علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

تقدیم به ...


مریز از شانه زلفت را به شانه


به هر مو می کند صد دل نشانه


پر وبال دل ما را مسوزان


که دارد بر سر زلف تو لانه

نظرات 11 + ارسال نظر
معصوم 1394,06,28 ساعت 14:35

خدارحمتشون کنه


خواهش می کنم

من محتاج دعای خوبانی مثه شما هستم

چه خوبی هایی که من لایقش نبودم ودر من نبود واو برایم انتشار داد!!!

دختری از جنس الماس 1394,06,28 ساعت 13:08





آقای نیما الان مدحی وب لاگتو شنیدم

اشکام همین طور ریخت

این مداحی رو وقتی می خواستم برم کربلا برای وب لاگم تو بلاگفا انتخاب کرده بودم


تمام خاطراتم زنده شد

خداوند آقاسیدمحمدجوادذاکرطباطبایی رو رحمت کنه...از ته دل میخوند وفقط وفقط واسه اربابش میخوند... من خودم هم با این مدح کلی خاطره دارم ...تو حال خوشتون براماهم دعا کنین بزرگوار

دختری از جنس الماس 1394,06,28 ساعت 13:02

خواهش می کنم

من هم خوشحال شدم

شما بزرگوارید

ایام به کام و تا درودی دیگر بدرود

معصوم 1394,06,28 ساعت 12:23

بسیار زیبا


دقیقا همین طور هست که فرمودین

معصوم 1394,06,28 ساعت 12:07

درپناه حضرت دوست باشید ان شاءالله



معصوم 1394,06,28 ساعت 12:00

سلام و درود بر شما


خوبم خداروشکر


ممنون از احوال پرسی شما


الهـــــــــــــــی


غیر از اینم انتظاری نمیره

بله 100 در 100 دختر یه چیز دیگه اس


ان شاءالله بسلامتی

ان شاءالله که سفرتون بی خطر باشه

ان شاء الله

ممنونم

شما هم موفق باشید و سلامت

دختری از جنس الماس 1394,06,28 ساعت 11:45

سلام نیما


ممنونم

ان شاء الله

شما دعا بفرما

من هم التماس دعا دارم

راستی آقا زاده بزرگ شدن؟

با خواهراش کنار میان؟

یا نه می خواد حکومت کنه؟

سلام خواهر محترمه معصوم...
حال واحوال؟؟خوبین ان شاالله؟خونواده خوبن؟

از دعای خیر شما...خواهراش که براش سنگ تموم گذاشتن...نمیذارن ما یه بوسش کنیم یا دودقیقه بغلش کنیم...والا !!!
اما دخترچیز دیگریست...
شما هم برااین حقیر دعا بفرمایین...

دیگه داریم بار سفر اربعین رو می بندیم به حول وقوه الهی...

دعا کنین تا امام حسینی بشم وعاقبت بخیر

موفق باشین...فاطمی باشین...درپناه مولا مهدی فاطمه...

حامد 1394,06,26 ساعت 08:39

من " ارگ بمم" خشت به خشتم متلاشى !


تو "نقش جهان" هر وجبت ترمه و کاشى!


درهرنفس اینست دعایم همه جانا :


" در زیر و بم زندگى آزرده نباشی "

معصوم 1394,06,24 ساعت 22:07

سلام آقای نیما


خوبین؟


از شما ممنونم که سر زدین
و ابراز محبت کردین

ان شاءالله که موفق باشید

علیکم السلام

خدا روشکر خوبم.به مرحمت شما

وظیفه بود...خداوند خیرتون بده

حامد 1394,06,24 ساعت 18:11

هنوز هم که هنوز است عاشق ماهم

ولی بدون تو مهتاب را نمی خواهم

برای آمدنت گرچه راه کوتاه است

هنوز هم که هنوز است چشم در راهم

سلام ... روز قشنگی ست ... دوستت دارم ...

چقدر عاشق این جمله ‫های کوتاهم

هوای بودن یک عمر با تو را دارم

منی که دلخوش دیدارهای گهگاهم

برای گفتن یک حرف عاشقانه فقط

اسیر سخت ترین زخم های جانکاهم

بدون تو همه ی لحظه ‫ها به این فکرند

که تیغ را بگذارند بر گلوگاهم

هلنا 1394,06,24 ساعت 18:06

به به چه شعر زیباااااااااایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.