علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

کلید...






قرآن مجید را سیاسی نکنید / فرزند شهید را سیاسی نکنید

وقتی که گشایشگر هر قفل خداست / پس اسم کلید را سیاسی نکنید















نظرات 5 + ارسال نظر
حامد 1394,08,27 ساعت 07:53

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم.

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم.

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم.

دختری از جنس الماس 1394,08,25 ساعت 14:40

ان شاء الله بسلامتی باشه

التماس دعای فراوان

سفارشی برای من و دوستانمون تو این فضا دعا کنید

ان شاء الله بازهم اینجا مزاحمتون بشیم

در پناه حضرت دوست موفق باشید و سربلند

تنور دلتون گرم از نور امام حسین صلوات الله علیه

دختری از جنس الماس 1394,08,25 ساعت 13:38

سلام نیما

خوبی؟

منم خوبم

میگم کی میرین برای اربعین؟

از کدوم مرز میرین؟

چند روز طول می کشه تا برین و برگردین؟

پارسال پست خداحافظی گذاشته بودی ببینم امسالم می نویسی یا نه؟

دعا یادت نره

بسلامت برید و برگردین

سلام علیکم بزرگوار...

ان شاالله وعلی بن ابیطالب جمعه ویا شنبه راهی میشیم ...
از مرز مهران...
اگه خدا بخواد 25 روز تا یکماه می خوایم در مجاورت حرم بمونیم...
من زیاد اهل نوشتن نیستم یعنی تخصص نوشتن ندارم وقلمم ضعیفه...باید پیش شما شاگردی کنیم خانم معصومه...
ان شاالله امام زمان روحی فدا براتون دعای خیر میکنن...ممنون از حضورتون....دقایق زندگیتون لبریز از شور زینبی

یک عقب مونده 1394,08,23 ساعت 22:44

من سرت راروی نی دیدم همان هنگام که
مسلم ات "دلواپس" وکوفی پی"تدبیر"بود
....
سلام..شعر جالبی بود..

سلام برشما...
ممنون از حضورتون .منور فرمودید برادر...البته به اشعار جنابتان نمی رسند...حسینی باشین...یا هو

هلنا 1394,08,23 ساعت 09:14

بله...

اللهم عجل لولیک الفرج...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.