علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

رنجنامه روزگار بی کسی ...

بسم رب الحسین علیه السلام


سلام به همه شما عزیزان وبزرگواران محب آل الله...

امروز داشتم عکس مردم مظلوم ومقاوم یمن رو میدیدم. بخدا دلم کباب شد...آخه به چه جرمی باید اینطور به خاک وخون کشیده بشن...میگن دو ساله تقریبا در روز یک وعده غذا می خورند... با این همه مصائب که داره برسرشون میاد اما مثل کوه ایستادند ومیگن مقاومت می کنیم ودینمون رو به دنیا نمی فروشیم...شیعیان و مسلمین عراق وسوریه ولبنان وپاکستان وبحرین وشیعیان پاکستان و میانمار و...همه وهمه مورد ظلم وستم واقع شدن... پس ما چرا اینجوری شدیم؟! افتادیم پی دنیا وکسب وکار واندوختن مال وتجملات وسفره های رنگین وتموم فکر وذکرمون شده رفاه وآسایش داشتن خودروی لوکس غیر لوکس وداشتن گوشی های آنچنانی اندروید ولباس های مارک دار وبرندهای معتبر و... بیشترمون ونه همه ، از زمین زمان  هم می نالیم که بابا بدبختیم وبیچاره ایم ونداریم و...گریه کردنم که کارمونه!!! اصلا خداییش ما به این دنیا اومدیم که چی بشه ؟! قراره اینجا چیکار کنیم؟؟ هدف از خلقت چی بوده؟ بعدش قراره چی بشه ؟ چقده قراره تو این دنیا باشیم ؟؟چندسال 50 سال؟60سال ؟ 120 سال؟آخر این ماجرا کجاست ؟؟؟چرا به خودمون نمیایم ...چرا کمی تفکر نمی کنیم؟؟اصلا وقت برا تفکر گذاشتیم یا نه ؟اونقده سرمون رو گرم کردیم  ومشغولیم که حتی فرصتی برا فکر کردن نداریم ؟!! نظر شخصیم اینه که باید یه جنگی بشه ویک سیلی بخوریم ویک بلای عظیم برما نازل بشه تا بخودمون بیایم ،هرچند که اصلا خوشایند نیست اما گاهی برای به هوش بودن قدردونستن باید یک هشدار جدی دریافت کنیم ...دیگه تو ماها قناعت نیست...حرص وولعمون روز به روز داره بیشتر میشه...خواسته هامون یکی و دوتا وصدتا وهزار تا نیست وهمینطور خواسته داریم وحتی اونایی هم که به انتظار نشستندوادعای دیانت دارندهم فقط وفقط به فکر دنیای خودشون هستند ودر همه حالی خواسته دارند واصلا قرار نیست که فکر کنیم بابا الان امام زمانمون از ما چه خواسته هایی داره وما چه وظیفه ای داریم...همه چیز رو کردیم سیاسی ...شدیم سیاست زده...اصل رو رها کردیم...کتاب الله وعترت رو رها کردیم به حال خودشون وفقط گاهی  ازشون دم می زنیم وفقط دم می زنیم وباز دم می زنیم! و وا مصیبتا که عده ای بسیار زیادی که دم هم نمی زنند!!!تمام صحبت های ما شده پول یا مستقیم ویا غیر مستقیم ومن نویسنده هم از این قاعده مستثنی نیستم...  در نقد کردن وانتقاد وبیان مشکلات که گوی سبقت رو از هم ربودیم و خودمون هیچ قدمی از قدم بر نمی داریم وفقط به اظهار نظر می پردازیم وراهکار ارائه می دیم وبه خیالمون داریم تدبیر می کنیم  ، غافل از اینکه تدبیر فقط کار خداوند است واهل بیت وما فقط مامور به اجراییم...مسئولین مملکتی وکارگزارن حکومت هم که افتاند تو زندگی تجملاتی وتشریفاتی وحزب بازی وباند بازی وبازی وبازی وبازی!!! وبیشترشون به فکر پست ومقام وریاست خودشون هستندومردم مردم گفتنشون دروغی بیش نیست... خلاصه کلام  اگه حال وروزمون اینطوریه چون به تدابیر اهل بیت  گردن نمی نهیم وبا عقل ناقص خودمون می خوایم تدبیر کنیم ...غافل از اینکه این همه رسول مرسل وپیامبر وائمه اومدن وبرا من وشما برنامه آوردن وگفتن شما طبق این برنامه برین جلو کاریتون نباشه!!هم دنیا وهم آخرتتون تضمینه...


ببخشید که نوشته ام خیلی طولانی شد ومنم فن نوشتن بلد نیستم وباعث خستگی وملالتون شدم... یک حدیثی از حسن عسکری علیه السلام بگم وختم کلام:

 امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند :

 اشد من یتم یتیم الذی انقطع عن أبیه یتم یتیم انقطع عن إمامزمانه و لایقدر علی الوصول إلیه


سخت‌تر از یتیمی کسی که پدرش را از دست داده ، یتیمی است که از امام زمانش دور افتاده و به او دسترسی ندارد .



