علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

برگرد ...

آقاجون دیگر نمی گویم بیا


چرا باید بگویم بیا !!؟؟


مگر نیامدی، مگر نبودی ؟؟؟


از این به بعد می گویم


آقا جون برگرد


غلط کردیم


برگرد..

نظرات 13 + ارسال نظر
پرنده 1394,02,06 ساعت 17:34 http://saniyebito.blogfa.com

سلام موفق باشید

علیکم السلام.
ممنون ازحضورتون

110 1394,02,06 ساعت 11:15

سلام

معصوم 1394,02,06 ساعت 11:13

حتما

اتفاقا توی همین چند روز آینده قصد دارم که برم

معصوم 1394,02,06 ساعت 10:58

بله من شیرازم
چطور مگه؟؟

معصوم 1394,02,06 ساعت 10:38

بله

ببینید فلسفه قیام امام حسین برای چی بود؟؟؟

حالا اگر بخواییم تو جامعه ایران که یه کشور به ظاهر اسلامی هست ببینیم چقد از قیام امام حسین درس گرفته ان آقایون مسوول و دارن اجرا می کنن، می بینیم که متاسفانه هیچی

الان یه نمونه اشو بهت میگم اونم توی شهری که حرم مطهر امام رضا قرار داره

شما می دونی که تو خیایون امام رضا مسیر ویژه اتوبوس هست یا همون BRT حالا اون روز یه بنده خدا فقیر اومده بود ایستگاه جلو حرم سوار بشه بره ترمینال،این حالا 300 تومن کرایه نداده بود،اینم بگم که فاصله کرایه دادن تا سوار شدن یه کم طولانیه،بعد مسوول اون ایستگاه یه آقای چندش آور بود اومد تو اتوبوس جلو همه مسافر اون بنده خدا رو پیاده کرد، یخه اش گرفت و پیاه اش کرد،اون می خواست بهش کرایه بده قبول نکرد گفت: بایدبیای هون جای که کرایه می گیرم، هیچی دیگه اون بنده خدا رو برداشت و رفت و اتوبوسم حرکت کرد..
بعد روز جمعه رییس شورای شهر مشهد سخنران پیش از خطبه بود،اینقده چرت و پرت گفت که به خدا قسم اگر نه تو حرم امام رضا نبود بلند میشدم و کفشمو به سمتش پرت می کردم تا اینقد دروغ تحویل مردم نده،گوشامو گرفته بودم وقتی حرف می زد
این فقط یه نمونه اش بود

معصوم 1394,02,06 ساعت 10:24

بله
به نظر شما الان تعداد کافی نیست؟؟

نمی دونم
من فقط یه چیزو می دونم که اگر اراده خداوند به چیزی تعلق بگیره اون چیز حتما اتفاق می افته

به هر حال ممنون که توضیح دادی ولی من نمی تونم خیلی از چرت و چرتای رو که تحویلم میدن رو بپذیرم

معصوم 1394,02,06 ساعت 10:14

حدکفایت یعنی چی؟؟؟
پس چرا شما دوماهه پیگیری می کنی ولی جوابی نگرفتی؟

بله درسته
داعشی از همه دنیا پول می گیره و میاد
چی بگم والا؟
من هم شنیدم، هرچند به قول تو خیلی هم کمه

به هرحال اگه رفتی و راهی پیدا کردی به منم خبر بده

دلم می خواد حالا که رفتم حرم امام رضا و اومدم دیگه مرتکب گناه نشم و برم بهشت

معصوم 1394,02,06 ساعت 09:57

واقعا نمی دونم ها که می پرسم، فکر می کنی الان جهاد ضروریه؟منظور جهاد فیزیکیه؟؟
این که یه مرد متاهل و بچه دار بره تو یه کشور دیگه واقعا حکمی براش اومده؟
اصلا اینا هیچی آیا امام حسین راضی هستن که شما زن و بچه اتو بذاری و بری؟

راستی نیما شنیدم ها
بازم میگم شنیدم
راسته که هرکسی بره تو عراق یا یمن یا سوریه بجنگه
500 میلیون تومن میدن به خونواده اش؟

معصوم 1394,02,06 ساعت 09:49

خب چرا به خانم ها اجازه نمیدن؟؟

ان شاء الله
خب اگه رفتی و راه پیدا شد، خبربده دیگه، بی معرفت بازی درنیار باشه؟

معصوم 1394,02,06 ساعت 09:44

ان شاء الله

ان شاء الله که دفاع از حرم هم نصیبت بشه

کاش به خانم ها هم اجازه میدادن

راستی اجازه نمیدن؟؟؟

معصوم 1394,02,06 ساعت 09:38

ان شاء الله

همین طور شما

معصوم 1394,02,06 ساعت 09:26

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

گفته بودم ، ولی خب وقتی میری جاهای مقدس و زیارتی نمی تونی دعا نکنی دیگه

معصوم 1394,02,05 ساعت 21:47

ممنونم نیما

نایب الزیاره ات بودم و برای خودت، خانمت دو تا دخترت و اون مسافر تو راهی دعا کردم
ان شاء الله که دعاهام در حقتون به اجابت برسه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.