علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

یادنامه تصویری از علماء...(سری اول)

سلام


برای دیدن تصاویری زیبا وکمیاب از مراجع معظم تقلید به ادامه مطلب بروید...(سری اول) 

 

 

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
ه ب ه 1393,06,02 ساعت 23:49

انتقام 124هزار پیامبر را
از علی گرفتند
یعنی از وارث
تمام انبیا..

d u l 1393,05,31 ساعت 22:35

یامهدی..
دعای سمات که به دعای شبور نیز معروف است از امام باقر و امام صادق(علیهما السلام) روایت شده است.
از امام باقر(علیه السلام) نقل است که فرمودند: "هر گاه مردم آنچه را که ما درباره عظمت شأن این دعا و سرعت اجابت آن و ثواب آن می دانیم، می دانستند همانا برای پیشی گرفتن در خواندن این دعا با هم به نزاع می پرداختند."(ر.ک. به بحارالانوار، ج87، ص96)

ی ع م 1393,05,31 ساعت 22:34

سبز دنیایی ما سبز ردایت نشود.......................غزل آنگونه که باید،به سزایت نشود
کاش این مرتبه در عرصه ی هل من ناصر..........پرده ها مانع تشخیص صدایت نشود
ریزه خوار کرمت حاتم طائی ست،حسین.............آدمی هست بخواهد که گدایت نشود؟
بأبی أنت و أمی که وظیفه ست...چرا...................همه ی ایل و تبارم به فدایت نشود؟
فصل بیماری عشق است،کسی ممکن نیست.............مستعد باشد این عشق سرایت نشود
یاعلی

ی ع م 1393,05,31 ساعت 22:32

هر قطاری در جهان از شوق،سوتش ممتد است،...............آرزویش بودنِ در خطِّ تهران-مشهد است
از سپیدیّ و سیاهی کبوتر های تو................................می شود فهمید: لطفت شامل خوب و بد است
خسته ام از شهر بی مهری که جای آدمی....................هرکجا پا می گذارم خانه ی دیو و دد است
یک نگاهی کن که از آهو پریشان تر، منم....................یک نفر در اوج بی تابی به پابوس آمده ست
هر که غافل باشد از رحمت،نمی داند درست...............معجزاتِ پنجره فولادِ تو صد در صد است !
افتخار من رعیت بودنِ مُلکی ست که.......................پایتختش مشهد و شاهی چنین بر مسند است

ی ع م 1393,05,31 ساعت 22:31

نکند باز کنی بار خودت از پشتم
وا نکن پیش خلائق دگر آقا مشتم
عشق تو گوهر پر قیمت اجداد من است
ارثیه بوده رسیده به من از ده پشتم
زائر کرببلا گفت خداحافظ و من
به تلافی وسط روضه خودم را کشتم
جرم من خاطره های سفر کرببلاست
هست بر روی ضریحت اثر انگشتم

ی ع م 1393,05,31 ساعت 22:27

نوکران تو آبرو دارند،
دائما با تو گفتگو دارند،
بینشان حرفی از تیمم نیست،
چون که با اشک خود وضو دارند.

هلنا 1393,05,30 ساعت 12:49 http://www.hlena.blogfa.com

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم
سالها منتظر سیصد و اندی مرد
انقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر امد خبر رفتن مارا بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم

معصوم 1393,05,29 ساعت 20:31 http://sab00r92.blogfa.com/

[تعجب][تعجب][تعجب][تعجب]
ببین داداش این قالب دیگه قالب اصلی منه
هیچ اعتراضی هم بهش وارد نیست
.
.
.
و یه چیزه دیگه من نمی دونم شما متاهلی یا مجرد
اگه متاهلی خدا به داد خانمت برسه
هیچ وقت نمی تونم مردای مثل تو رو تحمل کنم
اگر هم مجردی از خواهرت بزرگترت اینو داشته یاش که توی این دوره و زمونه دیگه دختری گیر نمیاد که بخواهد با ساز دل تو برقصه
که هی بهش بگی این کار و بکن
اون کار بکن
ازمن گفتن بود بعد نگی نگفتی
خود دانی

