علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

عقل...



عقل هست اما کم هست”


بحران..کم عقلی را


جدی بگیـریـم..!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هلنا 1394,06,24 ساعت 10:13

لباس یاس بر تن کرد زهرا / کنار دست او بنشست مولا محمد خطبه خواند زهرا بلی گفت / غلط گفتم بلی نه یا علی گفت . . .
سلام ایام بر شما مبارک

حامد 1394,06,23 ساعت 22:48

باز آی که چون برگ خزانم رخ زردی است

با یاد تو دمساز دل من دم سردی است

گر رو به تو آورده ام از روی نیازی است

ور درد سری میدهمت از سر دردی است

از راهروان سفر عشق در این دشت
گلگونه سرشکی است اگر راهنوردی است

در عرصه اندیشه من با که توان گفت

سرگشته چه فریادی و خونین چه نبردی است

غمخوار به جز درد و وفادار به جز درد

جز درد که دانست که این مرد چه مردی است

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن

با مردم بی درد ندانی که چه دردی است

چون جام شفق موج  زند خون به دل من

با این همه دور از تو مرا چهره زردی است

زین لاله ی بشکفته در دامن صحرا

هر لاله نشان قدم راه نوردی است

یا خون شهیدی است که جوشد ز دل خاک

هر جا که در آغوش صبا غنچه وردی است

حامد 1394,06,23 ساعت 10:58

خدا حفظشون کنه...
قبول حق....خدمت از ماست

خداوند شما رو هم حفظ کنه

حامد 1394,06,23 ساعت 10:23

چون ناراحتم کردند گفتم میرین زیارت امامزاده عباس نایب الزیاره باشین
جواب میبینم که امار همه رو دارین....
منم ترجیح دادم سکوت کنم.
بله مطالبش خیلی خوبه مخصوصا اون پستی که نوشته بود از پشت تریبون دلم عشق چنین گفت محبوب من زیباست قشنگ است ملیح است
اعضای وجودم همه فریاد زدند احسنت صحیح است صحیح است صحیح است....خخخخخ

وااا...حرف بدی نزد که...آخرش گفت که برا تلطیف بود ومنظوری نداشت...ایشون از بچه های خوب وذاکر اهل بیت اند و همچنین در کاریکاتور دارای مقام جهانی اند...روحیات لطیفی دارند واهل طنز...ناراحت نباشین...به هرشکل ما چهارشنبه ها رو ضه در خدمتیم!!!

حامد 1394,06,23 ساعت 10:15

الهی امین.
سر میزنم ولی کامنت نمیذارم.

چرا کامنت نمی ذارین؟؟

چطور به من می گفتین وقتی کسی بازدید می کنه باید ردی از ش باشه ونظر بده؟!!

چطوره مطالبش؟؟ مفید واقع میشه ان شاالله یا نه؟

حامد 1394,06,23 ساعت 10:00

منم بی عقلم

خداوند بهتون عنایت کنه وهمچنین به من...

راستی به وب هیاتمون دیگه سر نمی زنین ، چرا؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.