آره مایتیم هستیم  ، و این یتیمی سخت‌ وآزار دهنده هست، این حس غریب بی‌پدر زیستن و بی پناه نفس کشیدن ، سوز زیادی داره ...


اندکی تامل ...اندکی تعقل... اندکی تفکر


اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 20 + ارسال نظر
هلنا 1394,05,24 ساعت 13:49

سلام چشم دیگه نمیام وبتون شرمنده مزاحم شدم
یا علی

اه اه اه اه چقده لوس وبی جنبه!!!

هلنا 1394,05,24 ساعت 13:07

من گفتم تایید نکنین اون کامنتو
چرا تایید کردین

هلنا 1394,05,24 ساعت 09:18

سلام ممنون از حضورتون
یه پست جدید بذارین دیگه
چقد تنبل هستین

سلام
چشـــــــــــــم
یا علی

دختری از جنس الماس 1394,05,24 ساعت 09:12

الهــــــــــــــــــــــــی آمین

هلنا 1394,05,21 ساعت 09:58 http://www.hlena.blogfa.com

به جز از علی نباشد به جهان گره‌گشایی
طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلایی
چو به کار خویش مانی در رحمت علی زن
به جز او به زخم دل‌ها ننهد کسی دوایی
ز ولای او بزن دم که رها شوی ز هر غم
سر کوی او مکان کن بنگر که در کجایی
بشناختم خدا را چو شناختم علی را
به خدا نبرده‌ای پی اگر از علی جدایی
علی ای حقیقت حق علی ای ولی مطلق
تو جمال کبریایی تو حقیقت خدایی
نظری ز لطف و رحمت به من شکسته دل کن
تو که یار دردمندی تو که یار بینوایی
همه عمر همچو “شهری” طلب مدد از او کن
که به جز علی نباشد به جهان گره‌گشایی

سلام تشکر از حضورتون

هلنا 1394,05,19 ساعت 15:15

وااااااااااا ناز کردن چیه
این نظرو تایید نکنید
یه نظر خصوصی برام گذاشته بودن دلمو سوزوند
بعضیا دوست ندارن من باشم واسه همین خداحافظی کردم
ولی بخاطر داداشم میمونم چشم

هلنا 1394,05,19 ساعت 15:08

ببخشید قصدم ناراحت کردنتون نبود
در پناه خدا باشید

هلنا 1394,05,19 ساعت 14:03 http://www.hlena.blogfa.com

دروغ نگفتم و حقیقتو گفتم
شما اگه خواننده ی مطالب من حقیر بودین کامنت میذاشتین
همونطور که به وب بقیه دوستان سر میزنید و کامنت میذارین

باشه...شمااینطوری فکر کن...

هلنا 1394,05,19 ساعت 11:10

نمیدونم چی بهتون بگم
ماشاء الله جوری جواب میدین ادم گیر میکنه چی بگه
شما برادر بزرگوار من هستین
اگه مطالب میحونین پس چرا کامنت نمیذارین که حدقل ادم انگیزه ای
برای نوشتن داشته باشه که دو سه نفر مطالبشو میخونن
شاید هم پست های ما ارزش کامنت گذاشتن ندارن

معصوم 1394,05,19 ساعت 10:58

سلام آقای نیما


ممنون از لطف و محبت شما

هلنا 1394,05,19 ساعت 10:17 http://www.hlena.blogfa.com

سلام
بله من گفتم هنوز هم میگم .کاری رو که برا اهل بیت شروع کردی نیمه کاره رها نکن

حس میکنم دیگه حضور من لازم نیست مطالب وبلاگ هم خواننده نداره دوستانی هم که
میان اکثرا مطالبو نمیخونن
واسه کی بنویسم ؟؟؟؟
بعدش نوشتن از اهل بیت لیاقت میخواد که من دیگه خودمو لایق نمیدونم

پس به حرفی که می زنی پایبند باش، اولا!
دوم اینکه حضرتش باید ببینه وبپسنده که ان شاالله همینطوریه.
سوم اینکه من میخونم.مگه من جز دوستان یا حداقل بازدیدکنندگانتون به حساب نمیام؟؟!
چهارم اینکه اگه به لیاقت باشه هیچ احدی جز خود ذوات مقدسه اهل بیت لیاقت ندارن از خودشون بگن.اما خودشون فرمودند امر ما رو زنده نگه بدارین وهر کسی که ادعای محبت به اونا رو داره برش تکلیفه
پنج اینکه التماس دعا!