معصوم 1393,05,29 ساعت 20:31 http://sab00r92.blogfa.com/

سلام
ممنونم
[تعجب][تعجب]

همین الان هم توی مملکت قحطیه
فکر می کنی الان قحطی نیست
قحطی خیلی چیزا هست داداش من.
.
.
.
ای خدا یه قحطی مثه سومالی برسون تا این پوریا بمیره من یکی از دست غرغراش راحت بشم
عینهو پیرمردای 90 ساله و بهانه گیر

بانو 1393,05,29 ساعت 14:25 http://karami313.blogfa.com

سلام روزتون به خیر.حالتون خوبه؟ اگر فرصت کردید امروز برای ساعت سه ظهر یه سر به آنلاین بنده بیاید.می خوام در مورد تصمیم های گرفتم با شما مشورت کنم.ممنون میشم.امیدوارم فرصت کنید بیاید خوشحال میشم.یا زهرا

ان شاالله تعالی

ی ع م 1393,05,28 ساعت 17:21

بـگـذرم از زنـدگـی چـون تـو گـذر کـردی از آن

من گشودم دیده تا ، گویم حسین جان ، والسلام

ی ع م 1393,05,28 ساعت 17:20

آن روز که شد قعر درک جا و سرایت
معلوم شود ارزش این اشک و ولایت
گفتم که حواله به ابالفضل و لیکن
حیف از لگد اسب اباالفضل برایت !

معصوم 1393,05,28 ساعت 13:10 http://sab00r92.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
چه خبر؟
متاسفانه باید بگم که من برگشتم
قابل توجه بعضی ها
همون بعضی های که فقط به فکر خوردن هستن
و چشم ندارن کسی چیزی بخوره و فورا بهش میگن کوفتت بشه
بععععععععععله

ی ع م 1393,05,27 ساعت 11:29

برای سلامتی همه علمای سالم و صالح و همچنین شما که زحمت میکشید صلوات..
در خواب میرزای قمی (ره) را دیدند که منادی از طرف راست او ندا می داد:
خوشا به حالت که مظالم عباد برگردنت نیست.
و از طرف چپ ندا می آمد:
خوشا به حالت که محب حضرت زهرا بودی.
شخصی لطیف الروح می گفت:اینکه از طرف راست ندا دادند که مظالم بر عهده ات نیست اهمیت حق الناس و رعایت آن را می رساند نسبت به محبت خاندان رسالت و سیده نساءعالمین(س)
........................................
گوهرشناس باشی گوهرشاد را می یابی..!

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

حضورتون باعث دلگرمیه وهمچنین کسب معارف هست برای حقیر

ی ع م 1393,05,27 ساعت 11:11

بر منکر گریه ها شکایت داریم
والله قسم میل شهادت داریم
ما مردم ایران نه فقط عاشورا
هر روز به گریه بر تو عادت داریم
.......
خسته نیاشید.

اللهم اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخر تابع له علی ذلک

ی ع م 1393,05,27 ساعت 11:09

یک حسین گفتم و یک عمر نمک گیر شدم
بـــر درخــــــانه اربـــــاب زمـــــین گیر شدم
.
شُکرُ لله که شــــد روزی ما روضـــــه ی تو
منــــــ جوان بودم و در روضه ی تو پیر شدم

به به...طیب الله انفسکم...

مهدیه 1393,05,27 ساعت 10:41 http://karami313.blogfa.com

راستی آقا نیما لطفا اسم مراجع رو بنویسید بعضی هاشون رو من نمیشناسم.پست جالبی بود.یا زهرا

سلام
چشم
یا علی

مهدیه 1393,05,27 ساعت 10:40 http://karami313.blogfa.com

سلام.روزتون بخیر.می خواستم اگه فرصت کردید یه سر وبم بیاید من یک ساعت بعدظهر و صبح آنلاین هستم.راستش رو حرف شما ودوستان خیلی فکر کردم.می خوام با شما مشورت کنم.خوشحال میشم اگه بیاید

سلام
چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.