علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

راست کننده میل های کج ...

این مطلب رو یکی از بزرگواران بازدید کننده از وبلاگ تو نظرات گذاشته.

شخصی خدمت رسول‌الله ص آمد و عرض کرده یا رسول‌الله! شما می‌فرمایید که باید روی پهلوی راست بخوابیم ولی من هرچه تلاش می‌کنم که روی پهلوی راست بخوابم،سریعاً روی پهلوی چپم می‌‌غلطم، شما می‌فرمایید چه کار کنم؟ حضرت او را در آغوش گرفتند و کمی ‌فشار دادند و فرمودند برو از این به بعد روی پهلوی راست بخواب.
آن شخص می‌گوید از آن به بعد هر چه تلاش می‌کنم که به پهلوی چپ بخوابم میل به خوابیدن روی پهلوی راست دارم. ...
وجود مقدس پیامبر خدا ص با یک توجه به آن شخص، میل او را تغییر دادند. ..آری! گاهی میل‌ها کج است و با نظر پیامبر ص این میل‌ها عوض می‌شود.
قدرت و عظمت امام ع در این است که اگر به قلب انسان نظر کند، آن قلب، تحت تأثیر قلب امام معصوم قرار می‌گیرد و لذا کجی‌هایش راست می‌شود. به این معنی که نظر مبارک حضرت، می‌تواند میل‌های حیوانی را به میل‌های انسانی و الهی تبدیل کند................
نظرات 26 + ارسال نظر
معصوم 1393,11,29 ساعت 09:15

وای چه اسم قشنگی تا حالا نشنیده بودم

ان شاء الله که رایحه زندگیتون همیشه دلپذیر و بوی عشق، امید،صفا، صمیمیت،مهر ، محبت و همه چیزای خوب بده

معصوم 1393,11,29 ساعت 09:09

الهی

رایحه یا ریحانه؟ وای خدای من


وای دختر 4 ساله خیلی دوست داشتنیه


ان شاء الله خدا براتون حفظشون کنه

خدا سایه شما و مادرشونو از سرشون کم نکنه


میگم نیما حدس می زنم شما طلبه باشی، درسته؟

معصوم 1393,11,29 ساعت 09:02

الهیییییییییییییییییییییییییییی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااای من دو تا دختر

چند ساله ان؟ اسماشون؟

وای خدا ذوق مرگ شدم

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:55

نیماااااااااا؟
شما فرزند هم داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:49

بیخود

شما در برابر اون خانم مسوولی

خیلی خیلی.......

درسته تو شهید میشی و به آرزوت می رسی اما اون خانم رو عملا می کشی

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:41

ببین نیما شما الان متاهلی نه مجرد
و هیچ خانمی هم دوست نداره تو جوونیش بیوه بشه حالا خانم شما شاید فرق داشته باشن

پس فعلا اسمی از شهادت و شهید شدن نزن لطفا

فرج آقا و مولا هم خود خدا کمک می کنه ان شاء الله زیارت کربلا هم دوباره نصیب میشه

ممنونم شما لطف دراید ان شاء الله

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:29

دیگه حالا خودت اصرار داری من حرفی ندارم

ان شاء الله که هر نیت و خواسته ای تو دلت هست بهش برسی آقای نیما

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:23

خب خداروشکرکه ناراحت نشدی

ای بابا کوتاه بیا خواستم یه شوخی کرده باشم

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:13

خب چرا نیست پس؟؟
نظرتو تایید کردم ببین

گفتم شاید بخاطر حرفم دلخور شدی

معصوم 1393,11,29 ساعت 08:04

نیماااااااااااااااااااااااااااا؟ چرا اسمتو نمی نویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان خیلی ناراحتییییییییییییییییی؟

والا ما که ادعای آدم بودن هم نداریم

معصوم 1393,11,28 ساعت 17:16

نیما ببین از حرفم دلخور نشو
ولی اگه تا حالا آدم نشدی دیگه نمیشی پس دعا نکن

سلام
من به سگ بودن خود معترفم اما کاش
آنکه می گفت بود آدم تو آدم بود...

