علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

این بوی سیب چیست؟!!




نظرات 13 + ارسال نظر
....... 1394,08,18 ساعت 14:05

نیما حالت خوبه
کجا غیبت زد

حامد 1394,08,18 ساعت 12:15

وقتی جای چیزی امن است
کم تر سراغش را میگیری
مثل یاد تو در دل من

هلنا 1394,08,17 ساعت 14:30

بله .

بله...

هلنا 1394,08,17 ساعت 14:28

چه اشکالی؟

اشکالش اینه که نمیشه باهاش کار کرد...از کار افتاده

هلنا 1394,08,17 ساعت 14:04

اشکالی نداره.

چرا اشکال داره...

حامد 1394,08,15 ساعت 13:09

گر تو را،

با ما،تعلق نیست،

ما را، شوق

هست...

ور تو را، بی ما،

صبوری هست،

ما را،تاب

نیست....

السلام علیک یا صاحب العصر والزمان...

سلام نیما

امیدوارم که خوب و سلامت باشی

امیدوارم خانم و دخترای خوشگلت و همین طور آقازاده خوب و سلامت باشن

امیدوارم که این مطلب رو بخونی

می دونم که امسالم میری کربلا برای اربعین

مثل پارسال برام دعا کن و به امام حسین بگو فلانی سلام رسوند و گفت 22 بهمن ماه که بیاد یعنی حدودا سه ماه دیگه، میشه دوسال که من اومدم زیارت شما
بگو فلانی گفت: مگرخداوند خودش ضمانت نکرده که دعای زیر قبه شما رد نمیشه و مستجابه،بگو فلانی گفت من می دونم که سخن خدا حقه و خداوند خلف وعده نمی کنه بگو پس مشکل از منه که بعد از نزدیک به دوسال هنوزم به اون چیزی که می خواستم نرسیدم،هنوز هیچ کدوم از دعاهام برآورده نشده،هیچ کدوم
بگو من از خیر خواسته ها و دعاهام گذشتم
خودمو دریاب به خودم کمک کن

شک ندارم مشکل ازمنه
پس کمکم کنه


ممنون میشم اگر پیامم رو به امام حسین ابلاغ کنید

بگو حداقل یه بار دیگه خودمو دعوت کنه
شاید دفعه اول رسم و آداب مهمانی رفتن رو بلد نبودم و رعایت نکردم

می دونم برام دعا می کنی ولی بازم ازت خواهش می کنم خیلی خیلی برام دعا کن تو این سفر؛ نه تنها برای من بلکه برای همه دوستانمون تو این فضا

ان شاء الله سفرت بی خطر بسلامت بری و برگردی
دعاکن تا بری و برگردی یه اتفاق خوب برام بیافته تا وب لاگم رودوباره فعال کنم وگرنه حالا حالا همین طور می مونه

سلام خواهر بزگوار...
حالتون خوبه؟؟
آخه کجا گذاشتین بیخبر رفتین؟؟
دل ما برای مطالب زیباتون تنگ شده...اگه توفیق بشه میریم...حتما دعا گوی شما ودیگر بزرگواران خواهم بود وزیارتی رو از طرف شما به محضر مولی الکونین حضرت اباعیدالله وقمرمنیر بی هاشم ابالفضل العباس تقدیم خواهم کرد...

خیلی خوشحال شدم از اینکه تشریف آوردین اینجا...نگران بودم ولی راهی نبود که خبری ازتون بگیرم...
در پناه مولا باشین...

هلنا 1394,08,13 ساعت 13:38

سلام
الحمدلله نفسی میاد و میره
ممنونم خدا به شما هم خیر دنیا و اخرت بده.

..... 1394,08,12 ساعت 11:07

..............................

........... 1394,08,12 ساعت 10:59

هیچی.

هر چه دیدی ز عش شکوه مکن. که مجال زبان درازی نیست

خنجری هست وحنجری طلبد.چاره جز آنکه سر ببازی نیست!!!

......... 1394,08,11 ساعت 14:05

نیماااااااااااااا

سلام...
بفرمایین!!!

یک عقب مانده 1394,08,06 ساعت 11:24

دل شکسته همیشه برایمان کافیست
همیشه گریه ی بی انتهایمان کافیست

شکسته بالی مارا کسی نمیفهمد
همین نرفتن کرب و بلایمان کافیست

چقدر نامه نوشتم که دوستت دارم
چقدر گریه ؟ همین گریه هایمان کافیست

برای اینکه شب جمعه کربلا بروم
دعای خیر حضرت آقا رضایمان کافیست.

حامد 1394,08,05 ساعت 19:45

صد مرده زنده میشود از ذکر یا حسین
ارباب ما معلم عیسی بن مریم است...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.