علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً
علی مع الحق والحق مع العلی

علی مع الحق والحق مع العلی

وَ سَقــــــاهُمْ رَبُّهُــــمْ شَرابـــــاً طَــــهُوراً

لعن و نفرین حضرت زهرا علیها سلام نسبت به دشمنان


هنگامی که ابوبکر لعنت الله علیه به عیادت حضرت صدیقه علیها سلام آمده بود حضرت زهــرا علیها سلام خطاب به آن ملعون فرمود : «والله لأدعُونً الله علیکَ فی کلً صلاة اُصلّیها» به خدا قسم من در هر نمازی که میخوانم حتماً تو را نفرین می کنم.
الامامه و السیاسه (از کتاب اهل سنت) ج1، ص20
نظرات 3 + ارسال نظر
هیچ بن هیچ 1395,03,17 ساعت 15:34

واقعا که..
پس معلوم شد که شما حدیث نفس میکنی..
و دنبال افکار خودتی نه اهل فقه و نه امام معصوم..
امام معصوم رو یک وسیله ای قرار دادی که به به نیت های خودت جامه عمل بپوشونی.
اینجاست که کلام امیرالمومنین واقعیت بیشتری پیدا میکنه که مقدس مآبهای جاهل کمر من رو شکستند!!
بنظرم شما جزو حواریون سیدصادق شیرازی هستی..
اگر خودت هم ندونی ولی فکرهاتون یکیه.
پس لطفا بچه هاتو بفرست سوریه بعد به کار برائت خودت ادامه بده..
بچه های مردم بیچاره زیر تیروتیغ تروریستها دارن کشته میشن اونوقت شما با بچه هات زیر کولر مشغول گرگم به هوا هستی..
بله گرگ درون رو باید به هوا داد.اما به سوریه و عراق و عربستان و پاکستان و ... نفرست برادر.

"هر کسی ندای تفرقه بین شیعه و سنی سر دهد ، مزدور دشمن است چه بداند چه نداند.
سید علی خامنه ای"

مواظب باش و با تفکر در فضاى مجازى پست بذار
یک پست میتواند تا روز قیامت برایت گناه جاریه باشد فکرش را بکن با پخش یک مطلب در حساب کاربریت شخصى آنرا دیده و بار دیگر در حساب کاربریش پخش میکند و بار دیگر شخصى آنرا دیده و نشر میکند...
هر شخصى که آنرا ببیند گناهش را روز قیامت تو حمل میکنى!
تقبل الله

بازم ممنون از حضورتون...عمرتون علوی...یا علی علیه السلام

حامد 1395,03,13 ساعت 15:50

لعنت بر ابوبکر

هیچ بن هیچ 1395,03,12 ساعت 16:45

سلام..
عجب آدم .... هستی!
نتونستی یک کلمه جواب بدی که مطیع رهبری هستی یا رهبر رو بعنوان دکور قبول دار؟
.. جواب هم ندی مشخصه..
حالا من جواب سطر به سطر پاسخ قبلی شما رو اینجا درج میکنم و زیر حرف شما که پر از تناقضاته پاسخ خودم رو میدم که معلوم بشه شما واقعا از تفکر و بصیرت تهی هستی و مانند غلات زمان علی ع که هرچه حضرت میفرمود من خدا نیستم اونا میگفتن نه تو خدایی..
شما فقط میخوای علی علی بکنی در حالی که داری کمر حضرت رو با این تیلیغات نسنجیده میشکنی و الآن هم کمر فرمایشات سیدعلی رو داری میشکنی!!
و اما تناقضات شما:
حرف شما:گفتی لعن نکن چون سنی ها ووهابی ها ناراحت میشن وباعث کشار میشه...منم گفتم مرگ بر فلان وفلان..
پاسخ من:پس چرا اسم ابوبکر رو قید کردی؟ این تناقض اول...
حرف شما:بنظر شما الان ما دیگه حرفی نزنیم وهمه ساکت بشن واصلا همه از خلفای اونا تعریف کنیم اونا دیگه با ما کار ندارن؟؟؟اونا باهامون داداش میشن؟؟؟
پاسخ من:
من میگم اسم نیار برادر..اونا اگه داداش نشن حداقل با این کارتون هم به حرف رهبر عمل کردید هم اینکه جلوی بدبینی اونها و ظلم و جنایت بیشتر به مظلوما رو میگیریم.

حرف شما:البته ما حساب سنی های محب اهل بیت رو جدا می دونین از بقیه شون.
پاسخ من:
خب برادر اینجوری که تو داری زشتی های اونا رو که بعضا از کتب شون حذف شده داری در اینترنت انتشار میدی همه متنفر تر میشن از شیعه هاکه!!!

حرف شما:ضمن اینکه تاکید میکنم بنده از کتاب خودشون مطلبی رو به عینه نقل کردم.
پاسخ من:
من نمیدونم چرا شما هی تکرار میکنی که از کتب اونها نوشتم..
بنده بارها نوشتم که میدونم و علمای ما هم میدونن ای چیزارو و بیسواد نیستن..
اینها درسته ولی جان هر کی رو که دوست داری فرمودند فعلا نگو..
چون وهابیت و اسراییل همینو میخواد که ما یک فحش و لعنی بدیم و اونها از همین فرصت استفاده کنند.. الآن نگو جناب مرجع تقلید..چون شما ظاهرا مقلد نیستی..
حرف شما: اصرار شما هم برا ینکه بنده رو ضد رهبریا مقلد فلانی نشون بدی رو نمی فهمم..
پاسخ من:
برادر من نمیخوام نشون بدم ولی چه کنم که نوع کار شما و اصرارشما مانند جریانهای ماهواره ای و شیرازیه..تقصیر بنده چیه؟
هرچ اونا گفتن شما هم داری تکرار میکنی!
خب خلاف حرف اونها و موافق رهبری بگو!
بقول شاعر
(خواهی نشوی رسوا همرنگ ولایت شو)!!
درضمن بنده وب هم دارم و همون چیزی که شما فرمودین رو انتشار میدم و ازاین بابت نزد اهل بیت و رهبر و پروردگار احساس شرم نمیکنم..
اگر حرهای من غیر علمی و دور از عقله قبول نکنید..
شما نگردید احادیث برائتی که اهل بیت فرمودند رو پیدا نکن تا اینجا قرار بدی.
که باید حدیث شناس باشی آیا اهل بیت اون احادیث رو در محفل خصوصی فرمودند و آیا فرمودند لعن علنی بکنید در هر شرایطی بدون رجوع به اهل فقه و رهبردینی؟
جواب بدید..
آیا اونها اسم میاوردن و فرمودن انتشار بدید؟
و رهبرو مراجع نفهمیدن و شما فقط فهمیدی؟
امیدوارم از خر شیطون بیای پایین و یه خرده بیشتر وقت بگذار و بیشتر فکرکن و قصدت شکسست دادن بنده و لجاجت نباشه..
چون وقت ما هم گرفته شد و من اون دنیا از شما نمیگذرم!
امیدوارم نگاهتون عوض بشه!
یاعلی

سلام...از اونجایی که فرمودی جواب ندی هم مشخصه پس نیازی نیست که بنده جوابی بدم...برای من بالاترین کلام کلام معصوم هست ولاغیر...شما به شیوه خودت باش وما هم به راه ورسم خودمون...ومن الله توفیق...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.