معصوم 1394,05,17 ساعت 19:10

سلام نیما

ممنونم

خیلی ممنونم

لطف کردی

الهام 1394,05,16 ساعت 00:04 http://bita1391.blogfa.com/

سلام

راستش من حرف حق رو از زبون هرکی بشنوم تاییدش میکنم... و حرف ائمه هم که البته حجته...
اما آقا نیما قبول کنید ما این سالها فقط از دین سواستفاده کردیم و همین خیلی از ماهارو زده کرده... همش ادعا. همش سیاست زدگی. همش حرف دهن پرکن...

آقا ماها مگه دینمون انقد در مورد تکریم زن نگفته. خدایی این سالها ی کلیپ. فیلم یا... برای زن ساختیم که در شان زن باشه و البته بانوی ایرانی...
من یک کلیپ دیدم برای روز زن. نمیدونم واسه کدوم کشور میشد اما خیلی قشنگ و تاثیر گذار بود...
کم کاری کردن عده ای و مام داریم چوبشو میخوریم. فعلن که سکوت کردیم...

راستی پیشنهادتونو نگفتید یا گفتید من متوجه نشدم

اگه از دین زده شدین چون حقیقت ولایت رو متوجه نشدیم وفقط حرف زدیم...اگه حرف معصومین حجته باید بهش عمل کردوبا گفتنش کاری پیش نمی ره...

دختری از جنس الماس 1394,05,14 ساعت 18:05

سلام


من رنجیده خاطر نشدم

کی میگه من رنجیده خاطر شدم

خب آره خنده داره

اصلا کم سن و سال هم که نباشه مگه من اومدم تو این فضا برای این کارا

من تو فضای واقعی زندگیم نمی تونم کسی رو دوست داشته باشم اینجا که جای خود داره

معصوم 1394,05,14 ساعت 12:35

سلام


تو هم که منتظری فقط بخندی

اما اشکال نداره

بخند تا دنیا به روت بخنده

الهام 1394,05,13 ساعت 22:36 http://bita1391.blogfa.com/

سلام آقا نیما
مرسی
خواهش میکنم بفرمایید!
ضمنن در مورد نوشتتون باید بگم حق باشماست اما
انسان موجودی پیچیده و اجتماعی هست و اصنم تک بعدی نیست که فقط و فقط خودش تو کاراش دخیل باشه.
حف زیاده. درد زیاده و صبر خدام زیاد.

سلام علیکم
حرف شمام صحیحه ...اما اجتماع هم تشکیل شده از تک تک افراده...اگه اکثریت به سمت اصلاح خودشون برن وفرد فرد افرادخودشون رو مکلف بدونن جامعه هم اصلاح میشه..تو دین وشریعت ما هم مواردی مانند امر به معروف ونهی از منکر وزکات وخمس و...برا همین قرار داده شده...تعریف ما هم از انسان باید تعریفی باشه که اهل بیت فرمودند نه فلان جامعه شناس غربی یا فیلسوف که اهئمه اونا رو لعنت کردن...دیدگاه ما باید بر مبنای قرآنی باشه.
ممنون از حضورتون

معصوم 1394,05,13 ساعت 18:56

سلام نیما...


خب اونا اومدن این برنامه رو نصب کردن

شما بچه مذهبی ها یه برنامه ای رو نصب کنید تا بتونیم فقط فقط با خدا و اهل بیت در ارتباط باشیم

اون اهل کفرن و ما اهل ایمان

سلام علیکم
برنامه هست...منتها ماها اجرا نمیکنیم...تمام اعمال عبادی یعنی همین ارتباطه با خدا...اهل بیت هم که بهترین وکاملترین راه هستند...ماقدر نمی دونیم...
یا علی مددی

هلنا 1394,05,13 ساعت 14:20

سلام بر شما
با اعلام انزجار هم چیزی درست نشده و نمیشه

مامور به نتیجه نیستیم بلکه مامور به وظیفه ایم...یکی از مراتب امر به معروف نیز همین اعلام برائت وانزجاره همونطوری که اهل بیت فرمودند...
یا علی

هلنا 1394,05,13 ساعت 14:12

منظورم برای شیعیان مظلوم یمن و عراق و سوریه
بود که کاری نمیتونیم براشون بکنیم
وگرنه دلیل غیبت اقای عالم که خود ماییم و با ترک گناه میتونیم زمینه ظهورشو فراهم کنیم.

سلام...
چرا برا اونها هم میتونیم کاری کنیم...حداقلش اعلام انزجار واطلاع رسانی به دیگران هست

هلنا 1394,05,13 ساعت 10:14 http://www.hlena.blogfa.com

سلام
کاری از ما ساخته نیست با غصه خوردن هم چیزی درست نمیشه
اللهم عجل لولیک الفرج .

سلام...
کی گفته کاری از ما ساخته نیست؟؟؟
خود حضرت حجت فرمودند گناه شما شیعیان باعث دوری از ما شده.ترک کنید گناه رو...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.