علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

بندگی...







تا بنده نشویم...تابنـــــده نشویــــــم...!



نظرات 19 + ارسال نظر
الهام 1394,04,31 ساعت 22:54 http://bita1391.blogfa.com/

مث اینکه تا شما مارو عیالوار نکنید کوتاه نمیاید آقا نیما...[نیشخند][خنده]

ولی هرچی آقامون بگه...[خجالت]

معصوم 1394,04,31 ساعت 14:41

سلام نیما


ممنون
این نظر لطف شماس

راستی آقازاده چطوره؟

شبا گریه هم می کنه؟

الهام 1394,04,30 ساعت 22:24 http://bita1391.blogfa.com/

سلام آقا نیما

خواهش میکنم

بله منم موافقم مهم سالم بودن بچس. حالا دختر و پسرش خیلی فرق نداره. منم شوخی کردم وگرنه دخترا که ماه بودنو ماه هم هستن... آقا کسی جرات داره خلافشو بگه...[نیشخند]
آخی ماشالا خداحفظشون کنه و ببخشه بهتون...[لبخند]

واااااااااا ی جین!!!!!!!!![تعجب]
ما به یکیشم راضیم . ی جین میخوایم چکار. کوتاه بیاین آقا نیما![خجالت]

سلام آقانیما
قدم نورسیده مبارکـــــــــ
انشاالله قدمش براتون پرازخیروبرکت باشه.
امیدوارم بااومددن فرشته ی کوچولوتون زندگیتون پرازشادی وسلامتی بشه
من ازوب معصوم جان اومدم.

معصوم 1394,04,30 ساعت 12:21

سلام نیما


من قصدم شرمنده کردن شما نبود ، من فقط خواستم توی شادی شما شریک باشیم حتی به صورت مجازی


ان شاء الله

خواهش می کنم بزرگوارن خیلی لطف کردن که به شما تبریک گفتن و من هم از اونا به نوبه خودم تشکر می کنم

صبور 1394,04,30 ساعت 12:07

سلام اقا نیما
قدم نو رسیده رو بهتون تبریک میگم

سلام
ممنون ازشما

با سلام و روز بخیر

من از آشناهای معصوم بانو هستم

به فرموده ایشون خدمت رسیدم برای عرض تبریک.

چشم شما روشن...قدم نورسیده مبارک...

امیدوارم با قدم‌های فرشته کوچولوی تازه به

زمین آمده زندگی‌تان سرشار از سلامتی ، برکت

و شادی بشه...

الهام 1394,04,29 ساعت 23:16 http://bita1391.blogfa.com/

سلام آقا نیما
قدم نو رسیده مبارک باشه.
ایشالا که خدا ببخشه بهتون

من که پسر دوستم برعکس معصوم که انقد واسه دختر داشتن ذوق داره
به هرحال بازم تبریک میگم

هلنا 1394,04,29 ساعت 19:00

سلام برادر بزرگوارم از طریق وب معصوم باخبر شدیم که فرزندتون متولد شده
تبریک میگم قدمش مبارک باشه
ان شاء الله صالح سالم خوش قدم خوش روزی و عاقبت بخیر باشه

معصوم 1394,04,29 ساعت 15:45

وا نیما لوس بازی چیه؟


الان دیگه بابای سه تا بچه ای ها


تاریخ تولدو بگو و تمام منتظرم

معصوم 1394,04,29 ساعت 15:38

وااااااااااااااااااای نمیا

من الان یه پست می نویسم


خیلی خوشحالمممممممممممممممم


فقط تاریخ تولدشو بگو

ی ع م 1394,04,28 ساعت 16:51

قرار بود یعنی

مظهر اسمای خدا شوم

حالا شیطان

مظهر اسمای من

شده است!

ی ع م 1394,04,28 ساعت 16:49

فطرت الهی در من

همان امام موسی صدری است

که قذافی نفس

سالهاست او را

ربوده است!

ی ع م 1394,04,28 ساعت 16:47

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :
ابلیس به خدا عرض کرد : به عزّتت سوگند که تا بندگانت جان در بدن دارند، از گمراه کردنشان دست نمى کشم.
خداوند فرمود : به عزّت و جلالم سوگند، تا زمانى که از من آمرزش بطلبند، آنان را مى آمرزم.

ی ع م 1394,04,28 ساعت 16:44

یک قطره اشک شرم مرا "یم" حساب کرد......
کوثر حساب کرد، و زمزم حساب کرد
آه یکى گرفت ، به پاى همه نوشت
ما باهم آمدیم که با هم حساب کرد
با این خدا هر آنکه طرف شد ضرر نکرد
یک دم صدا زدیم, دمادم حساب کرد
پیش کریم ، دست به جیبم نمیبرم
خرج من است، کیسه حاتم حساب کرد
کارم اگر نداشت پس اینجا چه میکنم
منت سرم گذاشت مرا هم حساب کرد
مقصد عبودیت که نباشد، نمیشود
حتى روى عبادت بلعم حساب کرد
معلوم بود آبرویم را نمیبرد
از اولش گناه مرا کم حساب کرد
اول بنا نداشت حسابم کند ولى
وقتى که دید فاطمه دارم، حساب کرد
ما را اگر خدا نخرد، میخرد على
باید به روى شاه دو عالم حساب کرد
این گریه قابلیت غفران نداشت که
پس روى گریه هاى محرم حساب کرد
فرمود "بالحسین" بگو،گفتم و خرید
یعنى مرا دومرتبه آدم حساب کرد
چیزى نمانده بود که بیرونمان کنند
ممنون حیدریم که درهم حساب کرد
..
طاعات و عبادات قبول حق..

معصوم 1394,04,21 ساعت 22:50

سلام


نیما مسافر رسید یا نه؟؟

راستی می خوام یه پست برات بنویسم و بهت تبریک بگم گفته باشم

ی ع م 1394,04,21 ساعت 15:50

بیاد مرحوم ذاکر.ره.:

هر کس گفته حسین که ذاکر نمیشود
مردم غلام فاطمه کافر نمیشود...

سهیلا 1394,04,21 ساعت 15:13 http://www.totem.blogfa.com

سلام. کوتاه اما پر محتوا بود...
درجه ایمان مومن با ایمانش به غیب بی ارتباط نیست!
و ویژگی منحصربفرد آخرالزمانی ها این است که امامشان نیز در غیب است.
و توجه به چنین امامی و اقتدای به او ارزشش افزون تر است!

سلام
ممنون از حضورتون
یا علی علیه السلام

هلنا 1394,04,21 ساعت 13:50 http://http:/

جمله ی قشنگ و قابل تاملی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.