علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

یا محمـــــــــــــد صل الله علیه وآله وسلم

از لـــــج هر کس که با آقای ما لج کرده است




      من اتاقــــم را سراسر یا محمــــــد می زنم...



السلام علیک یا رسول الله

نظرات 22 + ارسال نظر
یک عقب مونده 1393,11,16 ساعت 08:35

راست کننده میل های کج

شخصی خدمت رسول‌الله ص آمد و عرض کرده یا رسول‌الله! شما می‌فرمایید که باید روی پهلوی راست بخوابیم ولی من هرچه تلاش می‌کنم که روی پهلوی راست بخوابم،سریعاً روی پهلوی چپم می‌‌غلطم، شما می‌فرمایید چه کار کنم؟ حضرت او را در آغوش گرفتند و کمی ‌فشار دادند و فرمودند برو از این به بعد روی پهلوی راست بخواب.
آن شخص می‌گوید از آن به بعد هر چه تلاش می‌کنم که به پهلوی چپ بخوابم میل به خوابیدن روی پهلوی راست دارم. ...
وجود مقدس پیامبر خدا ص با یک توجه به آن شخص، میل او را تغییر دادند. ..آری! گاهی میل‌ها کج است و با نظر پیامبر ص این میل‌ها عوض می‌شود.
قدرت و عظمت امام ع در این است که اگر به قلب انسان نظر کند، آن قلب، تحت تأثیر قلب امام معصوم قرار می‌گیرد و لذا کجی‌هایش راست می‌شود. به این معنی که نظر مبارک حضرت، می‌تواند میل‌های حیوانی را به میل‌های انسانی و الهی تبدیل کند................

سلام
بسایر عالی بود.ممنون ازشما
اللهم عجل لولیک الفرج

یک عقب مونده 1393,11,16 ساعت 08:33

روضه برای ما ز تنفس مهمتر است
ما مرده ایم اگر ز عزایت جدا شویم

یک عقب مونده 1393,11,16 ساعت 08:31

بوی نفحات می رسد در بهمن

نور و جلوات می رسد در بهمن

یکباردگر چه انقلابی برپاست

عطر صلوات می رسد در بهمن

یک عقب مونده 1393,11,16 ساعت 08:29

عزلت نشانمان شده افسرده ایم ،ما
حتی ز صبر حوصله سر برده ایم ،ما
افتادگی ما سببش بی تعلقی است
اما ز دیدجامعه سر خورده ایم ،ما
لبخند می زنیم به رویش از اشتیاق
از هر که زخم خورده و آزرده ایم، ما
هو می کشیم تا به ابد مست و بی قرار
می از دل سبوی علی خورده ایم ما

معصوم 1393,11,07 ساعت 13:36

من حالا خشن و زمختم شما این جوری رفتار می کنی وای به روزی که بخوام نرم و مهربان باهاتون برخورد کنم، پس نتیجه این میشه که همون خشن و زمخت باشم

واقعا بعضی وقتا یه رفتار و حرکاتی ازت میبینم((در قالب نوشته)) که تا چند دقیقه همین طور متعجب به صفحه نگاه می کنم،واقعا بعیده ازت

معصوم 1393,11,07 ساعت 13:30



ای که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:

متوجه نی اممممممممممممم

میگما شما واقعا نمی دونی ، یا نمی تونی که چطور با یه خانم رفتار کنی؟
این چیه که نوشتی؟
بعضی از حرفا رو نباید با همون جواب داد

معصوم 1393,11,07 ساعت 13:19

مگه شما به من سلام کردی؟؟

تا آخر چی قراره با من بیای؟؟

تا آخرش باهاش میام نه
تا آخرش باهاش می مونم یا میرم

شکلکات هم مثه خودت نچسبن
نمی دونم چی به چیه اصلا

معصوم 1393,11,07 ساعت 13:08

شکلک خداحافظی نداری

جوابتو شکلک خداحافظی گذاشتم

معصوم 1393,11,07 ساعت 12:43

علیک

قانع نشدم...سر به سر گذاشتن با اذیت کردن فرق داره، سر به سر گذاشتن از روی علاقه و محبت قلبیه ولی اذیت کردن عمدی و هیچ نشونه ای از محبت و علاقه درش نیست، البته من اینو هم نمی خوام از طرف شما...شما همون اذیتو بی خیال،سر به سر هم من نخواستم


دیدی که آدرستو هم پاک کردم همین طور اسمتو که نوشته بودم تا دیگه متهم به جوسازی نشم

خدانگهدار

معصوم 1393,11,06 ساعت 13:13

به هیچ دردی نمی خوره

خوبه یعنی عالیه

آفرین اینقد ادامه دادم که اسمی از ائمه ببری
طبق گفته خودت چند تا سوال دارم آیا کسی که عشق رو امام حسین می دونه باید به خودش اجازه بده که دیگرانو اذیت کنه اونم یه خانم؟

