علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

مذهب ومرگ...

خداوندا به مذهبی ها بفهمان که مذهب اگر پیش از مرگ به کار نیاید


پس از مرگ به هیچ کار نخواهد آمد...













نظرات 23 + ارسال نظر
هلنا 1394,02,23 ساعت 10:26

باید غبار صحن تو را طوطیا کنند
« آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند»

هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق
خیل ملائکند رضا یا رضا کنند

بازار عاشقان تو از بس شلوغ شد
ما شاعرت شدیم که مارا سوا کنند

«هر گز نمیرد آنکه دلش» جلد مشهد است
حتی اگر که بال و پرش را جدا کنند

هر کس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت
او را به درد کرببلا مبتلا کنند

دردی عظیم و سخت که آن درد را فقط
با یک نگاه گوشه ی چشمت دوا کنند

از آن حریم قدسی ات آقای مهربان
«آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند»

به به
مستی کردیم با این اشعار
خدا خیرتون بده

هلنا 1394,02,22 ساعت 10:38

خوشحالم که حالتون خوبه ان شاء الله این خوبی احوال به
بالاترین مرتبه ی ممکن برسه و پایدار باشه الهی امین
خدا حفظش کنه و عاقبت بخیر باشه ان شاء الله
خیلی خیلی ممنونم شما خیلی بزرگوارین و خیلی هم لطف دارین
الهی امین

هلنا 1394,02,22 ساعت 10:24

شما لطف دارین همیشه یادتونم و دعاگوی شما هستم
ان شاء الله لایق اجابت باشم و دعاهام در حق شما برادر بزرگوارم به اجابت برسه

مطمئنم که رسیده...چون مدتیه حال واحوالم بسیار خوبه وحس بسیار خوبی در من هست.با وجود دوستانی مثل شما برکت ورحمت واسعه حضرت حق همیشه شامل حالمه...اتفاقا الان دختر کوچیکم تو اداره پیش منه.گفتم دستاش آورد بالا ، براتون یک دعا کردم که خبر از گمشدتون بهتون برسه ،اونم گفت آمین...اسمش هم هست فاطمه...دختر بزرگم اسمش هست رایحه...ان شاالله عاقبت بخیر بشن

معصوم 1394,02,22 ساعت 10:14

خواهش می کنم آقای نیما بفرمایید
ما هم التماس دعا داریم

علی یارتون

هلنا 1394,02,22 ساعت 10:14

زنده باشید بزرگوار
الحمدلله خوب یا بد میگذره
راستی ممنونم که در حرم فاطمه ی معصومه سلام الله علیها یاد خواهر حقیرتون بودین تشکــــــــــــــــــر

خواهرای من همه بزرگوارندو صاحب نفس...البته شما خودتون سیمتون وصل هست وحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بهتون نظر خاص دارند...ما با یاد شما خواستیم نظر بی بی رو در حقیقت به خودمون جلب کنیم...
ان شاالله خبرهای خوشی براتون بیاد

معصوم 1394,02,22 ساعت 10:10

خیلی ممنونم

اگر اومدم حتما مزاحمتون میشم[

معصوم 1394,02,22 ساعت 10:07

باشه باشه

من قانع شدممممممممممممممم

راستی هلنا هم سلام کرد بهتون

علیکم السلام ورحمة الله وبرکاته

هلنا 1394,02,22 ساعت 10:05 http://WWW.HLENA.BLOGFA.COM

ســــــــــــــــــــــــلام برادر بزرگوارم صبحتون بخیر
حالتون خوبه؟؟
سلامت باشید

سلام خواهر گرامی...
خدا روشکر...نفسی میاد ومیره...
شما خوبین ان شاالله؟؟

معصوم 1394,02,22 ساعت 10:03

حتما

اتفاقا الان هستن و دارن با من گفت و گو می کنن
بهشون میگم حتمااااااااااااااااا

معصوم 1394,02,22 ساعت 10:01

وااااااااااااااااااااا نیما من حالا نمی خوام بمیرم فعلا نه

ممنونم

معصوم 1394,02,22 ساعت 09:52

خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادی
پس مقصد رو درست انتخاب کردم گیلان

معصوم 1394,02,22 ساعت 09:43

اوه اوه

آخه شکلکاش خیلی بی روحه

میگم راستی نیما الان شمال هوا چطوره؟
اوایل خرداد چطور؟
به نظرت الان مازندران بهتره؟ یا گیلان یا گلستان؟

معصوم 1394,02,22 ساعت 09:13

الهیییییییییییییییییییییییییی دست شما درد نکنه،واقعا ممنونم

ان شاء الله که همیشه مثل گل ها شاداب و تر و تازه باشید

بازهم سپاس از لطف و محبت شما

ببخشید دیگه نمی تونم از شکلک های بلاگ اسکای استفاده کنم چون زیاد جالب نیستن

معصوم 1394,02,22 ساعت 08:38

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOچقد گل

ممنونم

مناسبتش چیه این همه گل؟؟

دختری از جنس الماس 1394,02,21 ساعت 15:29

حالا من که بلدم دیوونگی رو بعضیا همین دیوونگی رو هم بلد نیستن که

معصوم 1394,02,20 ساعت 12:31

سلام

خواهش می کنم دیگه خواستم به دخترها هم محبتی کرده باشم

ان شاء الله که تو بهترین مرد هستی برای همسرت

می دونی ممکنه شما برای همسرت بهترین باشی ولی برای یه خانم دیگه نه

پس همه چیز به خانم ها و زاویه دیدشون داره
و من مطمئنم که خانم شما هم از داشتن شما به خودش می باله

