازش نه برای بهشت نه جهنم فقط چون اون گفته انجام میدم.
من شاید بنده خوبی نباشم ولی هدفم رسیدن به رضای خدا ست و هیچ چیزی نمیتونه مانع بشه
امیدوارم یه روزی بنده خوب خدا بشم.
باورم نمیشه شما نماز نمیخونید؟ولی به هر حال ....
صلاح کار خویش خسروان دانند.
در ضمن هر نکته جایی و مکانی دارد اون لحظه تو اذان جای سوال و جواب نبود
در ثانی من عرض کردم که من تو دینم ضعیفم به پای شما استاد محترم هم نمیرسم پس از من سوالی نکنید چون در حدش نیستم.
خلاصه ببخشید ناراحت اگه شدید .دیگه مزاحمتون نمیشم.خدانگهدار.یا زهرا

هلنا 1393,09,02 ساعت 15:21 http://www.hlena.blogfa.com

سلام خدا اونقدر مهربونه که ممکنه انور هم تسویه نکنه
تو مگو ما را بدان شه بار نیست
با کریمان کار ها دشوار نیست...

هلنا 1393,09,01 ساعت 09:04

سلام
در پناه مولانا امیر المومنین ( علیه السلام) باشید

فاطمه 1393,08,29 ساعت 16:17 http://parasto20.blogfa.ir

سلام واقعا همین طوره مطالب وبلاگت خیلی جالبن خوشحال میشم به منم سر بزنی

سلام
ممنون از حضورتون
هرکاری می کنم وارد وبلاگتون نمی تونم بشم

هلنا 1393,08,28 ساعت 12:11 http://WWW.HLENA.BLOGFA.COM

سلام منظورتون چیه؟؟؟؟؟؟؟

سلام
روحی فداک توی اون جمله اشتباهه باید بگی روحی فداه
یعنی جانم به فدایش درحالیکه روحی فداک میشه جانم به فدایت

هلنا 1393,08,27 ساعت 11:19 http://www.hlena.blogfa.com

ان شاء الله همیشه آراسته به عشق الله و اولیا او باشیم
بزرگواری از خودتونه لطف دارین

هلنا 1393,08,27 ساعت 11:10 http://www.hlena.blogfa.com

اگر به فنا فی الله برسید میشی نوکر درجه یک اقا ابا عبدالله
هدف همه اولیا الهی و ائمه این بوده که ما را به خدا برسونن
در هر صورت دعامیکنم به خواسته ی دلتون برسید ان شاء الله

حضرت حق را به عشق خلق چه نسبت؟؟مسئله عشق به مینای حسین است...

هلنا 1393,08,27 ساعت 10:44 http://www.hlena.blogfa.com

سجده ی خاکی کمنده آسمونه
برای ترک زمین یه جور کمین کن....
ان شاء الله به مقام فنا برسید حقیر هم دعا میکنم

من هیچ مقامی نمی خوام غیر نوکرشدن براسیدالشهدا صلوات الله علیه...می خوام فقط برا اون باشم...حرفم،کارم،فکرم همه چیزم بشه او...همین...
ممنونم از لطف شما بزرگوار

هلنا 1393,08,27 ساعت 09:33 http://www.hlena.blogfa.com

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
سلام داداش ان شاء الله به برکت صلوات بر محمد و ال محمد
گرفتاریتون حل بشه حقیر هم دعاگو هستم کاش لایق
اجابت باشم و دعاهام در حق دوستان
مستجاب بشه ان شاء الله

من گرفتار خویشتنم...
ممنون از شما

مدیا فان 1393,08,26 ساعت 10:18 http://mediafun.ir

سلام مثل همیشه عالی بود...
من از طرفدارای پر و پا قرص سایت شما هستم و روزی دو سه بار بهتون سر میزنم قبلا هم براتون نظر گزاشتم.
راستی اگه تونستی یه سرم به سایت ما بزن. نظر هم بزارید خوشحال میشم.
mediafun.ir

سلام علیکم
ممنون از اظهار محبتتون
حتا خدمت می رسم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.