آیا کسی که عاشق امام حسینه می تونه با حرفاش باعت دلخوری و رنجش دیگران بشه؟

من هنوز از حرفای شما که گفتی :به لابی های یهودی کمک می کنی

کلا مرخصی
جو میدی
من تو دلتم ناراحت و دلگیرم

حالا جواب بده و منو قانع کن

معصوم 1393,11,06 ساعت 13:05

خوشحالم شما از من استاد تر شدی که، خوب درستو یاد گرفتی خوب

ارادت شما به هیچ درد من نمی خوره
شما اذیت نکن ارداتت پیشکش



به سلامتی خودم که:با این که در مورد هزار تا چیز صحبت می کنم

ولی تو فکرم فقط یه چیزه

عشقم؛ اینو گفتم که دشمن بدونه

معصوم 1393,11,06 ساعت 12:59

قبر شما شاید 2 یا 3 طبقه باشه ولی مال من همون یه طبقه اس

من منظورم پررو نبود ولی حالا که خودت میگی من حرفی ندارم
منظور من از اون نقطه چین یه جور توهم گرایی بود

موضوع کل کل کردن نیست
موضوع این که می خوای اذیت کنی همین

معصوم 1393,11,06 ساعت 12:43

من اگه اعتماد بنفس شما رو داشتم الان به جای روحانی رییس جمهور بودم

گوشه دل من جای هیچ کسی نیست هیچ کسی
چون شش دانگش متعلق به یه نفره و تمام
افتاد الان؟؟؟

معصوم 1393,11,06 ساعت 12:36

باشه این حرف آخرت بود دیگه؟؟؟

نه من نباید اجازه بدم
اما اینجا قلمرو شخصی منه نباید هر کسی به خودش اجازه بده هر حرفی رو بزنه
آزاد باش در ابراز عقیده و بیان دیدگاه تا اموراتت بگذره
از همین ساعت باهات خداحافظی می کنم
و دیگه توی لینکام هم نیستی
خدانگهدارت

معصوم 1393,11,06 ساعت 12:03

سلام

من جو ایجاد نکردم
یه بار دیگه بگی جو ایجاد کردی
باهات قطع ارتباط می کنم
با شما نمیشه با زبان نرم و لطیف حرف زد
باید با خشونت رفتار کرد



بعد من کی گفتم مردان اظهار نظر بکنن
نه به من بگو
نه بگو من کی گفتم
من گفتم فقط خانم ها وبانوان

هلنا 1393,11,01 ساعت 17:13 http://www.hlena.blogfa.com

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجـــــــــــــــــــهم

معصوم 1393,11,01 ساعت 12:54

بله
والا خود منو که کم مسخره نکردی


کلا همه اینا شوخی بود جدی نگیر
مگه نمی دونی که من از تکرار بدم میاد
خواستم یه ذره از تکرار بیام بیرون
یه ذره کل کل کنیم
افتاد الان؟؟؟


بعد می دونم خیلی عصبانی شدی و باز اسمتو هم ننوشتی

معصوم 1393,11,01 ساعت 12:51

سلام

من کجا جو دادم؟؟؟ما فقط گندم می کاریم و بس
آهان پس این شوخی بوده،از اون لحاظ
بعدش هم آقای نیما شما قبل از جملات نویسنده معروف گفته بودین شما کلا مرخصین
خب پسر خوب از اول بگو تو زمینی نیستی- برا آسمونی و...........نه آقا کجا پر بکشو برو
من حالا حالا رو زمین کار دارم

باشه قبوووووووووووووول

بیخود که لال میشی، اصلا دل و جراتشو داری حرف نزن

معصوم 1393,11,01 ساعت 10:16

سلام

ممنون از ابراز لطف شما نسبت به کوچولوی ما

آقای نیما فقط نوشتن تو به جای شما بی ادبی نیست خیلی چیزای دیگه هم می تونه نوعی از رعایت تکردن چارچوبا و اصول باشه باشه مثلا زخم زبون زدن یا دیگران مسخره کردن

حالا من یه سوال دارم شما واقعا توی دنیای واقعی و تو زندگی واقعیتون هم ،همین طور دیگرانو با حرفاتون می رنجونین و ناراحت می کنین؟
از نظر من کلا مرخصی یه نوع توهین یا یه نوع مسخره کردن طرف مقابله
از نظر من کلا مرخصی یعنی بی عاری، یعنی پوست گلفتی ، یعنی چیزی حالیت نیست
حالا جامع ترین تعریف شما نمی دونم چه چیزای رو در برمی گیره

معصوم 1393,10,30 ساعت 16:52

صبر کن ببینم
منظور شما از کدوم عکس بودد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکس پروفایلم عکس خواهر زاده امه هااااااااااا
نه عکسی که تو صفحه اس

معصوم 1393,10,30 ساعت 16:23

علیک سلام

بعد الان من کلی سوال برام پیش اومده[سوال]
چرا آخییییییییییی؟
بله خواهر زاده امه، عکسش خوب نشده بعدا یه عکس خوب
ازش میذارم

بعد دوم این که من الان نفهمیدم تو هستم یا شما؟؟؟

بعدسوم من کلا مرخصم یعنی چه؟؟؟

به هر شکل ممنونم
مطمئن باش به بهترین شکل استفاده ممکن رو می برم

منطق آسمانی 1393,10,30 ساعت 09:49

لبیک یا رسوالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.