معصوم 1394,02,20 ساعت 09:25

سلام نیما
باز که نه اسمی ازت هست نه آدرسی
بله واقعا بچه ها دارن اذیت میشن،ان شاء الله به زودی بخت بلاگفا باز بشه

خب اینا دیگه یه چیزای کاملا شخصیه و من کاری ندارم بهش،خانم شما باید نظر بدن

اما نیما کفش کالج خیلی خیلی راحته هااااااااااااا
اصلا سرچ کن کفش کالج مردونه شاید مشتریش شده ، شاید الان می پوشی

بله محبت و مودت خیلی مهمه و اصله ولی خب فرعیات هم مهمه به نوبه خودش
من باید برم ساعت 10 یه قرار ملاقات کاری دارم
برای من دعا کن که همه چی خوب پیش بره
تا بعد بدرود

ی ع م 1394,02,20 ساعت 06:19

شخصی به سنّ پیری رسیده بود و در ایران زندگی میکرد.
مدّتی بود متوسّل به حضرت امیر علیه السلام شده بود و عرض میکرد:
علی جان توفیق بده این آخر عمری به زیارتت در نجف بیایم و همانجا هم بمیرم.
وسایل سفرش آماده شد و به نجف مشرّف شد.
در نجف تب کرد و بیمار شد و هر روز بیماریش سختتر می‌شد.
در حال بیماری به یاد حرفی افتاد که به حضرت امیر عرض کرده بود.
فهمید که این بیماری مقدّمه ی مرگ اوست؛ لذا خیلی ترسید و به سرعت لباس پوشید
و دوان دوان به حرم حضرت امیر مشرّف شد و کنار ضریح حضرت عرض کرد:
علی جان؛ آن حرفی که در ایران زدم شوخی بود و من نمیخواهم در اینجا بمیرم.
در اثر این حرف او، حضرت امیر به عزرائیل فرمود: دست نگه دار، ما به عمر این شخص سی سال اضافه کردیم.
خبر اضافه شدن عمر به دستور حضرت امیر را عزرائیل برای آن شخص آورد، ضمناً به او گفت:
کار خوبی نکردی که برای دو روز دنیا، قراری را که با امیرالمؤمنین گذارده بودی، دبّه کردی.

ان شاءالله ما با موالیانمان دبّه نکنیم.

ان شاالله وعلی بن ابیطالب

معصوم 1394,02,19 ساعت 17:19

ممنون از ابراز لطف و محبتت آقای نیما
می دونی بلاگفا خرابه برای همین دوستان نیستن
حوصله سرزدن ندارم

چون کامنت های پست قبلی رو تایید نمی کنم، جواب اون کامنتو هم همین جا بهت میدم

نه دیگه نشد،دیدی من گفتم فکر نمی کنم باشی، همه اینها باهمه دیگه
این چیزای که من گفتم مثه یه تسبیح بهم چسبیده هستن اگه یکیش نباشه نمیشه

حالا تو که ادکلن نمی زنی،تی شرت هم نمی پوشی بعدشم نمی دونی کفش کالج اصلا چطوریه؟ پس من درست فک کردم
راستی کفش کالج از این کفشای راحتی تو رنگ ها و مدل های مختلفه که قیمتشون هم از 100 تومن کمتر نیست

سلام.
خدابه بلاگفا شفای عاجل عنایت کنه
خداروشکر میکنم که ادکلن نمی زنم وتی شرت نمی پوشم ونمی دونم کفش کالج چیه...تو زندگی مهم ترین اصل محبت ومودت هست وبقیه فرع اند...محبت محبت محبت
یا علی مدد

هلنا 1394,02,19 ساعت 16:04 http://www.hlena.blogfa.com

سلام برادر بزرگوارم
رسیدن بخیر
زیارتتون قبول حق و دعاهاتون مستجاب

سلام. ممنون از شما
اتفاقا تو حرم خواستم براتون کامنت بذارم اما ظاهرا بلاگفا مشکل داشت!

ی ع م 1394,02,19 ساعت 15:58

الهی آمین...
تاریک شده دلم ز بی تقوایی
انوار دل افروز نجف می خواهم
سنگین شده بار گنهم یا زهرا س
ایوان گنه سوز نجف می خواهم
..

معصوم 1394,02,19 ساعت 11:20

برمنکرش لعنت
اگر این جوری که من گفتم باشی که واقعا مرد یعنی خودت

ولی فکر نمی کنم

معصوم 1394,02,19 ساعت 11:18

سلام

من وظیفه داشتم تشکر کنم و کردم
دست شما درد نکنه
بازم ممنونم که به یاد من بودی

ان شاء الله قبول باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.