علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

بر مغیره لعنت...

شخصی خدمت امام حسن مجتبی علیه السلام رسید و گفت آقا، مغیره در بستربیماریی 

هست که شاید منجر

به مرگش شود. آقا سریعا حاضر شدند و فرمودند : برویم عیادت مغیره زیرا او همسایه ماست!!!


کنار بسترش نشسته بودند که به امام گفت آیا خداوند گناهان مرا می بخشد ؟


امام فرمود از رسول خدا شنیدم اگر بنده لحظه احتضار هم توبه کند خدا می پذیرد .


آن ملعون گفت خدایا شاهد باش از تمام کارهایی که کرده ام پشیمانم و توبه می کنم جز دو کار که بدان راضی 

بودم و هستم و اگر با این دو عمل خدا را ملاقات کنم برایم بهتر است تا این که از آن ها توبه کنم 


1- طنابی که در روز بیعت به زور دور گردن علی پدرت انداختم 

2- سیلی ای که به مادرت در کوچه ها زدم 

نظرات 10 + ارسال نظر
رضوان مهدوی 1393,12,19 ساعت 00:43

سلام...............التماس دعا
بسم الله روضه....

کافی است فقط فکر کنی مادر توست.........

العبد 1393,12,17 ساعت 01:15

می‎شود پرواز معضل با پری که سوخته

شاخه را مایوس سازد نوبری که سوخته

چند بار از صبح تا حالا زمین افتاده‎ام

هی سیاهی می‎رود چشم تری که سوخته

تو سپر دادی که من باشم سپاهت، حیف که

حال بی کس مانده‎ای با لشکری که سوخته

قاتل جانم شده پهلو به پهلو کردنم

وقت چرخیدن به روی پیکری که سوخته

کافی است این روسری را یک کمی محکم کنم

صد برابر میشود دردِ سری که سوخته

گیسوان دخترانه سخت مشکل می‎کند

شانه کردن را برای مادری که سوخته

چهل نفر به یک نفرای کاش در آن کشمکش

در نمی‎چرخید روی محوری که سوخته

آرزوی محسنم را با خودم بردم، علی

با تقلا کردنم زیر دری که سوخته

می‎شود جایِ نمازِ مستجابِ دخترم

بعد رفتن هم، معجری که سوخته

........................................................

در کوچه ای شد راه بندان گریه کردم

با روضه زهرا فراوان گریه کردم

تصویر جنگ سنگ و شیشه دردناک است

میزد به پشت شیشه باران گریه کردم

من با لهوف روضه هایش خو گرفتم

با خط به خط بیت الاحزان گریه کردم

در اوج گریه روضه را انکار کردم

آتش برایش شد گلستان گریه کردم

دیدم که زیر روسری اش گریه کردی

من نیز چندین بار پنهان گریه کردم

وقتی صدای گریه ام میرفت بالا

با آستین در بین دندان گریه کردم

شد روضه ی غسلش تمام و مثل زخمش

من بعد آن روضه کماکان گریه کردم

معصوم 1393,12,16 ساعت 09:38

سلام

خب بلاگفا باهات لج کرده دیگه

دقیقا نمی دونم
بستگی به داداشم داره
ولی فک می کنم همون 5 فروردین به بعد باشه

ی ع م 1393,12,14 ساعت 15:48

گندم از دسته دستاس تو برکت دارد
دست لطف تو به هرچیز محبت دارد
بی وضو دست به نام تو زدن جایز نیست
نام تو عصمت محض است قداست دارد
سائل آمد در این خانه و حاتم برگشت
در کرم حضرت صدیقه قیامت دارد
تو فدک داشتی و سیر نمیخوابیدی
سفره ات غیرکمی آب به ندرت دارد
تو به نه سالگیت ام ابیها شده ای
حرف ما نیست بگوییم.روایت دارد
ماجرای ورم پای تو در وقت نماز
متواتر شده از بس سندیت دارد
روز محشر همه بر پا و تو بر ناقه سوار
تا بدانند همه فاطمه حرمت دارد
خوش بحالش که کنیزی شمارا میکرد
واقعا فضه چه اندازه سعادت دارد
برد باماست که مانوس به زهرا شده ایم
خاک بوسی درش حکم عبادت دارد
گریه روز و شبت تاب ز مردم برده
از تو بی بی در و همسایه شکایت دارد
دل از غصه کباب تو مرا آتش زد
بیت الاخزان خراب تو مرا آتش زد
التماس دعا

ی ع م 1393,12,14 ساعت 15:47

آخر چه کنم تا به پرت خار نگیرد؟
پهلوی تو خونریزی بسیار نگیرد؟
در چند نفس پخش کن این یک نفست را
تا پیرهنت حالت گلدار نگیرد
به فکر خودت باش که این دسته ی دستاس
از دست ورم کرده ی تو کار نگیرد
خون مردگی چشم تو درمان که ندارد
پس گریه نکن تاری بسیار نگیرد
یک ذره تکان خوردن تو فاجعه ساز است
آرام بمان پهلویت اینبار نگیرد
التماس دعا
دیشب سر سجاده دعای حسن این بود
که مادر من دست به دیوار نگیرد
مادر شدنت را به لگد از تو گرفتند
ای کاش کسی حسرت دیدار نگیرد
نجار بنا بود که بی میخ بسازد
تا عمر مرا این در و مسمار نگیرد
برخیز که یک شهر به این خانه نخندند
به سوختن پیکر پروانه نخندند

یک عقب مونده 1393,12,14 ساعت 15:46

میخواهم از غمت نخورم بر زمین ولی.............
هر بار میرسم جلوی در ...... نمیشود...
............

بزرگی میگفت هرگاه به امامی سلام دهید..خود آن امام جواب سلامتان را میدهد...ولی اگرکسی بگوید:
"السلام علیک یا فاطمه الزهرا"
همه امامن جواب میدهند..
میگویند:چه شده است که این فرد نام مادرمان را برده است.

هلنا 1393,12,12 ساعت 11:37 http://www.hlena.blogfa.com

سلام منم شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(سلام الله علیها) رو به شما تسلیت میگم
خداوند لعنتش کنه

سلام

علیکم السلام

سلام ویلاگ عالی ومفیدی دارید

´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ~*

ممنون

سنگ صبور 1393,06,22 ساعت 16:11 http://....

سلام علیکم وبلاگتون خیلی عالی هستش واقعا خسته نباشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.