سلام بابات غیبت طولانیم معذرت خوب هستید؟ ممنون از اینکه ما رو فراموش نکردید و سر زدید موفق باشید

سلام
خواهش می کنم.ممنون از محبت شما

منطق آسمانی 1393,11,26 ساعت 09:53

سلااااااااااااااااااااااااااام.روز خوش.تنور دلتون گرم.یا زهرا

معصوم 1393,11,25 ساعت 21:19

خواهش آقای نیما

ممنونم

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:49

ان شاء الله اون روزی که به عشقم برسم حتما تعطیلش می کنم

ناراحت نیستم

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:46

نه ممنونم
دست شما درد نکنه

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:44

شما لطف داری
شما لطف داری و و اقعا هم لطف داری

ولی نیما من اگه یه روزی به عشقم برسم
همه چی رو تعطیل می کنم
وب لاگ و... تمام وقتمو میذارم براش

من چه کار شما دارم داداش من

من با همه خوبم اما با روش خودم
برو بسلامت
خدانگهدار

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:38

نیما خواهش می کنم
تو رو خدا بس کن
من اصلا حوصله ندارم
فعلا منو لائیک بدون
من هیچ وقت نمی تونم جلوی زبان شمارو بگیرم
فقط از ولایت و... حرف نزن

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:29

پس دیگه هیچی نگووووو

منم سه ساله عاشقم
لطفا سکوت کن اون هم مطلق

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:19

تازگی اینقد خشن شدم
همه هم اینو می دونن

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:18

می دونم، کلا گفتم
تو رو خدا از دست سر اهل بیت بردار
من اصلا لائیک هستم
یه چیز دیگه بگوو
نیما من هیچی از شما نمی دونم
اصلا نمی دونم غیر از عشق آسمانی و اهل بیت عشق زمینی داشتی نداشتی؟ من حتی نمی دونم چند سالته؟ اما شما همه چی از من می دونی پس منو نصیحت نکن
می دونی دلم من گیره کسی که...
ای بابا جیغغغغغغغغغغ می زنما

معصوم 1393,11,25 ساعت 14:08

نیما تو رو خدا اذیت نکن
حوصله ندارم از چپ چپ فراتر میرم و می زنم لت و پارت می کنم هاااااااااااااااا[نیشخند]

یک عقب مونده بدبخت 1393,11,24 ساعت 21:27

مراتب اشک

اشک مراتب داره از جهت کمیت از جهت کیفیت از جهت زمان از جهت شخص شاید امام صادق سلام الله علیه که بکّائین رو نام میبره می فرماد اول بکّاء حضرت آدم علیه السلام بود که بعد از اون معصیت چهل سال ظاهرا گریه کرد تا گناهش بخشیده بشه و تا خدای تبارک او رو برگزیند که تعبیر (فَاجْتَباهُ‏ رَبُّهُ‏ فَجَعَلَهُ مِنَ الصَّالِحِین‏)، مجتبی شد و خدا او رو برگزید. حضرت یعقوب هست، حضرت سجاد هست، حضرت زهرا سلام الله علیها هست ولی خود همین ها هم مراتب داره مراتب گریه حضرت آدم کجا و گریه حضرت زهرا کجا ؛ امام صادق سلام الله علیه که بکّائین رو نام میبره تا زمان خودشون رو میفرماد ؛ ولی، ولیّ عصر سلام الله علیه میفرماد (و لِیَ فِی ابنَةِ رسول الله اُسوةٌ حسنةٌ) مادرمون حضرت زهرا الگو ی ماست گریه های حضرت زهرا ناله های حضرت زهرا در این وجود جمع هست گریه ها و ناله های حضرت امیرالمؤمنین گریه ها و ناله های اولاد امام حسین در کربلا در وجودش جمع شده، گریه هایی که تمام مظلومین عالم، گرفته از انبیائی که با ارّه نصفشون کردن انبیائی که مواد مذاب رو اونا ریختن و فریاد هایی که اون ها کردن (أَیْنَ الطَّالِبُ بِذُحُولِ الْأَنْبِیاءِ وَ أَبْناءِ الْأَنْبِیاءِ، أَیْنَ الطَّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاء) فراز هایی که در دعای ندبه هست؛ حتی انبیاء هیچ کدوم تقاص خونشون گرفته نشده همه فریاد خواه این هستن که این حقیقت بیاد و حضرت زهرا سلام الله علیها این رو نشون دادن که او میاد خون خواهی همه رو میکنه اون فریاد ها اون گریه ها اون ناله ها همه در این وجود جمع هست و وزن گریه حضرت ولیّ عصر سلام الله علیه و صدای گریه حضرت ولیّ عصر سلام الله علیه و کیفیت گریه حضرت ولیّ عصر سلام الله علیه ضرب در تمام مخلوقینی میشه که از اول خلقت جهان گریان بودن وگریان هستند.

یک عقب مونده 1393,11,24 ساعت 19:48

سی و شش سال،جهان منقلب از آمدن شاگرد است،
وای بر حال عدو، گر برسد استادش...
اللهم عجل لولیک الفرج

هلنا 1393,11,21 ساعت 15:40 http://www.hlena.blogfa.com

سلام خیلی جالب بود ممنون

منطق آسمانی 1393,11,20 ساعت 09:47

سلام خیلی جالب بود واقعا این داستان برام درس بزرگی بود هیچ وقت نمیتونم این داستان رو فراموش کنم.واقعا مچکرم.یا زهرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.